Huh?? Bart woont daar toch ook? Kinderen zijn toch gewoon in hun eigen huis met hun (stief)papa cq opvoeder?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen een beetje raar dat ze nog wel naar haar huis gaan ondanks dat zij er niet is en dus door Bart worden opgevangen.
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal watquote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee maar hij doet wel heel apart tegen dat jong
we kunnen het toch proberenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die meid voortijdig weg mocht gaan is het hele programma niet meer om aan te gluren.
Flashback Uto-Andrea.quote:
Niet gehoord op de streamquote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal wat
Ik zeg dat ik die indruk heb, niet dat het zo isquote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net dat hij verliefd schijnt te zijn , dat vind ik nogal wat
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:55 schreef Puzzie het volgende:
omdat Jimmy homo is moet hij maar verliefd zijn op Dil.
Dan gaat de dynamiek volledig ondersteboven. Gaat er gehergroepeerd worden. Zal het spannender maken qua nominatie.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die meid voortijdig weg mocht gaan is het hele programma niet meer om aan te gluren.
Dan zeggen ze weleens dat Karen een viespeuk is, maar van deze jongen hoef ik ook niks te eten.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:48 schreef Snoozey het volgende:
extra smaaktoevoeging. net na het hoesten ook en zout pakken, zo zn handen boven de pan de zout wrijven hahahah
Neusvruchtjes toegevoegd vanwege de vitamines.quote:
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh?? Bart woont daar toch ook? Kinderen zijn toch gewoon in hun eigen huis met hun (stief)papa cq opvoeder?
Je hebt Ashleys vrijstelling gemist.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:51 schreef odie22 het volgende:
niet te geloven dit, 1 middagje er niet bij
Eehhmm... hijs mooi rond???quote:Op zondag 10 maart 2024 18:59 schreef odie22 het volgende:
wie kan mij uitleggen wat er mooi is aan de baard van randy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat inderdaad en als hij de beelden van vanmorgen zou zien hoe zijn Dilanotje hem onder de bus gooide , dat Ty en Randy hem wel mogen nomineren maar hij het zelf niet doet...quote:Op zondag 10 maart 2024 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee maar hij doet wel heel apart tegen dat jong
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt Ashleys vrijstelling gemist.
Maar dat is niet zoquote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.
Wat is er mooi aan het haar van Jimmy of de tattoo van Tom etc. Gaat er toch om dat zij het zelf mooi moeten vinden.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:59 schreef odie22 het volgende:
wie kan mij uitleggen wat er mooi is aan de baard van randy
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??quote:Op zondag 10 maart 2024 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Als het mijn kinderen zouden zijn en de moeder is voor onbepaalde tijd weg dan zou ik die kinderen bij mij houden niet bij de vriend van mijn ex.
Was vroeger streng verboden. Schrijven met wat dan ook zonder toestemming was officiële waarschuwing, die dan vaak uit se luidsprekers klonk met de rauwe, onvervormde stem van Hummie.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was eerdere edities toch ook niet he?
Ze lijken soepeler te zijn met de regels dit jaar.
Ik vind het raar.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien vind de bio-papa dit ook wel oké? Misschien zijn de jongens ook wel om de week/om het weekend bij hem? Misschien vind hij Bart ook goed als "2e keuze" papa? Je hebt toch geen idee hoe de verhoudingen onderling liggen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |