SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat ene lijntje daar de 25°C aantikken!
Ook handig voor de panelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:08 schreef Djeez het volgende:
Topweer vandaag! Vanochtend gelijk een goede hogedrukreiniger gekocht en het terras gereinigd
Vandaag 10.0 zonuren gehad, een absoluut record volgens mij
Streep die maar gelijk door aubquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten we toch werken. Geen probleem.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:48 schreef Bocaj het volgende:
Vandaag ook nog mooi, morgen weer pleurisweer.
Maar (veel) regen op een maandag... Hoe somber wil je het hebben?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten we toch werken. Geen probleem.
Mijn dag maakt of valt niet door het weer.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar (veel) regen op een maandag... Hoe somber wil je het hebben?
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak genoeg ligt er nog sneeuw in maart, dus de zomer in je bol is niet echt op z’n plaats.
Aangenomenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hier op donderdag wat zon.quote:
Pas als Geert de grenzen sluit.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Het moet toch ooit ophouden, die eindeloze stroom aan storingen?
Laat hem opschieten danquote:Op zondag 10 maart 2024 22:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Pas als Geert de grenzen sluit.
Goed voor de planten weer, die begonnen het toch al lastig te krijgen van 4 dagen droog.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
Het begon ook alweer aardig droog te worden
Ik ben werkslaaf van mezelf. Doe voor de fun nog wel een bedrijfje runnen, maandagen wel hard werken meestal. Rest van de week vooral freeweheelen jaquote:Op maandag 11 maart 2024 09:15 schreef dick_laurent het volgende:
Achja, doordeweeks moeten we toch de werkslaaf uithangen (behalve Geschiedkundige, die blijkbaar miljonair is) dus dan boeit het weinig of het regent of zonnig is, niewaar?
De eerste berichten over een neerslagtekort stonden als concept vast al klaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
Het begon ook alweer aardig droog te worden
Jaloers! Wou dat ik dat level ook al had... Ahja, we hebben wel ons huis hier in Spanje in een keer kunnen aftikken met een shitload aan overwaarde van huis in NL dus ik leef wel op mijn 40e al hypotheek-vrij, dat is ietsquote:Op maandag 11 maart 2024 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben werkslaaf van mezelf. Doe voor de fun nog wel een bedrijfje runnen, maandagen wel hard werken meestal. Rest van de week vooral freeweheelen ja
Dat is toch gewoon super.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaloers! Wou dat ik dat level ook al had... Ahja, we hebben wel ons huis hier in Spanje in een keer kunnen aftikken met een shitload aan overwaarde van huis in NL dus ik leef wel op mijn 40e al hypotheek-vrij, dat is iets
Ooh, hier uit het zuidwestenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:40 schreef aloa het volgende:
Hier komt de wind gewoon nog uit noordoost. Stelt overigens weinig voor.
De kleinere plassen water op de weilanden hier waren bijna helemaal opgedroogd gisteren.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Oké, het regent weer, kan gebeuren. Maar waarom meteen zo veel.....
In het zuid-oosten van het land (bij Ell) is alweer 20 mm gevallen.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Oké, het regent weer, kan gebeuren. Maar waarom meteen zo veel.....
Nou, raad eens waar ik zit...quote:Op maandag 11 maart 2024 15:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In het zuid-oosten van het land (bij Ell) is alweer 20 mm gevallen.
Maar wel zon vanaf donderdag?quote:
Oke, sommige mensen in WKN zijn niet te redden.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:31 schreef Evangelion het volgende:
16:30 en het lijkt weer eind december qua vroeg donker
Zitten 24/7 in een depressiequote:Op maandag 11 maart 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, sommige mensen in WKN zijn niet te redden.
Wij zijn te redden met langdurig mooi weer.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, sommige mensen in WKN zijn niet te redden.
ZIEDEND 😱quote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef dick_laurent het volgende:
Jah. Hier ging net ook ff paar minuten een wolk voor de zon. Godverdomme.
Jij had gister al regen, toch? Dat zal je lerenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:29 schreef dick_laurent het volgende:
Jah. Hier ging net ook ff paar minuten een wolk voor de zon. Godverdomme.
Nee dat was zaterdag. Gister gewoon alweer de default setting.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij had gister al regen, toch? Dat zal je leren
Hier nou ookquote:Op maandag 11 maart 2024 17:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee dat was zaterdag. Gister gewoon alweer de default setting.
ik verzuip hier or die hard!quote:Op maandag 11 maart 2024 21:06 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindhoven nu ook 20 mm.
En Limburg verzuipt totaal. Zijn ze gewend.
In Assen hele dag prachtig weer. Vanavond hardlopen met een FOK!ker, begon het ineens te regenen. Maar verder prima weerquote:
Het water van de beken die in verbinding staan met de Maas staan echt hoog nu. De Maas ben ik niet gaan kijkenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:06 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindhoven nu ook 20 mm.
En Limburg verzuipt totaal. Zijn ze gewend.
Ja, wel overheersend deze herfst. Paar lente achtige dagen gehad, maar deze grijze natte treurnis komt toch altijd snel weer terug. Nu al weer 24 uur nat.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Blijf nou eens van die "fabrieksinstellingen" knop af
Mag ik april toevoegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:34 schreef INViCTuS het volgende:
Kunnen ons ook wel 4-6 weken droogte permitteren in mei/juni. Droogte geen last van
8 weken vrijwel geen regen is ook helemaal prima.quote:
Enig voordeel is dat de temperatuur in de dubbele cijfers zit. 12-14 graden is wel ok. Meer zon mag eigenlijk welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat de droge opties zo zijn verdwenen voor de rest van de maand..
Dit is gewoon hoe de zomer vorig jaar is verlopen, oprottenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Enig voordeel is dat de temperatuur in de dubbele cijfers zit. 12-14 graden is wel ok. Meer zon mag eigenlijk wel
Gemiddeld 58 mm in maartquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is toch wel vrij normaal dat er veel neerslag valt in maart, toch.
Deze dooddoenerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
We verklaren het tot een kutweek.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze dooddoener
Zelfde niveau als "Maar de zomer was warmer dan normaal".
Als het 5 dagen nonstop miezert, is het gewoon een gigantische kutweek, klaar. Dat er dan maar een paar mm is gevallen boeit echt helemaal niemand.
Misschien miezert het wat te veel in je hoofd, hier in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze dooddoener
Zelfde niveau als "Maar de zomer was warmer dan normaal".
Als het 5 dagen nonstop miezert, is het gewoon een gigantische kutweek, klaar. Dat er dan maar een paar mm is gevallen boeit echt helemaal niemand.
Het wordt hier gewoon 18 graden, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Donderdag zon en DROOG. We trekken de kutweek weer in.
6 dagen kut en 1 dag niet kut is niet genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Donderdag zon en DROOG. We trekken de kutweek weer in.
Ja, maak je maar druk over dingen waar je geen invloed op hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 dagen kut en 1 dag niet kut is niet genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel donderdag 17-18 graden en zon genot.![]()
Uiteraard mijn enige kantoordag. Zal je net zien."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Maart en april zijn relatief droge maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 dagen kut en 1 dag niet kut is niet genoeg
Gewoon een V8 op installerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..
Net een flets zonnetje, twee uur de kleine op z'n Puky met stang vooruit geduwd. Begint nu goed mee te trappen.
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Regen komt weer eraan. Net weer een dik uur de Puky geduwd
Ja nou.. neequote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
Zet dit even in een spoilertje. Ben net aan het koken man.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
quote:
Its time to wipe ass and puke bubblegum. And im all out of gumquote:
Atomic edition zelfsquote:
Prima temperatuur. Zo is het bij mij standaard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar even een fleecedekentje gepakt![]()
Vond het was frisjes aanvoelen binnen, dus ik keek op de thermostaat, gaf ie 17,5 aan 😱
Hier zon met een wolkje en 16. That’ll do.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Voorspelling is hier nog 18 graden hoor! (Zuiden)quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfdequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is dit niet gewoon ook een gevolg van o.a. die hoge oceaantemperatuur?
Dit kan dus in principe ook in maart hequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfde
Ik pis niet alleen in het zwembad maar ook gewoon in zee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie maand was dat. Maar goed, wel uniek en uitzonderlijk. Er stond toen wel een schrale wind. Mag wel weer eensquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit kan dus in principe ook in maart he
259 uur zon, ik bedoel damn... er zijn genoeg zomermaanden geweest die minder zonnig waren
En toch https://www.nu.nl/klimaat(...)men-en-insecten.html is de lente dit jaar blijkbaar vroeger dan ooit. Naja zal door het totale gebrek aan vorst komen gok ik, en niet door de zonurenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mooie maand was dat. Maar goed, wel uniek en uitzonderlijk. Er stond toen wel een schrale wind. Mag wel weer eens
Normaal gesproken is het tot minimaal half maart een beetje zoals de afgelopen dagen. Gelukkig is het niet koud
Wel een belangrijke reden dat de zomer in het water is gevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ja, ze zeggen dat de natuur 4 weken voor loopt. elk jaar weer anders. Vorig jaar liep het weken achter. Komt eerder door de milde temperaturen en zeker niet door de zon. Maar ik vind het prima. Is alles eerder in bloei en weer groen. Dat kale wel zat. Lelijke zooiquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toch https://www.nu.nl/klimaat(...)men-en-insecten.html is de lente dit jaar blijkbaar vroeger dan ooit. Naja zal door het totale gebrek aan vorst komen gok ik, en niet door de zonuren
Dat is mijn vader al decennia zat.quote:
Dan moet ie gewoon aan je ma vragen dat ze het daar beneden lekker laat groeien, ja tog.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is mijn vader al decennia zat.
Maar ja
Warm en nat zou het worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme het zou droog blijven vandaag
Vanavond lieve schat.quote:
Snap ik, maar de afgelopen 10 maanden ofzo zijn gewoon extreem nat. Als je kijkt naar de oceaantemperatuur, dan is die ook extreem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfde
Wonende op 10 minuten van de zee kan ik je vertellen dat deze theorie zéker niet overal opgaatquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Snap ik, maar de afgelopen 10 maanden ofzo zijn gewoon extreem nat. Als je kijkt naar de oceaantemperatuur, dan is die ook extreem.
Warme oceaan is grotere kans op storingen en neerslagvorming. Nederland ligt aan zee en is dus vaak de klos bij storingen.
Lijkt me toch niet geheel daar van los te staan of is het toch puur toeval? Is daar onderzoek naar gedaan, weet iemand dat
Bij jou ligt de zee dan ook aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wonende op 10 minuten van de zee kan ik je vertellen dat deze theorie zéker niet overal opgaat
Leg uit?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou ligt de zee dan ook aan de verkeerde kant
Hmm, nouja als je puur kijkt naar de "grootte" van de oceaan waar ik aan zit en waar Nederland voor het grootste deel mee te maken heeft, dan zit daar op zich niet heel veel verschil in. Bij mij zitten er een paar eilandjes tussen, oke, maar verder is het vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die grote oceaan ligt een paar honderd kilometer van je af.
Je kan niet serieus zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm, nouja als je puur kijkt naar de "grootte" van de oceaan waar ik aan zit en waar Nederland voor het grootste deel mee te maken heeft, dan zit daar op zich niet heel veel verschil in. Bij mij zitten er een paar eilandjes tussen, oke, maar verder is het vrijwel gelijk.
[ afbeelding ]
Klopt ook wel, het voelt viezig aan buiten.quote:
quote:
Het is ons tsunami-schild.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, maar humor me, gewoon even theoretisch. De wind waait hier namelijk grootste deel van het jaar van oost, dus ook over de zee.
In Nederland is het volgens mij ook grootste deel van het jaar vanaf zee, dus west of zuidwest. Maar de UK ligt wel voor Nederland dus er is wel een groot soort "land schild". Toch doet dat weinig in de zin van een storingen-blokkade zijn.
Heb me dit oprecht wel eens eerder afgevraagd
Ik stof m'n airco alvast af, mij pakken ze niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen wordt het echt warm.
[ afbeelding ]
en de prijzen hier zijn ook een aanleiding voor depressie, daar koop je een brood voor een kwartje.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:48 schreef cherrycoke het volgende:
volgende week zit in Marrakesh, veel plezier alvast met alle regen ik ga lekker de 27 graden in met veel zon![]()
die grijze troosteloze bende hier krijg je gewoon een depressie van
'Warm'quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen wordt het echt warm.
[ afbeelding ]
Geen korte broek, dus niet warm.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Je kent mij inmiddels toch wel beter he... Nee dat noem ik niet warm morgen. Maar hopelijk wel een beetje aangenaam.quote:
Ik, zelfs nog een jas dickie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier gewoon al dagenlang 20 graden en wie heeft er nog steeds een lange broek en vest aan?
Graatmagere ecto gespotquote:
@bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah no shit, het is ook geen 20 graden buiten bij jou.
Het wordt aangenaam zacht/mildquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Ik heb nu 17 staan in de weerapp. Het gaat erom spannen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.
Hier vandaag al. Morgen minder.quote:
Ja, hier ook, maar windkracht 4 is hier de nullijn, het kan nooit minder waaien.quote:
Ben wel weer toe aan wat onweer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:27 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag gelijk kans op de eerste terreur buien
[ x ]
Heerlijk. Zonnig en rustig.quote:
Zo waar ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, geniet dr van. Vandaag eindelijk met de bleke lijfjes het warme zonnetje in!
[ afbeelding ]
Kantoortuinquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Tijn het volgende:
Ik sla vandaag een dagje kantoor over om wat in de tuin te doen
Absoluut verdiend. Hier zeer zwaar bewolkt, harde wind en fris. Herfstig!quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:08 schreef INViCTuS het volgende:
Na 3 dagen treurnis hebben we dit ook ruim verdiend
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo even mijn paard zadelen en lekker het bos in.
[ afbeelding ]
13 graden en jasloos! Zongod.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier gewoon al dagenlang 20 graden en wie heeft er nog steeds een lange broek en vest aan?
We hebben meer warmte nodig. Ik zal de aarde een beetje opstoken voor wat extra natuurgeweldquote:Op donderdag 14 maart 2024 07:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ben wel weer toe aan wat onweer.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
Deze temperaturen en zon functioneer je echt beter in
Opgerold broekje?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Solana Beach goden. Lekker flaneren.
Niet nodig, bovenbeen short pants. Shirt aan of uit op het strand. Je hebt het zelf in de hand.quote:
Geen strand, nog beter.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet nodig, bovenbeen short pants. Shirt aan of uit op het strand. Je hebt het zelf in de hand.
Gesmolten in de verzengende hitte, vanmiddag twee keer ijs gegetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige zal het wel verzengend heet hebben gevonden
Hoe noem jij 30+ dan? :pquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gesmolten in de verzengende hitte, vanmiddag twee keer ijs gegeten
T-Shirt was wel uit vanmiddag bij de moestuin
Nee, was gewoon lekker tot warm vandaag voor mij hoor. In de zon werken in de moestuin was wel ff flink kapotgaanquote:
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag wordt redelijk, en daarna pas de woensdag weer.
De overige dagen tot dan grijs en nat
Technisch gezien is die prachtige dag nu het verledenquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.
Alles is nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.
Technisch gezien kan het 20 graden worden:quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Technisch gezien is die prachtige dag nu het verleden
Waardeloze user, heeft geen kijk op het spelletje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Jezelf kennen is het begin van alle wijsheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waardeloze user, heeft geen kijk op het spelletje.
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag vandaag de hele dag buiten werken en dan ga ik vanavond nog kamperen ook.ben benieuwd hoe hard ik mezelf ga vervloeken vanavond.
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag vandaag de hele dag buiten werken en dan ga ik vanavond nog kamperen ook.ben benieuwd hoe hard ik mezelf ga vervloeken vanavond.
De timing komt me wel beroerd uit steeds zegvorige week met dat fietsen ook al
Maart is wel een beetje laat ja. Begin januari toen het een weekje gevroren heeft. Toen was het mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
Of kijken wij naar een ander weerbericht (zuidelijker woonplaatsen)?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag en zondag is ruk, maar verder wordt het toch gewoon een prima week?
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.quote:
Kan je mensen door hun beeldscherm trekken? Ik heb daar nu echt zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Salina
@:bloodymary1
@:oriente
@:geschiedkundige
I'm also in Spain but the S is silent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Ik ben ook lekker zacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Zo lekker horse op de vroege ochtend.quote:
Niet jij ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker horse op de vroege ochtend.
Lekker hoor, Mallorca nog steeds nooit geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, he![]()
maar jij gaat halverwege de week ook weer normaal doen. Het is nu wel wat warm, maar daarna gaat het weer onder de 20.
Gelukkig over 4 weken naar Mallorca
Volksbuurt gespot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:07 schreef Oriente het volgende:
MallorcaGod, 4x geweest vroeger met de fam
Malta is cute.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet.
Zijn ook op het prachtige Malta geweest.
Daar ben ik wel toevallig 2X geweest. Insanely dichtbevolkt en druk wel vond ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Crimineel underrated eiland. Zeker een aanrader.
@bloodymary1 gaat regelmatig haar "horse op" toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:17 schreef Salina het volgende:
[..]
@:bloodymary1 gaat regelmatig haar "horse op" toch?
Over paardje rijden en horse gesproken trouwens.
Just sayin'.
Denk dat ik Mallorca mooier vind. Heb Tenerife, Lanzarote, Kreta, Malta, Madeira en Mallorca als eilanden gehad. Madeira sowieso de mooistequote:
Terschelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk dat ik Mallorca mooier vind. Heb Tenerife, Lanzarote, Kreta, Malta, Madeira en Mallorca als eilanden gehad. Madeira sowieso de mooiste
Kataklop kataklop kataklop huuhuuhuuhuuhuuuuuu 🐎quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hoort deze bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kataklop kataklop kataklop huuhuuhuuhuuhuuuuuu 🐎
[ afbeelding ]
Classic.quote:
Ik start google.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
*haalt Ausje uit de kast en koopt gezinszak gabbertonnetjes
Bepaalde xtc pillen uit de vroege jaren 90quote:
Dan kom je die regenachtige zondag zéker door.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bepaalde xtc pillen uit de vroege jaren 90
En de maandag, en de dinsdagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kom je die regenachtige zondag zéker door.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker voor je, wat een kutweer. Doe mij maar het weer van vandaag. Droog, helft van de tijd zonnig en prima temperatuurtje.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens net zo warm als het gisteren was ongeveer.
Hier gelukkig niet zoveel last van. Ja het waait wat. In het westen noemen ze dit windstil waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die wind hier, hè. Ik begin me toch echt af te vragen of dit iets van het laatste 1,5 jaar is. Normaal waait het toch nooit zo vaak zo hard.
Scheelt maar een 3/4 gradenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens net zo warm als het gisteren was ongeveer.
Dat zal dan wel alleen bij jou zo zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren 17.6 gemeten, vandaag 17.1 gemeten, vrijwel gelijk dus hier
Arcen 16.7 vandaag vs 16.9 gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zal dan wel alleen bij jou zo zijn
Geek enkel knmi station zit boven de 15
Wel prima
Arcen was gisteren dan nog best fris in verhouding.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Arcen 16.7 vandaag vs 16.9 gisteren.
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Het is eigenlijk zaaaaalig weer vandaag..vannacht en vanochtend beetje regen gehad en verder droog en zonnig met van die mooie donkere luchten maar die waaien allemaal voorbij door die harde woei.. die mag wel ff uit ofzo.
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesEn over 2 weken kans op 20 +
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een bak regenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?
Oh, dan maar droog en 10 ajb.quote:
Je bent er mooi op tijd bij. Er zijn nog kaartjes vrijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?
Het is echt wat van de laatste twee jaar. Ik heb er last van met mijn beroep als het zo hard waait dus ik houd dat wel goed bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die wind hier, hè. Ik begin me toch echt af te vragen of dit iets van het laatste 1,5 jaar is. Normaal waait het toch nooit zo vaak zo hard.
Zooo das een lekkere pluimquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesEn over 2 weken kans op 20 +
![]()
[ afbeelding ]
Jij zet tenten op?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is echt wat van de laatste twee jaar. Ik heb er last van met mijn beroep als het zo hard waait dus ik houd dat wel goed bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |