Maart is wel een beetje laat ja. Begin januari toen het een weekje gevroren heeft. Toen was het mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
Of kijken wij naar een ander weerbericht (zuidelijker woonplaatsen)?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag en zondag is ruk, maar verder wordt het toch gewoon een prima week?
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.quote:
Kan je mensen door hun beeldscherm trekken? Ik heb daar nu echt zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Salina
@:bloodymary1
@:oriente
@:geschiedkundige
I'm also in Spain but the S is silent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Ik ben ook lekker zacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Zo lekker horse op de vroege ochtend.quote:
Niet jij ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker horse op de vroege ochtend.
Lekker hoor, Mallorca nog steeds nooit geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, he![]()
maar jij gaat halverwege de week ook weer normaal doen. Het is nu wel wat warm, maar daarna gaat het weer onder de 20.
Gelukkig over 4 weken naar Mallorca
Volksbuurt gespot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:07 schreef Oriente het volgende:
MallorcaGod, 4x geweest vroeger met de fam
Malta is cute.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet.
Zijn ook op het prachtige Malta geweest.
Daar ben ik wel toevallig 2X geweest. Insanely dichtbevolkt en druk wel vond ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Crimineel underrated eiland. Zeker een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |