Maart is wel een beetje laat ja. Begin januari toen het een weekje gevroren heeft. Toen was het mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
Of kijken wij naar een ander weerbericht (zuidelijker woonplaatsen)?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag en zondag is ruk, maar verder wordt het toch gewoon een prima week?
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.quote:
Kan je mensen door hun beeldscherm trekken? Ik heb daar nu echt zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Salina
@:bloodymary1
@:oriente
@:geschiedkundige
I'm also in Spain but the S is silent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Ik ben ook lekker zacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Zo lekker horse op de vroege ochtend.quote:
Niet jij ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker horse op de vroege ochtend.
Lekker hoor, Mallorca nog steeds nooit geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, he![]()
maar jij gaat halverwege de week ook weer normaal doen. Het is nu wel wat warm, maar daarna gaat het weer onder de 20.
Gelukkig over 4 weken naar Mallorca
Volksbuurt gespot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:07 schreef Oriente het volgende:
MallorcaGod, 4x geweest vroeger met de fam
Malta is cute.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet.
Zijn ook op het prachtige Malta geweest.
Daar ben ik wel toevallig 2X geweest. Insanely dichtbevolkt en druk wel vond ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Crimineel underrated eiland. Zeker een aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop