We hebben meer warmte nodig. Ik zal de aarde een beetje opstoken voor wat extra natuurgeweldquote:Op donderdag 14 maart 2024 07:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ben wel weer toe aan wat onweer.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
Deze temperaturen en zon functioneer je echt beter in
Opgerold broekje?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Solana Beach goden. Lekker flaneren.
Niet nodig, bovenbeen short pants. Shirt aan of uit op het strand. Je hebt het zelf in de hand.quote:
Geen strand, nog beter.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet nodig, bovenbeen short pants. Shirt aan of uit op het strand. Je hebt het zelf in de hand.
Gesmolten in de verzengende hitte, vanmiddag twee keer ijs gegetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Geschiedkundige zal het wel verzengend heet hebben gevonden
Hoe noem jij 30+ dan? :pquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gesmolten in de verzengende hitte, vanmiddag twee keer ijs gegeten
T-Shirt was wel uit vanmiddag bij de moestuin
Nee, was gewoon lekker tot warm vandaag voor mij hoor. In de zon werken in de moestuin was wel ff flink kapotgaanquote:
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
Zaterdag wordt redelijk, en daarna pas de woensdag weer.
De overige dagen tot dan grijs en nat
Technisch gezien is die prachtige dag nu het verledenquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.
Alles is nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef eens in het nu joh. Je hebt een prachtige dag gehad. Punt.
Technisch gezien kan het 20 graden worden:quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Technisch gezien is die prachtige dag nu het verleden
Waardeloze user, heeft geen kijk op het spelletje.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Jezelf kennen is het begin van alle wijsheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waardeloze user, heeft geen kijk op het spelletje.
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag vandaag de hele dag buiten werken en dan ga ik vanavond nog kamperen ook.ben benieuwd hoe hard ik mezelf ga vervloeken vanavond.
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:04 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag vandaag de hele dag buiten werken en dan ga ik vanavond nog kamperen ook.ben benieuwd hoe hard ik mezelf ga vervloeken vanavond.
De timing komt me wel beroerd uit steeds zegvorige week met dat fietsen ook al
Maart is wel een beetje laat ja. Begin januari toen het een weekje gevroren heeft. Toen was het mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig kamperen in Nederland in maart?
Of kijken wij naar een ander weerbericht (zuidelijker woonplaatsen)?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag en zondag is ruk, maar verder wordt het toch gewoon een prima week?
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.quote:
Kan je mensen door hun beeldscherm trekken? Ik heb daar nu echt zin in.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Salina
@:bloodymary1
@:oriente
@:geschiedkundige
I'm also in Spain but the S is silent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Ik ben ook lekker zacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook zo nu en dan. Wel veel wind maar nog lekker zacht.
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
Zo lekker horse op de vroege ochtend.quote:
Niet jij ook al.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker horse op de vroege ochtend.
Lekker hoor, Mallorca nog steeds nooit geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben liever grijze treurnis en regen, he![]()
maar jij gaat halverwege de week ook weer normaal doen. Het is nu wel wat warm, maar daarna gaat het weer onder de 20.
Gelukkig over 4 weken naar Mallorca
Volksbuurt gespot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:07 schreef Oriente het volgende:
MallorcaGod, 4x geweest vroeger met de fam
Malta is cute.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet.
Zijn ook op het prachtige Malta geweest.
Daar ben ik wel toevallig 2X geweest. Insanely dichtbevolkt en druk wel vond ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Crimineel underrated eiland. Zeker een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |