Waarom denk je dat die planten in bloei komen, dat gebeurt ieder jaar vroeg in het voorjaar.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier begint de magnolia en de forsythia te bloeien. Net als elk jaar eind februari. Verder wat crocusjes, narcisten etc. Zie niks geks. In de vijver is alles nog in winterslaap. Paarden zijn nog niet in de rui.
Daar heb ik zondag weer eens tijd voor. Hoop dat het ongelofelijk kloteweer is danquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie game dag, dat dan weer wel
Het is wel echt vroeger dan het eigenlijk hoort. Alleen lijkt dat steeds meer normaal te worden. Het gevaar zit hem er vooral in dat planten die niet tegen vorst kunnen, in maart een flinke opdoffer kunnen krijgen als het weer gaat vriezen. Ik heb hier hortensia's royaal in blad staan, daar moet geen fikse vorst overheen komen. Anders zijn ze weer verkloot voor het jaar. Ik ben in maart veel te vaak bezig met planten inpakken en fruitbomen 's nachts besproeien.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier begint de magnolia en de forsythia te bloeien. Net als elk jaar eind februari. Verder wat crocusjes, narcisten etc. Zie niks geks. In de vijver is alles nog in winterslaap. Paarden zijn nog niet in de rui.
Vandaag wel vriendelijk weer toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:09 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, maart! Meteorologische lente is begonnen. Nu het weer nog
Walgelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
Naast recordwarm was februari enorm nat: 'Grond is als een spons volgezogen'
Soppige grond @:Paul
quote:Op donderdag 29 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
Naast recordwarm was februari enorm nat: 'Grond is als een spons volgezogen'
Soppige grond @:Paul
Een herhaling van 2020 zou best eens fijn zijn: maart, april en mei waren toen geweldig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen, vanaf nu tot eind november its showtime.
[ afbeelding ]
Ja, hoe ironisch was dat idd.... lockdown, je kon vrijwel niks doen, behalve wat blokjes om lopen in je buurt of beetje door het lokale parkje wandelen, en het was wekenlang onafgebroken stralend voorjaarsweerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een herhaling van 2020 zou best eens fijn zijn: maart, april en mei waren toen geweldig.
Toen was het uiteraard anders tijdens de pandemie, maar toch..
Wat doe jij zoal met mooi weer?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, hoe ironisch was dat idd.... lockdown, je kon vrijwel niks doen, behalve wat blokjes om lopen in je buurt of beetje door het lokale parkje wandelen, en het was wekenlang onafgebroken stralend voorjaarsweer![]()
Dit natuurlijk.quote:
En in den avond lekker feessie.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
Ok vooruit, van het weekend wel met mn wijffie nog effe over de boulevard gecruised. 'They see me rollin, they hatin!'![]()
afbeelding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Bedankt, ga meteen even kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Lekker ochtendje hoor.
Ik raad jullie aan om niet te kijken naar de verwachting voor vanmiddag als je het niet reeds weet.
En dan mij straks de schuld geven zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt, ga meteen even kijken.
Het blijft hier de hele middag zoals het nu isquote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Lekker ochtendje hoor.
Ik raad jullie aan om niet te kijken naar de verwachting voor vanmiddag als je het niet reeds weet.
Je mocht vrijwel niks doenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, hoe ironisch was dat idd.... lockdown, je kon vrijwel niks doen, behalve wat blokjes om lopen in je buurt of beetje door het lokale parkje wandelen, en het was wekenlang onafgebroken stralend voorjaarsweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |