In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me nietquote:
Vast niet overal, hier is het echt een heerlijke lentedag. Of nou ja, op het moment van schrijven vanmorgen, het is nu wat dicht getrokken. Twee uur geleden nog een lekker zonnetje waarbij 9 graden echt niet meer als 9 aanvoelde, windstil, buiten niks anders dan het geluid van heel veel vogels overal, een perfecte lentevibequote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me niet
Zou wel weer eens tijd worden. Zoiets als juni vorig jaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad. Even wat zon gehad vandaag, maar voornamelijk grijs. Had er meer van verwacht.
Kan die fucking zon nog eens een keer een paar dagen achter elkaar volle bak schijnen? Of wa?
Nou inderdaad. Gristus, was effe paar dagen voor een werktrip naar het zonnige Malaga. Dan is thuiskomen wel weer echt geen shock.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:41 schreef Djeez het volgende:
Wat een grafweer, op deze gratis werkdag voor de werkgever
Het is een beetje hoe je tegen het voorjaar aankijkt, maar ik hoor overal de vogels weer zingen zodra de zon even doorbreekt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In Nederland is dit nog niet aan de orde momenteel. 7-9 graden lente noemen, dat lijkt me niet
Februari is dan ook 4-5 graden warmer dan normaal geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe je tegen het voorjaar aankijkt, maar ik hoor overal de vogels weer zingen zodra de zon even doorbreekt.
Ja, dus? Die hoor ik in de winter ook wel eens. Nog niet bepaald voorjaarsweer ofzo. Paar dagen kwam het in de buurt, maar verder was het nog niet echt chill.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is een beetje hoe je tegen het voorjaar aankijkt, maar ik hoor overal de vogels weer zingen zodra de zon even doorbreekt.
En dan zijn de laatste twee dagen nog niet eens ingekleurd, waarop het ook geregend heeft (28 en 29).quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:12 schreef ondeugend het volgende:
En februari is (zo goed als compleet) alweer te nat.
5 droge dagen in de bilt.
[ afbeelding ]
Het is qua temperatuur eerder voorjaarsweer dan winterweer, zelfs met al die regen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dus? Die hoor ik in de winter ook wel eens. Nog niet bepaald voorjaarsweer ofzo. Paar dagen kwam het in de buurt, maar verder was het nog niet echt chill.
Boeien die temperatuur.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is qua temperatuur eerder voorjaarsweer dan winterweer, zelfs met al die regen.
Holy shit, bloodymary1 die begint te klinken als Djeez.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Boeien die temperatuur.
Bovendien noem ik 8 graden niet echt voorjaarsweer. Dat is gewoon een wintertemperatuur. Maar laat je maar lekker opkloten door de media die allemaal hetzelfde roepen.
Als ik om mij heen kijk naar planten en dieren, komt er van alles uit de winterslaap of in bloei.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Boeien die temperatuur.
Bovendien noem ik 8 graden niet echt voorjaarsweer. Dat is gewoon een wintertemperatuur. Maar laat je maar lekker opkloten door de media die allemaal hetzelfde roepen.
7-11 graden is zelfs verre van voorjaarsweer. Echt hoe dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Boeien die temperatuur.
Ik weet niet of er gisteren in de bilt regen is gevallen. Dus die heb ik als droge dag geteld. Vandaag is nat. Mocht je gelijk hebben dan is het nog erger idd. Dan zijn er maar 4 droge dagen geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan zijn de laatste twee dagen nog niet eens ingekleurd, waarop het ook geregend heeft (28 en 29).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |