@bloodymary1 gaat regelmatig haar "horse op" toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo lekker horse op de vroege ochtend.
Ik durf niet te klikken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:17 schreef Salina het volgende:
[..]
@:bloodymary1 gaat regelmatig haar "horse op" toch?
Over paardje rijden en horse gesproken trouwens.
Just sayin'.
Denk dat ik Mallorca mooier vind. Heb Tenerife, Lanzarote, Kreta, Malta, Madeira en Mallorca als eilanden gehad. Madeira sowieso de mooistequote:
Terschelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk dat ik Mallorca mooier vind. Heb Tenerife, Lanzarote, Kreta, Malta, Madeira en Mallorca als eilanden gehad. Madeira sowieso de mooiste
Kataklop kataklop kataklop huuhuuhuuhuuhuuuuuu 🐎quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hoort deze bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kataklop kataklop kataklop huuhuuhuuhuuhuuuuuu 🐎
[ afbeelding ]
Classic.quote:
Ik start google.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
*haalt Ausje uit de kast en koopt gezinszak gabbertonnetjes
Bepaalde xtc pillen uit de vroege jaren 90quote:
Dan kom je die regenachtige zondag zéker door.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bepaalde xtc pillen uit de vroege jaren 90
En de maandag, en de dinsdagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kom je die regenachtige zondag zéker door.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker voor je, wat een kutweer. Doe mij maar het weer van vandaag. Droog, helft van de tijd zonnig en prima temperatuurtje.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna weekend!![]()
@:Salina
@:bloodymary1
@:oriente
@:geschiedkundige
Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens net zo warm als het gisteren was ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |