en de prijzen hier zijn ook een aanleiding voor depressie, daar koop je een brood voor een kwartje.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:48 schreef cherrycoke het volgende:
volgende week zit in Marrakesh, veel plezier alvast met alle regen ik ga lekker de 27 graden in met veel zon![]()
die grijze troosteloze bende hier krijg je gewoon een depressie van
'Warm'quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen wordt het echt warm.
[ afbeelding ]
Geen korte broek, dus niet warm.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Je kent mij inmiddels toch wel beter he... Nee dat noem ik niet warm morgen. Maar hopelijk wel een beetje aangenaam.quote:
Ik, zelfs nog een jas dickie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier gewoon al dagenlang 20 graden en wie heeft er nog steeds een lange broek en vest aan?
Graatmagere ecto gespotquote:
@bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah no shit, het is ook geen 20 graden buiten bij jou.
Het wordt aangenaam zacht/mildquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Ik heb nu 17 staan in de weerapp. Het gaat erom spannen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.
Hier vandaag al. Morgen minder.quote:
Ja, hier ook, maar windkracht 4 is hier de nullijn, het kan nooit minder waaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |