Maart en april zijn relatief droge maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is toch wel vrij normaal dat er veel neerslag valt in maart, toch.
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 dagen kut en 1 dag niet kut is niet genoeg
Gewoon een V8 op installerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..
Net een flets zonnetje, twee uur de kleine op z'n Puky met stang vooruit geduwd. Begint nu goed mee te trappen.
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Regen komt weer eraan. Net weer een dik uur de Puky geduwd
Ja nou.. neequote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
Zet dit even in een spoilertje. Ben net aan het koken man.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
quote:
Its time to wipe ass and puke bubblegum. And im all out of gumquote:
Atomic edition zelfsquote:
Prima temperatuur. Zo is het bij mij standaard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar even een fleecedekentje gepakt![]()
Vond het was frisjes aanvoelen binnen, dus ik keek op de thermostaat, gaf ie 17,5 aan 😱
Hier zon met een wolkje en 16. That’ll do.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Voorspelling is hier nog 18 graden hoor! (Zuiden)quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfdequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is dit niet gewoon ook een gevolg van o.a. die hoge oceaantemperatuur?
Dit kan dus in principe ook in maart hequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfde
Ik pis niet alleen in het zwembad maar ook gewoon in zee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie maand was dat. Maar goed, wel uniek en uitzonderlijk. Er stond toen wel een schrale wind. Mag wel weer eensquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit kan dus in principe ook in maart he
259 uur zon, ik bedoel damn... er zijn genoeg zomermaanden geweest die minder zonnig waren
En toch https://www.nu.nl/klimaat(...)men-en-insecten.html is de lente dit jaar blijkbaar vroeger dan ooit. Naja zal door het totale gebrek aan vorst komen gok ik, en niet door de zonurenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mooie maand was dat. Maar goed, wel uniek en uitzonderlijk. Er stond toen wel een schrale wind. Mag wel weer eens
Normaal gesproken is het tot minimaal half maart een beetje zoals de afgelopen dagen. Gelukkig is het niet koud
Wel een belangrijke reden dat de zomer in het water is gevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ja, ze zeggen dat de natuur 4 weken voor loopt. elk jaar weer anders. Vorig jaar liep het weken achter. Komt eerder door de milde temperaturen en zeker niet door de zon. Maar ik vind het prima. Is alles eerder in bloei en weer groen. Dat kale wel zat. Lelijke zooiquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En toch https://www.nu.nl/klimaat(...)men-en-insecten.html is de lente dit jaar blijkbaar vroeger dan ooit. Naja zal door het totale gebrek aan vorst komen gok ik, en niet door de zonuren
Dat is mijn vader al decennia zat.quote:
Dan moet ie gewoon aan je ma vragen dat ze het daar beneden lekker laat groeien, ja tog.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is mijn vader al decennia zat.
Maar ja
Warm en nat zou het worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:57 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme het zou droog blijven vandaag
Vanavond lieve schat.quote:
Snap ik, maar de afgelopen 10 maanden ofzo zijn gewoon extreem nat. Als je kijkt naar de oceaantemperatuur, dan is die ook extreem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfde
Wonende op 10 minuten van de zee kan ik je vertellen dat deze theorie zéker niet overal opgaatquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Snap ik, maar de afgelopen 10 maanden ofzo zijn gewoon extreem nat. Als je kijkt naar de oceaantemperatuur, dan is die ook extreem.
Warme oceaan is grotere kans op storingen en neerslagvorming. Nederland ligt aan zee en is dus vaak de klos bij storingen.
Lijkt me toch niet geheel daar van los te staan of is het toch puur toeval? Is daar onderzoek naar gedaan, weet iemand dat
Bij jou ligt de zee dan ook aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wonende op 10 minuten van de zee kan ik je vertellen dat deze theorie zéker niet overal opgaat
Leg uit?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou ligt de zee dan ook aan de verkeerde kant
Hmm, nouja als je puur kijkt naar de "grootte" van de oceaan waar ik aan zit en waar Nederland voor het grootste deel mee te maken heeft, dan zit daar op zich niet heel veel verschil in. Bij mij zitten er een paar eilandjes tussen, oke, maar verder is het vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die grote oceaan ligt een paar honderd kilometer van je af.
Je kan niet serieus zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm, nouja als je puur kijkt naar de "grootte" van de oceaan waar ik aan zit en waar Nederland voor het grootste deel mee te maken heeft, dan zit daar op zich niet heel veel verschil in. Bij mij zitten er een paar eilandjes tussen, oke, maar verder is het vrijwel gelijk.
[ afbeelding ]
Klopt ook wel, het voelt viezig aan buiten.quote:
quote:
Het is ons tsunami-schild.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, maar humor me, gewoon even theoretisch. De wind waait hier namelijk grootste deel van het jaar van oost, dus ook over de zee.
In Nederland is het volgens mij ook grootste deel van het jaar vanaf zee, dus west of zuidwest. Maar de UK ligt wel voor Nederland dus er is wel een groot soort "land schild". Toch doet dat weinig in de zin van een storingen-blokkade zijn.
Heb me dit oprecht wel eens eerder afgevraagd
Ik stof m'n airco alvast af, mij pakken ze niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen wordt het echt warm.
[ afbeelding ]
en de prijzen hier zijn ook een aanleiding voor depressie, daar koop je een brood voor een kwartje.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:48 schreef cherrycoke het volgende:
volgende week zit in Marrakesh, veel plezier alvast met alle regen ik ga lekker de 27 graden in met veel zon![]()
die grijze troosteloze bende hier krijg je gewoon een depressie van
'Warm'quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen wordt het echt warm.
[ afbeelding ]
Geen korte broek, dus niet warm.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Je kent mij inmiddels toch wel beter he... Nee dat noem ik niet warm morgen. Maar hopelijk wel een beetje aangenaam.quote:
Ik, zelfs nog een jas dickie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier gewoon al dagenlang 20 graden en wie heeft er nog steeds een lange broek en vest aan?
Graatmagere ecto gespotquote:
@bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah no shit, het is ook geen 20 graden buiten bij jou.
Het wordt aangenaam zacht/mildquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyfusheet is idd een betere bewoording. Zonder T-Shirt de moestuin in dus
Ik heb nu 17 staan in de weerapp. Het gaat erom spannen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bloodymary1 heeft morgen vast 20 als ik 16 krijg. We wachten vol spanning af.
Hier vandaag al. Morgen minder.quote:
Ja, hier ook, maar windkracht 4 is hier de nullijn, het kan nooit minder waaien.quote:
Ben wel weer toe aan wat onweer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:27 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdag gelijk kans op de eerste terreur buien
[ x ]
Heerlijk. Zonnig en rustig.quote:
Zo waar ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens, geniet dr van. Vandaag eindelijk met de bleke lijfjes het warme zonnetje in!
[ afbeelding ]
Kantoortuinquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Tijn het volgende:
Ik sla vandaag een dagje kantoor over om wat in de tuin te doen
Absoluut verdiend. Hier zeer zwaar bewolkt, harde wind en fris. Herfstig!quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:08 schreef INViCTuS het volgende:
Na 3 dagen treurnis hebben we dit ook ruim verdiend
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo even mijn paard zadelen en lekker het bos in.
[ afbeelding ]
13 graden en jasloos! Zongod.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier gewoon al dagenlang 20 graden en wie heeft er nog steeds een lange broek en vest aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |