Hier gelukkig niet zoveel last van. Ja het waait wat. In het westen noemen ze dit windstil waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die wind hier, hè. Ik begin me toch echt af te vragen of dit iets van het laatste 1,5 jaar is. Normaal waait het toch nooit zo vaak zo hard.
Scheelt maar een 3/4 gradenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens net zo warm als het gisteren was ongeveer.
Dat zal dan wel alleen bij jou zo zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gisteren 17.6 gemeten, vandaag 17.1 gemeten, vrijwel gelijk dus hier
Arcen 16.7 vandaag vs 16.9 gisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zal dan wel alleen bij jou zo zijn
Geek enkel knmi station zit boven de 15
Wel prima
Arcen was gisteren dan nog best fris in verhouding.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Arcen 16.7 vandaag vs 16.9 gisteren.
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Het is eigenlijk zaaaaalig weer vandaag..vannacht en vanochtend beetje regen gehad en verder droog en zonnig met van die mooie donkere luchten maar die waaien allemaal voorbij door die harde woei.. die mag wel ff uit ofzo.
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesEn over 2 weken kans op 20 +
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar wel met een bak regenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?
Oh, dan maar droog en 10 ajb.quote:
Je bent er mooi op tijd bij. Er zijn nog kaartjes vrijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die 20 alvast voor Koningsdag bestellen?
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Het is echt wat van de laatste twee jaar. Ik heb er last van met mijn beroep als het zo hard waait dus ik houd dat wel goed bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die wind hier, hè. Ik begin me toch echt af te vragen of dit iets van het laatste 1,5 jaar is. Normaal waait het toch nooit zo vaak zo hard.
Zooo das een lekkere pluimquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eindelijk droog, blauwe luchten met wolken en kwetterende vogeltjesEn over 2 weken kans op 20 +
![]()
[ afbeelding ]
Jij zet tenten op?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is echt wat van de laatste twee jaar. Ik heb er last van met mijn beroep als het zo hard waait dus ik houd dat wel goed bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop