Ja dat is de nieuwe mode momenteel alles laten maken met AI geen eigen inspanningen meer te hoeven verrichten maar kant en klaar aangeleverd wordenquote:
Wat is Al?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Cargamelk het volgende:
Gaat een hoop op ons afkomen en dat zal niet altijd het goede zijn wat betreft AI.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Volgend jaar een kunstmatige intelligente BB 2025 zonder fan(antieke) fanswat moet dat heerlijk zijn.
Rij voorzichtigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou was weer leuk.
En door naar huis
* Kodiak100 staat op een parkeerplaats aan A2
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt super saai op de streams zeg
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto'squote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij op mobiel zit er ruimte tussen, net of er 2 foto's ontbreken...
Ik kan helaas geen foto maken.. ik ga effe kijken..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Onder Sabeau en Sonja een open ruimtequote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Heb het achter gevraagdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:44 schreef Frummelie het volgende:
Onder Sabeau en Sonja een open ruimte
En onder Tom en Tyron zit ook een open ruimte voordat het startpraatje van de cos begint...
Joehoeee...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het achter gevraagd![]()
Als ik meer weet kom ik er op terug o
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frumquote:
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frum
zie mijn post, ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...
O denk dat ik wel snap hoe dat komtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:18 schreef rinardo het volgende:
Ligt niet aan haar instellingen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij mij precies hetzelfde. Maar het is helemaal niet erg, ik kijk eigenlijk alleen naar die foto's als er iets is veranderd. Normaal scroll je daar overheen naar de postsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk dat ik wel snap hoe dat komt
Die laatste twee fotos staan gewoon in de lijst in het midden.
Waarschijnlijk pakt die dat niet goed op mobiel
Is waarschijnlijk dus alleen op de mobiele versiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ok Ik was al aant pielen maar het blijft zo...
Dit heb ik net zo...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:20 schreef Lovely het volgende:
Hier ook even gecheckt, maar hier zit er ook ruimte tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Maar het is helemaal niet erg, ik kijk eigenlijk alleen naar die foto's als er iets is veranderd. Normaal scroll je daar overheen naar de posts
Het is ook niet verschrikkelijk ofzo, ik stoor me er niet aan maar het viel me ineens op...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk dus alleen op de mobiele versie
Gelukkig scrol je er snel doorheen om naar de berichten te gaan
Ik volgens mij ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
BB / [BB 24-COS#419] Dim Dam Danny
Ja zoiets valt op en is ook prima dat je het meld hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook niet verschrikkelijk ofzo, ik stoor me er niet aan maar het viel me ineens op...
Op dat moment zijn de foto's ook anders gezet inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
Ja echt niet om te zeiken ofzo, ik dacht misschien willen jullie het graag weten als er iets mis is.... meer dat...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets valt op en is ook prima dat je het meld hoor
Helemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt niet om te zeiken ofzo, ik dacht misschien willen jullie het graag weten als er iets mis is.... meer dat...
Ah vandaar dus..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op dat moment zijn de foto's ook anders gezet inderdaad
eigenlijk zeg je nu het ligt aan al onze mobieltjes, maar het is een fout op fokquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk dat ik wel snap hoe dat komt
Die laatste twee fotos staan gewoon in de lijst in het midden.
Waarschijnlijk pakt die dat niet goed op mobiel
Klopt, viel mij ook gelijk op sinds dat topicquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
Ik geef door wat ik als antwoord kreegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
eigenlijk zeg je nu het ligt aan al onze mobieltjes, maar het is een fout op fok
ok, dan is het een fout in onze mobieltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef door wat ik als antwoord kreeg
En op FOK! staat het goed ik heb er op de laptop en op de desktopversie van mobiel geen last van
Geen idee waar het aan ligtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok, dan is het een fout in onze mobieltjes
Jij gebruikt de mobiele lay-out nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan ligt
Dit is bij mij op mobiel
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de desktopversie zoals ik al eerder zeiquote:
Klopt.. dus ligt aan de mobiele layout omdat de foto's dus anders staan.. krijg je ze in een andere opstelling te zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb de desktopversie zoals ik al eerder zei
Zo staat die ook op de site die foto
Ja denk omdat het smaller is. Maar ik roep maar wat hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. dus ligt aan de mobiele layout omdat de foto's dus anders staan.. krijg je ze in een andere opstelling te zien
Bij mij ook op de desktopversie maar daar word ik overspannen van...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan ligt
Dit is bij mij op mobiel
[ afbeelding ]
Dat is het zelfde als het op de pc te zien isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij ook op de desktopversie maar daar word ik overspannen van...
Is gewoon een gewenning als ik een tijdje de desktopversie gebruik weet ik ook niet beter..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als het op de pc te zien is![]()
Ik vind dat andere maar helemaal niets
OMdat ik meestal op de laptop zit ben ik dit gewend. Jij zit altijd op je mobiel dus bent dat gewendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is gewoon een gewenning als ik een tijdje de desktopversie gebruik weet ik ook niet beter..
Ja precies dat..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMdat ik meestal op de laptop zit ben ik dit gewend. Jij zit altijd op je mobiel dus bent dat gewend
vervelendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:37 schreef mario390 het volgende:
exitshow is op rtl5 ?
om dat ik 2 iptv heb maar de
andere heeft de streams bb niet
klinkt leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
grenaldine heeft en
groen lederbroek
en tanja en short pants
Ga je weer de hele cos quoten hier?quote:
Als ik ergens op wil reageren wat off topic is doe ik dat hier, wil geen waarschuwing namelijkquote:
Je hoeft niet te reagerenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik ergens op wil reageren wat off topic is doe ik dat hier, wil geen waarschuwing namelijk
ahhhhhhhh je weet het wel dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren![]()
Men komt toch niet hier om te antwoorden.
Er gaan zoveel mensen oftopic als je dat allemaal hier wil gaan beantwoorden heb je bijna een dag taak
Ja hoor ,maar soms is het ook helemaal niet erg.quote:
Snacken?quote:
Lekker, hier was het zelf gemaakte friet met zelf gemaakte gehaktballen in satesausquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hier was het zelf gemaakte friet met zelf gemaakte gehaktballen in satesaus
Kipstrips?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Hier gewoon een bittergarnituur en kipstrips uit de winkel
O jee zit je in de bakquote:
Nopequote:
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
https://producten.makro.n(...)-Tenders-Halal-750-g
was als grapje bedoeld hoorquote:
Ik kende haar ook niet voor de live van BB voorheen voor enkele jaren. Wel afschuwelijke kledij dat die hollandse en negeriaanse vandaag aan hadden.quote:
Wat was een grapje?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was als grapje bedoeld hoor
en wat betekend die smilie van jullie eigenlijk?
de tong uitsteek smilies naar jou, op de doorverwijzing hier heenquote:
O dat had ik wel door dat het een grapje wasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de tong uitsteek smilies naar jou, op de doorverwijzing hier heen
ja dat dacht ik al iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat had ik wel door dat het een grapje was
quote:
Dit gezien?quote:
Nee Joh gekkie er zijn wel andere dingen in het leven waar je je druk om kan maken en overspannen zijn of erger een burnout is echt ellende. (wens ik niemand toe.}quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij ook op de desktopversie maar daar word ik overspannen van...
Ze was oa deelneemster in Expeditie Robinson in een echt leuk seizoenquote:
Goedemorgen...quote:Op zondag 10 maart 2024 00:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nee Joh gekkie er zijn wel andere dingen in het leven waar je je druk om kan maken en overspannen zijn of erger een burnout is echt ellende. (wens ik niemand toe.}
Tv uitzendingen BB wel gezien hier, streams en COS niet.
Ik vind er eerlijk gezegd dit seizoen niks aan.
Al helemaal niet vergeleken met de oude uitzendingen van BB 1 tmt 6 en DGK dat was heel wat anders dan dit gezapige slaapverwekkende gebeuren nu. (ik heb niet eens een favoriet voor de winst) Zeker dramaqueen Ashley niet alsmede Dilano het haantje ook niet. (ook Tom niet) (ook Alice niet)
ik erger me een beetje aan haar kleding en kont show broekjes.(Alice) Heel mooi dat Sabeau vort is daar ergerde ik me heel erg aan. wat een vreselijk kind vond ik dat.
Ik vond het leukste seizoen (ja lang geleden) BB2 met Bianca en Opa Koos en BB5 met oa Tijn en Monique en Sabrina (toen gebeurde er nog wel eens wat en was de COS hier en op VOL echt leuk om te volgen.
Donderdag as vlieg ik terug naar NL.
Fijne Zondag allemaal.
Take Care.
Hejjjjquote:[ afbeelding ] Op zondag 10 maart 2024 04:51 schreef Frummelie het volgende:
oedemorgen....![]()
Jji bent er vroeg bij he ? Ik ook meestal maar ga nu toch nog even lekker liggen.
Nooit gezien wel gister Wie is de mol gezien. . heel erg van genoten. was heerlijk dat te volgen.quote:Op zondag 10 maart 2024 05:29 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga weer even verder met de verraders...
Ja ik vind het een heerlijk programma vaak ook met bn-ersquote:Op zondag 10 maart 2024 05:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nooit gezien wel gister Wie is de mol gezien. . heel erg van genoten. was heerlijk dat te volgen.
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deedquote:
Nou echt h... heeft een beetje aandacht nodig denk ik.. ja net zat ze echt met die LIPPEN vooruit... ja vis op droge...quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Had ze weer een nachtmerrie?
Was het eerste waar ik dacht inderdaad, ze lijkt zo net een vis op het drogequote:Op zondag 10 maart 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt h... heeft een beetje aandacht nodig denk ik.. ja net zat ze echt met die LIPPEN vooruit... ja vis op droge...![]()
Ze kijkt niet vrolijk dus zou zo maar kunnen...
Heb jij gisteren nog gekeken naar dat Freeze gebeuren?quote:Op zondag 10 maart 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik dacht inderdaad, ze lijkt zo net een vis op het droge
Alleen de eerste, maar lag toen al in bed, dacht nog even kijken en toen waren ze er. Vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd Ze bewogen met hun hoofd en stonden niet echt helemaal stilquote:Op zondag 10 maart 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij gisteren nog gekeken naar dat Freeze gebeuren?
Ja de 1ste heb ik gezien maar ik vond het niet zo... beetje cheap, toen ben ik afgehaakt...quote:Op zondag 10 maart 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen de eerste, maar lag toen al in bed, dacht nog even kijken en toen waren ze er. Vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd Ze bewogen met hun hoofd en stonden niet echt helemaal stil
Heb jij het gezien?
(ben nu alles aan het terug lezen, er is ook een tweederonde geweest zie ik)
Ik heb de moeite niet eens genomen om het terug te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de 1ste heb ik gezien maar ik vond het niet zo... beetje cheap, toen ben ik afgehaakt...
Ik las ik de cos dat er 1000 euro uit de pot was gegaan dus even filmpje gekeken vanmorgen... ja ze bewogen lekker...![]()
Ik vind dat Freeze best leuk maar niet met fans erbij...
Was maar een kort filmpje hoor..quote:Op zondag 10 maart 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de moeite niet eens genomen om het terug te kijken![]()
Kijken wanneer ze de berichtjes te lezen krijgen. ZUllen wel positieve berichtjes zijn allemaal
Hii Frummelquote:
Als je daarvan houdt geloof ik dat gelijk...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:12 schreef engine het volgende:
Ik heb gisteravond het kickboksen gekeken. Was een mooie avond
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan op mijn pc niet quoten en er is geen reactie scherm.
Mobiel werkt wel. Wat is dit?
Dank je wel Frumquote:Op zondag 10 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!
Melden kan hier FB / Kan niet reageren/quoten
Mensen met mobiel konden wel reagerenquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is het opgelost al![]()
snel gefixt
En goedemorgen hier
Weet je ook eens hoe het aanvoelt om een ban te krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen met mobiel konden wel reageren
Ik was bezig met een post te tikken en ineens was het tikveld wegrare gewaarwording was dat
Nou gelukkig duurde het niet lang... ja dat ga je dan denken, dat snap ik... ja bent er weer...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Frum
Het is er ineens weer. Dacht eerst ligt aan mijn pc tot ik de melding van Ros zag en naar fb ging kijken.
Waren er meer dus gelukkig niets aan de hand met mijn pc
Dank je wel Frummelie.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!
Melden kan hier FB / Kan niet reageren/quoten
Graag gedaan...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank je wel Frummelie.Hij doet het net sinds 10 seconden weer.
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?quote:Op zondag 10 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Deed me aan haar denken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het aanvoelt om een ban te krijgen![]()
![]()
Beste maatje van Salar, Nouchinequote:Op zondag 10 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerendquote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig duurde het niet lang... ja dat ga je dan denken, dat snap ik... ja bent er weer...
Ha vandaar, thnxquote:
Had je het nou al via je browser geprobeerd?quote:Op zondag 10 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerend
Wat een mooie omschrijving van iemand waar ik een vreselijke hekel hebquote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Ik doe het via microsoft outlook 2021quote:Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Had je het nou al via je browser geprobeerd?
Ik hou het netjesquote:Op zondag 10 maart 2024 08:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een mooie omschrijving van iemand waar ik een vreselijke hekel heb![]()
[ afbeelding ]Goedemorgen
Is dat niet Nouch of zoiets, zij zat in het seizoen van Salar waren dikke vriendjes...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?
Gewoon nAar outlook.com gaan, en daar inloggen met je credentials.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het via microsoft outlook 2021
Hoe krijg ik die in mijn browser. Even zoeken hoe dat moet stat vast op internet
Ik heb het op mijn andere pc microsoft outlook 2019 daar doet alles het gewoon
Gelukt, via de brouwser doet hij het wel gewoonquote:Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Had je het nou al via je browser geprobeerd?
Dan ligt het aan je outlook 2021quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het via microsoft outlook 2021
Hoe krijg ik die in mijn browser. Even zoeken hoe dat moet stat vast op internet
Ik heb het op mijn andere pc microsoft outlook 2019 daar doet alles het gewoon
Nouchine.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat niet Nouch of zoiets, zij zat in het seizoen van Salar waren dikke vriendjes...
Ja dat is mega irritant..quote:Op zondag 10 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerend
Ga ik straks even doen Thnx voor je hulpquote:Op zondag 10 maart 2024 08:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je outlook 2021
Even verwijderen en opnieuw installeren.
Niet helemaal eerlijk Dot. Sorry je zei vaak de bewoners hebben namen en soms bijnaam mag. Maar toch bijnamen of Nicknamen werden niet gewenst . Dan moet jij ook Ashley Ashley noemen en niet Diklip.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook alquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als je vlug kijkt is het net een 2ling....
In het filmpje dacht ik even dat Alice niet meedeed met de Freeze.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook al
Ik zat net effe van huh..quote:Op zondag 10 maart 2024 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook al
Ja dat is zeker waar. Maar op de andere is in december 2023 de laatste mail binnen gekomen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je kan dus in ieder geval nu weer via je gewone computer die je altijd gebruikt in je mail, dus je bent al iets minder onthand door dit probleem
quote:
Ik vermoed van de camera?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
Van wie was die dame met een kort pittig kapsel een fan ?
Ik had het over de dikke lippen niet over een persoonquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk Dot. Sorry je zei vaak de bewoners hebben namen en soms bijnaam mag. Maar toch bijnamen of Nicknamen werden niet gewenst . Dan moet jij ook Ashley Ashley noemen en niet Diklip.
Lenie.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
Van wie was die dame met een kort pittig kapsel een fan ?
Pseudomodden ?Ikke?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het over de dikke lippen niet over een persoonEn dan nog is het soms, ik gebruik niet vaak bijnamen
![]()
En pseudomodden mag nietdus de pot verwijt ...............
Zou een unicum zijn als je 100 euro zou krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Pseudomodden ?Ikke?
Ook al zou Danny mij 100 euro per week willen betalen om te modden dan nog zou ik zeggen NEE bedankt. echt niet.
Jaja wie is dan diklip ?quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen een dijk van een beloningquote:
Proestquote:Op zondag 10 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen een dijk van een beloningeeuwige lof van de users
Sorryquote:
Morguhquote:
Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:32 schreef Jockari het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/(...)IsGBRZkDvE5KviDuTAbc
Wie had dat nu gedachtquote:Op zondag 10 maart 2024 10:32 schreef Jockari het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/(...)IsGBRZkDvE5KviDuTAbc
Ik zou ook echt niemand missen, het gebeurd wel vaker dat een bewoner langere tijd niet in beeld isquote:
Fijne dag Ruud tot latersquote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zoeken het maar even uit zonder mij, ik ga vandaag geocachen met mijn vrouw. Toedeloe
Ja Gert doet de foto's in de OP hoezo?quote:
Komt wel, Gert zal wel eerst lekker rustig aan doen op de zondag morgenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:52 schreef Cargamelk het volgende:
De foto's van de genomineerden zijn van verleden week en Ro is nog niet donker.
Ben ook niet ongerust hoor en gun Gert zijn weekend maar viel me gewoon opquote:Op zondag 10 maart 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel, Gert zal wel eerst lekker rustig aan doen op de zondag morgen
Het komt wel goed
Hier heb ik het alvast goed gezet.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben ook niet ongerust hoor en gun Gert zijn weekend maar viel me gewoon op
Je bent Ashley vergeten donker te makenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb ik het alvast goed gezet.
Dotteke in BB / De bewoners van BigBrother 2024
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je bent Ashley vergeten donker te maken
Waarom maar eentje?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat er weeral 1 aan komt..
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog best een lekker recept ook! Even naar SC gehaald, er zitten hier meer liefhebbers van lekker etenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:18 schreef mazaru het volgende:
Andijvie schijnt ook door de spaghetti te kunnen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zag er een recept voor.
[ afbeelding ]
Het hele recept staat hier: https://kievitamines.nl/gezonde-recepten/andijvie-met-spaghetti/quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog best een lekker recept ook! Even naar SC gehaald, er zitten hier meer liefhebbers van lekker eten
Ik bewaar deze in elk geval, thanks
Top! Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2024 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele recept staat hier: https://kievitamines.nl/gezonde-recepten/andijvie-met-spaghetti/
Aircrash Investigation...quote:Op zondag 10 maart 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat er weeral 1 aan komt..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig daar
Grimmige sfeer rond opening Holocaustmuseum, ME deelt klappen uit en wordt bekogeld met vuurwerk
https://www.gelderlander.(...)t-vuurwerk~a92eba2d/
Zag net een flimpje dat ze een politie busje heen en weer aan het schudden waren. Ik snap dat allemaal nietquote:
Er was zelfs iemand opgeklommen.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net een flimpje dat ze een politie busje heen en weer aan het schudden waren. Ik snap dat allemaal niet
Ik ga even dit filmje kijken, die man weet ook van geen ophouden schijnbaar.
Ja ik las het en weer met vuurwerk en ook eieren gegooidquote:
Daar zou ik ook wel eens mee willen kijken en luisterenquote:
Ik ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel eens mee willen kijken en luisteren
Dat is dan wel een heel andere bestemming.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:46 schreef Soury het volgende:
Heel wat stappen gezet in dat pand, het was mijn HAVO school. Mooie herinneringen aan.
Het was volgens mij altijd een school. Maar in de oorlog zijn er heel wat joodse kinderen over de schutting gezet naar een buur pand om ze te laten onderduiken. En van hen was Ed van Thijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel andere bestemming.
Even wat over hem gelezen,heeft het niet makkelijk gehad in de oorlog.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was volgens mij altijd een school. Maar in de oorlog zijn er heel wat joodse kinderen over de schutting gezet naar een buur pand om ze te laten onderduiken. En van hen was Ed van Thijn.
Zodra het over ash gaat is er gedoe door de fans en antifansquote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Jezus, wat een gezeur over die kinderen van Ash...
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zodra het over ash gaat is er gedoe door de fans en antifans
Ow echt... Waar de fuck denken mensen zich mee bezig te moeten houden joh..quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijn
Vanmiddag was men druk aan het speculeren over de ingrepen. En of dat voor of tijdens Bart was. Of ze dat van hem moest.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijn
Ja kloptquote:Op zondag 10 maart 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag was men druk aan het speculeren over de ingrepen. En of dat voor of naar Bart was. Of ze dat van hem moest.
Ik snap ook niet waarom ze dat soort dingen over haar vriend zegt.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kloptDe suggestie was er dat ze dat van Bart had MOETEN doen, omdat Bart dominant is
Beetje logisch wel, hij is de vader, en Bart is een vriend van z'n ex.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind ik totaal niet logischquote:Op zondag 10 maart 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje logisch wel, hij is de vader, en Bart is een vriend van z'n ex.
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deurquote:Op zondag 10 maart 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind ik totaal niet logischZe zullen er ongetwijfeld goed over gepraat hebben en er mee akkoord zijn? Kinderen zijn volgens mij overwegend bij Ash en Bart, dus waarom ze uit die omgeving halen? Dat is hun vertrouwde omgeving en wie weet zijn ze elk weekend wel bij de biopa?
Ze gaan ook heel goed samen. Ze wou zelfs karen aan jack koppelen zodat ze de stiefmoeder van haar jongens werdquote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deur
Laat de ME maar klappen uitdelen aan die griezels.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig daar
Grimmige sfeer rond opening Holocaustmuseum, ME deelt klappen uit en wordt bekogeld met vuurwerk
https://www.gelderlander.(...)t-vuurwerk~a92eba2d/
Wel een mooi tijdstip!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Hier normaal ook om 7.15quote:Op zondag 10 maart 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.
Jack is haar zoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deur
Beetje kunnen slapen?quote:
Vogeltje wat zing je vroeg,quote:
Haha ohh mooi gerijmd.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vogeltje wat zing je vroeg,
is de nacht niet lang genoeg ?
Goedemorgen.
Uitstel gedrag,heel herkenbaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
quote:
Zijn natuurlijk ook niet de leukste klusjes.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
van Toon Hermans en ik ken het niet eens
![]()
![]()
Heb niet zo veel met Toonal wordt ie hier geerd in de stad
![]()
Jup enorm uitstelgedrag pfff
weet al zeker 4 maanden dat ik dit een keer moest doen.....![]()
op mn flikker gehaddus het moet nu..
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?quote:
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?
quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
Zit hier nu te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar nietsquote:Op maandag 11 maart 2024 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 06:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier nu te lachen.Heb wel vanaf een uur of 2 denk ik een paar keer een bolkje gezet
Nee, 1 x was genoegquote:Op maandag 11 maart 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣
Toch 8 uur geslapen.Ik vind vooral tussendoor wakker worden vervelend.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar niets
Dat is ook weer waar. Maar de nacht duurt altijd zolang als je wakker bent s’ nachtsquote:Op maandag 11 maart 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch 8 uur geslapen.Ik vind vooral tussendoor wakker worden vervelend.
Ik vermaak me meestal wel hoor,filmpje of serie.FOK! meelezen.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar de nacht duurt altijd zolang als je wakker bent s’ nachts
Omdat is zeker heel netjes. Dat hoor je niet vaak.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me meestal wel hoor,filmpje of serie.FOK! meelezen.
Weet je trouwens nog vorige week dat gezeur met die meter? We kregen een waardebon twv 50 euro.Toch wel heel netjes.
Ik rekende op iets van 10 euro.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is zeker heel netjes. Dat hoor je niet vaak.
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.quote:
Das ook een ex iddquote:Op maandag 11 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.
Klopt hoor, dat is OOK een exquote:Op maandag 11 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.
quote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
DNA is de deur uit... en daar zit je dan...
Ik las het, vroege wekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
Wel 5 reacties.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ook haar ex, zie dit bericht
[ link | afbeelding ]
Iedere ouder mist zn kind, de 1 praat er wel over zoals Tom, de ander niet, zoals Glenn, maar het gemis zal even groot zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.
Ik denk dat iedereen dit weloverwogen heeft besloten, ook met partners, kinderen, ouders enz.
tom mist ook zijn zoontje, Glenn zijn kinderen enz.
Edit : Sorry voor het offtopic, Discussie hoort hier nietIk zal er verder over ophouden.
Morguhquote:
Goed idee, ik vind dat met stemmen voor wie mag blijven op de RTL pagina ook niet een eerlijke uitslagquote:Op maandag 11 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
Ik heb Oliver , van de grootste Facebookpagina met 75 K leden gevraagd of hij een populairiteitspoll wil maken waar je maar 1 persoon aan kan klikken, om duidelijkheid te geven hoe de zaken er voor staan, Hij gaat dit van de week doen. Want de polls die hij nu zet kan je bijvoorbeeld je 3 favorieten aan klikken en dan is het overzicht minder eerlijk.
Ik moet hier altijd zo om lachenquote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgen.quote:
Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...quote:
Doet me aan mini denken.quote:
Viind het wel leuk klinken, nog nooit gehoord dat iemand zijn kind zo noemdequote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...
Maar dat is ze toch ook
Ik vind het wel treffend juist.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...
Maar dat is ze toch ook
Precies, ik vind ook dat wij hier niet over praten moeten, dit is hun besluit , geen mens is gelijkquote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Ik blijf er bij, dat is niet iets om voor ons te beslissenquote:Op maandag 11 maart 2024 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is werk vind ik verschil. Maar dan hebben ze ook nog contact via telefoon enzo. Toch iets anders dan afgesloten zitten. En ik zeg niet dat ze niet om haar familie geeft
Ik bedoel dat als je ze zo mist je thuis kan zitten bij ze. En dat vind ik dan ook voor iedere deelnemer die hier voor kiest
Dit komt in elke RLS voorbij.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies, ik vind ook dat wij hier niet over praten moeten, dit is hun besluit , geen mens is gelijk
juist, maar ook in dagelijks leven dit soort discussies, ik heb een buurvrouw die werkt niet, trekt uitkering waardoor laag inkomen, waardoor ze dus geen geld hoeft te betalen voor de opvang van haar kind, ze krijgt precies zoveel toesk]lag als dat het kost, dus staat quit zeg maar, de hele buurt zegt , belachelijk dat ze haar kind 5 dagen in de week naar de opvang doet terwijl ze zelf in huis zit te gamen. Ik vind, wie zijn wij om daar over te oordelen?quote:
maar dat beroep gaat jaren door, dit is maar 3 maand, wij hebben hier geen recht van spreken.quote:
ook dat hahahahaquote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is geen werk?
Ik denk dat de belastingdienst toch een andere mening is toegedaan.
Mijn mening daarover is dat het kindje prima af is in de dagopvang dan.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist, maar ook in dagelijks leven dit soort discussies, ik heb een buurvrouw die werkt niet, trekt uitkering waardoor laag inkomen, waardoor ze dus geen geld hoeft te betalen voor de opvang van haar kind, ze krijgt precies zoveel toesk]lag als dat het kost, dus staat quit zeg maar, de hele buurt zegt , belachelijk dat ze haar kind 5 dagen in de week naar de opvang doet terwijl ze zelf in huis zit te gamen. Ik vind, wie zijn wij om daar over te oordelen?
Ieder mag een mening hebben Rinardo.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar dat beroep gaat jaren door, dit is maar 3 maand, wij hebben hier geen recht van spreken.
Ook dat is weer waarquote:Op maandag 11 maart 2024 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder mag een mening hebben Rinardo.
Die las ik laatst ook.Lekker complotten.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
onder de Fans weer een discussie over het schilderij
'' De afbeelding 7 + 2 = 9 in de woonkamer is wellicht een duidelijke hint: van zodra er nog maar 9 bewoners in het huis zitten, volgt er de week nadien een dubbele exit (2 mensen dus) en blijven er nog 7 over. We hebben het even uitgerekend: die dubbele exit komt er op zaterdagavond 23 maart aanstaande.
Twee weken later start de finaleweek en die zal dan wellicht met 5 mensen gestart worden. In de loop van die week is er wellicht opnieuw een dubbele exit zodat de finaledag met drie mensen is''
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
onder de Fans weer een discussie over het schilderij
'' De afbeelding 7 + 2 = 9 in de woonkamer is wellicht een duidelijke hint: van zodra er nog maar 9 bewoners in het huis zitten, volgt er de week nadien een dubbele exit (2 mensen dus) en blijven er nog 7 over. We hebben het even uitgerekend: die dubbele exit komt er op zaterdagavond 23 maart aanstaande.
Twee weken later start de finaleweek en die zal dan wellicht met 5 mensen gestart worden. In de loop van die week is er wellicht opnieuw een dubbele exit zodat de finaledag met drie mensen is''
ahhhh komt het daar dus vandaanquote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.
Die plaatsen het meest suggestieve nieuws.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.
Goedemorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de gemeente...
... de afvalcontainer zit al 3 dagen bomvol omdat ie niet geleegd kan worden door een asociale parkeerder
Met een paar man krijg je zo'n Fiat 500 wel aan de kant "gehupt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitile Inrichtingen ?
... de afvalcontainer zit al 3 dagen bomvol omdat ie niet geleegd kan worden door een asociale parkeerder
dat is echt aso, jeetje, en deze foto meegestuurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Netjes nog wel.Hier zou de hele boel volliggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |