Wel een mooi tijdstip!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Hier normaal ook om 7.15quote:Op zondag 10 maart 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.
Jack is haar zoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deur
Beetje kunnen slapen?quote:
Vogeltje wat zing je vroeg,quote:
Haha ohh mooi gerijmd.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vogeltje wat zing je vroeg,
is de nacht niet lang genoeg ?
Goedemorgen.
Uitstel gedrag,heel herkenbaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
quote:
Zijn natuurlijk ook niet de leukste klusjes.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
van Toon Hermans en ik ken het niet eens
![]()
![]()
Heb niet zo veel met Toonal wordt ie hier geëerd in de stad
![]()
Jup enorm uitstelgedrag pfff
weet al zeker 4 maanden dat ik dit een keer moest doen.....![]()
op mn flikker gehaddus het moet nu..
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?quote:
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?
quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
Zit hier nu te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar nietsquote:Op maandag 11 maart 2024 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 06:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier nu te lachen.Heb wel vanaf een uur of 2 denk ik een paar keer een bolkje gezet
Nee, 1 x was genoegquote:Op maandag 11 maart 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣
Toch 8 uur geslapen.Ik vind vooral tussendoor wakker worden vervelend.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |