Er was zelfs iemand opgeklommen.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net een flimpje dat ze een politie busje heen en weer aan het schudden waren. Ik snap dat allemaal niet
Ik ga even dit filmje kijken, die man weet ook van geen ophouden schijnbaar.
Ja ik las het en weer met vuurwerk en ook eieren gegooidquote:
Daar zou ik ook wel eens mee willen kijken en luisterenquote:
Ik ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel eens mee willen kijken en luisteren
Dat is dan wel een heel andere bestemming.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:46 schreef Soury het volgende:
Heel wat stappen gezet in dat pand, het was mijn HAVO school. Mooie herinneringen aan.
Het was volgens mij altijd een school. Maar in de oorlog zijn er heel wat joodse kinderen over de schutting gezet naar een buur pand om ze te laten onderduiken. Eén van hen was Ed van Thijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan wel een heel andere bestemming.
Even wat over hem gelezen,heeft het niet makkelijk gehad in de oorlog.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was volgens mij altijd een school. Maar in de oorlog zijn er heel wat joodse kinderen over de schutting gezet naar een buur pand om ze te laten onderduiken. Eén van hen was Ed van Thijn.
Zodra het over ash gaat is er gedoe door de fans en antifansquote:Op zondag 10 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Jezus, wat een gezeur over die kinderen van Ash...
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zodra het over ash gaat is er gedoe door de fans en antifans
Ow echt... Waar de fuck denken mensen zich mee bezig te moeten houden joh..quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijn
Vanmiddag was men druk aan het speculeren over de ingrepen. En of dat voor of tijdens Bart was. Of ze dat van hem moest.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dit ging dus over dat de kinderen van Ash niet bij Bart mochten maar bij de biopapa moesten zijn
Ja kloptquote:Op zondag 10 maart 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag was men druk aan het speculeren over de ingrepen. En of dat voor of naar Bart was. Of ze dat van hem moest.
Ik snap ook niet waarom ze dat soort dingen over haar vriend zegt.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja kloptDe suggestie was er dat ze dat van Bart had MOETEN doen, omdat Bart dominant is
Beetje logisch wel, hij is de vader, en Bart is een vriend van z'n ex.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind ik totaal niet logischquote:Op zondag 10 maart 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje logisch wel, hij is de vader, en Bart is een vriend van z'n ex.
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deurquote:Op zondag 10 maart 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee vind ik totaal niet logischZe zullen er ongetwijfeld goed over gepraat hebben en er mee akkoord zijn? Kinderen zijn volgens mij overwegend bij Ash en Bart, dus waarom ze uit die omgeving halen? Dat is hun vertrouwde omgeving en wie weet zijn ze elk weekend wel bij de biopa?
Ze gaan ook heel goed samen. Ze wou zelfs karen aan jack koppelen zodat ze de stiefmoeder van haar jongens werdquote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deur
Laat de ME maar klappen uitdelen aan die griezels.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig daar
Grimmige sfeer rond opening Holocaustmuseum, ME deelt klappen uit en wordt bekogeld met vuurwerk
https://www.gelderlander.(...)t-vuurwerk~a92eba2d/
Wel een mooi tijdstip!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Omfg, mijn dna komt net met de mededeling dat de wekker op half 6 moet morgenochtend, ze moet kwart over 7 al de deur uit voor een stage-opdracht! De idioten! Ik ga zo dus maar mijn bed in
Hier normaal ook om 7.15quote:Op zondag 10 maart 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb ik geluk dat ik per pas om 7u15 uit moet.
Jack is haar zoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
op de fb pagina van Schagen doet haar ex Jack promotie berichten voor stemmen als ze genomineerd is. dat vond ik al beetje vreemd. maar schijnbaar gaat dat goed samen door 1 deur
Beetje kunnen slapen?quote:
Vogeltje wat zing je vroeg,quote:
Haha ohh mooi gerijmd.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vogeltje wat zing je vroeg,
is de nacht niet lang genoeg ?
Goedemorgen.
Uitstel gedrag,heel herkenbaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
quote:
Zijn natuurlijk ook niet de leukste klusjes.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
van Toon Hermans en ik ken het niet eens
![]()
![]()
Heb niet zo veel met Toonal wordt ie hier geëerd in de stad
![]()
Jup enorm uitstelgedrag pfff
weet al zeker 4 maanden dat ik dit een keer moest doen.....![]()
op mn flikker gehaddus het moet nu..
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?quote:
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 05:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ohh mooi gerijmd.
Nee de nacht mocht nog wat langer zijn.... ben al de hele nacht bezig met het uitzoeken van papieren![]()
Weken de tijd voor gehad maar uhm niet gedaan.. en morgen moet het af en ingeleverd zijn![]()
![]()
Nachtje doorwerken dus
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt eerlijk gezegd. En jij?
quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
Zit hier nu te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je meer gebolkt dan uitgezocht 🤣🤣
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar nietsquote:Op maandag 11 maart 2024 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou gister om 18 uur even een klein dutje doen en werd om 2 uur weer wakker.
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣quote:Op maandag 11 maart 2024 06:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier nu te lachen.Heb wel vanaf een uur of 2 denk ik een paar keer een bolkje gezet
Nee, 1 x was genoegquote:Op maandag 11 maart 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken. Wie eenmaal een bolk gezet heeft 🤣
Toch 8 uur geslapen.Ik vind vooral tussendoor wakker worden vervelend.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend. Nachten niet slapen. Ik vind het maar niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |