Dat is het zelfde als het op de pc te zien isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij ook op de desktopversie maar daar word ik overspannen van...
Is gewoon een gewenning als ik een tijdje de desktopversie gebruik weet ik ook niet beter..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als het op de pc te zien is![]()
Ik vind dat andere maar helemaal niets
OMdat ik meestal op de laptop zit ben ik dit gewend. Jij zit altijd op je mobiel dus bent dat gewendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is gewoon een gewenning als ik een tijdje de desktopversie gebruik weet ik ook niet beter..
Ja precies dat..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMdat ik meestal op de laptop zit ben ik dit gewend. Jij zit altijd op je mobiel dus bent dat gewend
vervelendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:37 schreef mario390 het volgende:
exitshow is op rtl5 ?
om dat ik 2 iptv heb maar de
andere heeft de streams bb niet
klinkt leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
grenaldine heeft en
groen lederbroek
en tanja en short pants
Ga je weer de hele cos quoten hier?quote:
Als ik ergens op wil reageren wat off topic is doe ik dat hier, wil geen waarschuwing namelijkquote:
Je hoeft niet te reagerenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik ergens op wil reageren wat off topic is doe ik dat hier, wil geen waarschuwing namelijk
ahhhhhhhh je weet het wel dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren![]()
Men komt toch niet hier om te antwoorden.
Er gaan zoveel mensen oftopic als je dat allemaal hier wil gaan beantwoorden heb je bijna een dag taak
Ja hoor ,maar soms is het ook helemaal niet erg.quote:
Snacken?quote:
Lekker, hier was het zelf gemaakte friet met zelf gemaakte gehaktballen in satesausquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hier was het zelf gemaakte friet met zelf gemaakte gehaktballen in satesaus
Kipstrips?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Hier gewoon een bittergarnituur en kipstrips uit de winkel
O jee zit je in de bakquote:
Nopequote:
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
https://producten.makro.n(...)-Tenders-Halal-750-g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |