Ja dat is de nieuwe mode momenteel alles laten maken met AI geen eigen inspanningen meer te hoeven verrichten maar kant en klaar aangeleverd wordenquote:
Wat is Al?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Cargamelk het volgende:
Gaat een hoop op ons afkomen en dat zal niet altijd het goede zijn wat betreft AI.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
Volgend jaar een kunstmatige intelligente BB 2025 zonder fan(antieke) fanswat moet dat heerlijk zijn.
Rij voorzichtigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou was weer leuk.
En door naar huis
* Kodiak100 staat op een parkeerplaats aan A2
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt super saai op de streams zeg
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat bij jou op je laptop de eerste pagina van de cos goed met de foto's van de bewoners?
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto'squote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Bij mij op mobiel zit er ruimte tussen, net of er 2 foto's ontbreken...
Ik kan helaas geen foto maken.. ik ga effe kijken..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Onder Sabeau en Sonja een open ruimtequote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei gisteren ook al iemand ik zag Gert eens even vragen want die doet de foto's
Tussen welke foto"?
Heb het achter gevraagdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:44 schreef Frummelie het volgende:
Onder Sabeau en Sonja een open ruimte
En onder Tom en Tyron zit ook een open ruimte voordat het startpraatje van de cos begint...
Joehoeee...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het achter gevraagd![]()
Als ik meer weet kom ik er op terug o
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frumquote:
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles staat goed, waarschijnlijk ligt het aan je eigen instellingen van je browser Frum
zie mijn post, ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen... ik ga even iets proberen...
O denk dat ik wel snap hoe dat komtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:18 schreef rinardo het volgende:
Ligt niet aan haar instellingen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bij mij precies hetzelfde. Maar het is helemaal niet erg, ik kijk eigenlijk alleen naar die foto's als er iets is veranderd. Normaal scroll je daar overheen naar de postsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk dat ik wel snap hoe dat komt
Die laatste twee fotos staan gewoon in de lijst in het midden.
Waarschijnlijk pakt die dat niet goed op mobiel
Is waarschijnlijk dus alleen op de mobiele versiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké Ik was al aant pielen maar het blijft zo...
Dit heb ik net zo...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:20 schreef Lovely het volgende:
Hier ook even gecheckt, maar hier zit er ook ruimte tussen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde. Maar het is helemaal niet erg, ik kijk eigenlijk alleen naar die foto's als er iets is veranderd. Normaal scroll je daar overheen naar de posts
Het is ook niet verschrikkelijk ofzo, ik stoor me er niet aan maar het viel me ineens op...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk dus alleen op de mobiele versie
Gelukkig scrol je er snel doorheen om naar de berichten te gaan
Ik volgens mij ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
BB / [BB 24-COS#419] Dim Dam Danny
Ja zoiets valt op en is ook prima dat je het meld hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook niet verschrikkelijk ofzo, ik stoor me er niet aan maar het viel me ineens op...
Op dat moment zijn de foto's ook anders gezet inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
Ja echt niet om te zeiken ofzo, ik dacht misschien willen jullie het graag weten als er iets mis is.... meer dat...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets valt op en is ook prima dat je het meld hoor
Helemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt niet om te zeiken ofzo, ik dacht misschien willen jullie het graag weten als er iets mis is.... meer dat...
Ah vandaar dus..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op dat moment zijn de foto's ook anders gezet inderdaad
eigenlijk zeg je nu het ligt aan al onze mobieltjes, maar het is een fout op fokquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O denk dat ik wel snap hoe dat komt
Die laatste twee fotos staan gewoon in de lijst in het midden.
Waarschijnlijk pakt die dat niet goed op mobiel
Klopt, viel mij ook gelijk op sinds dat topicquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is sinds dit topic zo
Ik geef door wat ik als antwoord kreegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
eigenlijk zeg je nu het ligt aan al onze mobieltjes, maar het is een fout op fok
ok, dan is het een fout in onze mobieltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef door wat ik als antwoord kreeg
En op FOK! staat het goed ik heb er op de laptop en op de desktopversie van mobiel geen last van
Geen idee waar het aan ligtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ok, dan is het een fout in onze mobieltjes
Jij gebruikt de mobiele lay-out nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan ligt
Dit is bij mij op mobiel
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de desktopversie zoals ik al eerder zeiquote:
Klopt.. dus ligt aan de mobiele layout omdat de foto's dus anders staan.. krijg je ze in een andere opstelling te zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb de desktopversie zoals ik al eerder zei
Zo staat die ook op de site die foto
Ja denk omdat het smaller is. Maar ik roep maar wat hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt.. dus ligt aan de mobiele layout omdat de foto's dus anders staan.. krijg je ze in een andere opstelling te zien
Bij mij ook op de desktopversie maar daar word ik overspannen van...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar het aan ligt
Dit is bij mij op mobiel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |