Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...quote:
Doet me aan mini denken.quote:
Viind het wel leuk klinken, nog nooit gehoord dat iemand zijn kind zo noemdequote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...
Maar dat is ze toch ook
Ik vind het wel treffend juist.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens online de wind van voren omdat ik haar "mijn DNA" noemde...
Maar dat is ze toch ook
Precies, ik vind ook dat wij hier niet over praten moeten, dit is hun besluit , geen mens is gelijkquote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Ik blijf er bij, dat is niet iets om voor ons te beslissenquote:Op maandag 11 maart 2024 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is werk vind ik verschil. Maar dan hebben ze ook nog contact via telefoon enzo. Toch iets anders dan afgesloten zitten. En ik zeg niet dat ze niet om haar familie geeft
Ik bedoel dat als je ze zo mist je thuis kan zitten bij ze. En dat vind ik dan ook voor iedere deelnemer die hier voor kiest
Dit komt in elke RLS voorbij.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies, ik vind ook dat wij hier niet over praten moeten, dit is hun besluit , geen mens is gelijk
juist, maar ook in dagelijks leven dit soort discussies, ik heb een buurvrouw die werkt niet, trekt uitkering waardoor laag inkomen, waardoor ze dus geen geld hoeft te betalen voor de opvang van haar kind, ze krijgt precies zoveel toesk]lag als dat het kost, dus staat quit zeg maar, de hele buurt zegt , belachelijk dat ze haar kind 5 dagen in de week naar de opvang doet terwijl ze zelf in huis zit te gamen. Ik vind, wie zijn wij om daar over te oordelen?quote:
maar dat beroep gaat jaren door, dit is maar 3 maand, wij hebben hier geen recht van spreken.quote:
ook dat hahahahaquote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit is geen werk?
Ik denk dat de belastingdienst toch een andere mening is toegedaan.
Mijn mening daarover is dat het kindje prima af is in de dagopvang dan.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
juist, maar ook in dagelijks leven dit soort discussies, ik heb een buurvrouw die werkt niet, trekt uitkering waardoor laag inkomen, waardoor ze dus geen geld hoeft te betalen voor de opvang van haar kind, ze krijgt precies zoveel toesk]lag als dat het kost, dus staat quit zeg maar, de hele buurt zegt , belachelijk dat ze haar kind 5 dagen in de week naar de opvang doet terwijl ze zelf in huis zit te gamen. Ik vind, wie zijn wij om daar over te oordelen?
Ieder mag een mening hebben Rinardo.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar dat beroep gaat jaren door, dit is maar 3 maand, wij hebben hier geen recht van spreken.
Ook dat is weer waarquote:Op maandag 11 maart 2024 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder mag een mening hebben Rinardo.
Die las ik laatst ook.Lekker complotten.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
onder de Fans weer een discussie over het schilderij
'' De afbeelding 7 + 2 = 9 in de woonkamer is wellicht een duidelijke hint: van zodra er nog maar 9 bewoners in het huis zitten, volgt er de week nadien een dubbele exit (2 mensen dus) en blijven er nog 7 over. We hebben het even uitgerekend: die dubbele exit komt er op zaterdagavond 23 maart aanstaande.
Twee weken later start de finaleweek en die zal dan wellicht met 5 mensen gestart worden. In de loop van die week is er wellicht opnieuw een dubbele exit zodat de finaledag met drie mensen is''
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
onder de Fans weer een discussie over het schilderij
'' De afbeelding 7 + 2 = 9 in de woonkamer is wellicht een duidelijke hint: van zodra er nog maar 9 bewoners in het huis zitten, volgt er de week nadien een dubbele exit (2 mensen dus) en blijven er nog 7 over. We hebben het even uitgerekend: die dubbele exit komt er op zaterdagavond 23 maart aanstaande.
Twee weken later start de finaleweek en die zal dan wellicht met 5 mensen gestart worden. In de loop van die week is er wellicht opnieuw een dubbele exit zodat de finaledag met drie mensen is''
ahhhh komt het daar dus vandaanquote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.
Die plaatsen het meest suggestieve nieuws.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft 1 of andere Belgische gossippagina een paar dagen geleden ook online gegooid.
Goedemorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de gemeente...
... de afvalcontainer zit al 3 dagen bomvol omdat ie niet geleegd kan worden door een asociale parkeerder
Met een paar man krijg je zo'n Fiat 500 wel aan de kant "gehupt"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de gemeente...
... de afvalcontainer zit al 3 dagen bomvol omdat ie niet geleegd kan worden door een asociale parkeerder
dat is echt aso, jeetje, en deze foto meegestuurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |