Graag gedaan...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank je wel Frummelie.Hij doet het net sinds 10 seconden weer.
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?quote:Op zondag 10 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Deed me aan haar denken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het aanvoelt om een ban te krijgen![]()
![]()
Beste maatje van Salar, Nouchinequote:Op zondag 10 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerendquote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gelukkig duurde het niet lang... ja dat ga je dan denken, dat snap ik... ja bent er weer...
Ha vandaar, thnxquote:
Had je het nou al via je browser geprobeerd?quote:Op zondag 10 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerend
Wat een mooie omschrijving van iemand waar ik een vreselijke hekel hebquote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Had ze weer een nachtmerrie?
Ik doe het via microsoft outlook 2021quote:Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Had je het nou al via je browser geprobeerd?
Ik hou het netjesquote:Op zondag 10 maart 2024 08:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een mooie omschrijving van iemand waar ik een vreselijke hekel heb![]()
[ afbeelding ]Goedemorgen
Is dat niet Nouch of zoiets, zij zat in het seizoen van Salar waren dikke vriendjes...quote:Op zondag 10 maart 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, wie is die onderste komt mij zo bekend voor?
Gewoon nAar outlook.com gaan, en daar inloggen met je credentials.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het via microsoft outlook 2021
Hoe krijg ik die in mijn browser. Even zoeken hoe dat moet stat vast op internet
Ik heb het op mijn andere pc microsoft outlook 2019 daar doet alles het gewoon
Gelukt, via de brouwser doet hij het wel gewoonquote:Op zondag 10 maart 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Had je het nou al via je browser geprobeerd?
Dan ligt het aan je outlook 2021quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het via microsoft outlook 2021
Hoe krijg ik die in mijn browser. Even zoeken hoe dat moet stat vast op internet
Ik heb het op mijn andere pc microsoft outlook 2019 daar doet alles het gewoon
Nouchine.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat niet Nouch of zoiets, zij zat in het seizoen van Salar waren dikke vriendjes...
Ja dat is mega irritant..quote:Op zondag 10 maart 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral omdat mijn email ook al dagen raar doe, kom er niet meer in heel frustrerend
Ga ik straks even doen Thnx voor je hulpquote:Op zondag 10 maart 2024 08:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je outlook 2021
Even verwijderen en opnieuw installeren.
Niet helemaal eerlijk Dot. Sorry je zei vaak de bewoners hebben namen en soms bijnaam mag. Maar toch bijnamen of Nicknamen werden niet gewenst . Dan moet jij ook Ashley Ashley noemen en niet Diklip.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Had ze weer een nachtmerrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |