En dan beiden de studio in!!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn gevoel zegt deze week 4 NL op de bank
Tyron, Dilano, Ashley Randy
Dilano en Randy door de deur
Ja grappig dit. En Randy zit ermee opgescheeptquote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Ty had Ashley geen coins gegeven echt niet zegt hij.
Goed duo, beiden liggen graag en laat de rest alles doenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig dit. En Randy zit ermee opgescheept
Wel weer een nadeel. Als ze nu ash op de bank zetten gaat Randy naar huisquote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja grappig dit. En Randy zit ermee opgescheept
stoere vent toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ty is blij dat ie niet met Ashley zit, ze had echt geen coins uit mogen geven van hem![]()
Gemiste kans voor irritaties
hij had het ook al gezegd tegen der hahaquote:
Dylano eruitquote:Op zondag 10 maart 2024 10:49 schreef Ireth het volgende:
Dil: "Maar wie moeten we nou op de bank zetten??"
Nou ik mag hopen dat hunnie dat deze week überhaupt niet mogen bepalen
dan heeft die opgezwollen voetenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron vraagt zich af of leren schoenen krimpen
Top tochquote:Op zondag 10 maart 2024 10:52 schreef -river- het volgende:
Fans mogen duo kiezen...aan me hol. BB heeft zelf gekozen dat zie je door nl aan nl te koppelen en andersom. Ze zorgen nu dat As en Ra op de bank komen en Ty en Dil en dan Dil en Ra eruit.
Zit in DTS te posten en hierquote:
Dylan haalt echt het slechtste in die 2 naar bovenquote:
Zou dat besmettelijk zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Tyron zou dat nooit als excuus gebruiken om niet te nomineren
Denk dat dil echt onderaan staatquote:Op zondag 10 maart 2024 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano jij bent sowieso al weg de vraag is alleen gaat die rockster eerst
Denk dat Alice dan gaatquote:Op zondag 10 maart 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou wel een leuke clash kunnen zijn Ashley vs Alice
Denk je dat het heel veel scheelt bij Randy ?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Je hoeft niet te strijden Randy
Je kan ook niks doen en zo samen op de bank komen
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..quote:
Uhm even denkenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat het heel veel scheelt bij Randy ?
Door haar te vergiftigen met pannenkoeken??quote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
Randy
Sinds day 1 probeer ik haar eruit te gooien
Aaah sinds day 1
Het is echt afhankelijk wie er naast staatquote:Op zondag 10 maart 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..
Allebei tegelijkquote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef Hznootje het volgende:
Heb toch liever Dilano er uit, dan mag Randy nog wel een weekje blijven
Tom staat al 2 weken bovenaanquote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
dat is wel een master bank
Alice Ashley en JImmy
mwah denk niet dat Tom sterker is als Ashley, ze gokken echt slecht hoor
Ja uiteraard, ik ging nu puur uit van een "ash/alice" bank, zonder een derde persoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt afhankelijk wie er naast staat
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik ging nu puur uit van een "ash/alice" bank, zonder een derde persoon.
Ashley heeft geen gat in haar hand maar heeft helemaal geen hand.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ty is blij dat ie niet met Ashley zit, ze had echt geen coins uit mogen geven van hem![]()
Gemiste kans voor irritaties
Grace was nog leuk vond ik hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
Dilano is net zo ergerlijk als die Grace 2 jaar geleden, die werd tweede ook nog, Dilano zie ik dat niet redden gelukkig
jongen Sab denkt geen moment meer aan jouquote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau is wel kut volgens Dilano.
Zeker omdat ze er in de plaats Alice zou zijn
Sabeau had iets medisch
Ik zou het wel grappig vinden maar denk eerder dat Tyron het verst komt uit dat clubje.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
Dilano is net zo ergerlijk als die Grace 2 jaar geleden, die werd tweede ook nog, Dilano zie ik dat niet redden gelukkig
Week 1quote:Op zondag 10 maart 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet dat Sabeau het dan lang had volgehouden
Nee daarom zulke loze opmerkingen elke keerquote:Op zondag 10 maart 2024 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet dat Sabeau het dan lang had volgehouden
Die was Dilano al vergeten in de auto naar huisquote:Op zondag 10 maart 2024 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jongen Sab denkt geen moment meer aan jou
Ik vind hem helemaal niet ergelijk eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop het ook niet, maar deze glijer glipt wel steeds overal tussendoor..met als gevolg dat de grootheidswaanzin stijgtquote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
Gokje.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
Wat was er met haar medisch dan
Over sabeau
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gokje.
Niet doorde psychologische test gekomen. 😂
Ik denk dat haar RM nog niet afgelopen wasquote:Op zondag 10 maart 2024 11:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gokje.
Niet doorde psychologische test gekomen. 😂
Ik hoor ze liever dan het toxic clubje van Ashquote:Op zondag 10 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
Wat een toxic groepje die mannen buiten
Bah
Dyllie is het meest giftige in het hele huisquote:Op zondag 10 maart 2024 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dillie heeft het maar over erop knallen.
Fan week!
Jij bepaalt niks.
Sinds Day one slaapt hij op de bankquote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
Randy
Sinds day 1 probeer ik haar eruit te gooien
Aaah sinds day 1
Er is maar 1 dombo en dat is hij zelf.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Randy noemt Tom een dombo, 5 seconden later is het slim en tactisch ....
Hij praat met dyl toch ?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:25 schreef juul. het volgende:
Jimmy: " ik ga het met hem ( Dillie ) niet meer over het spel hebben "
Waarom geloof ik dat niet
Aan thnxquote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij was in gesprek met Tom, bij de strijkplank
Alice is met Jimmyquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Jimmy heeft al meerdere keren de ass van dilano gesavedquote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwen
Er wordt niks van gezegd of is het al ontdenkt.....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:18 schreef schizolientje het volgende:
en nog even over die coins, gisteren kochten fans spullen uit de muur met coins!!!!!
Dat idee heb ik ook, al heel langquote:Op zondag 10 maart 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....![]()
Zoals een kat met een muisje ....
Ze spelen allemaal een spel, ze overleggen allemaal, ze vertellen allemaal hoe ze het zien.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwen
Dat denk ik nietquote:Op zondag 10 maart 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....![]()
Zoals een kat met een muisje speelt ....
kan ook wel ding staat zo stijf van het niet wassen hahaquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron wil er met de leukste mensen zitten
Die zijn alleen bijna allemaal al weg
Ze zaten net samen buiten was op de streams te zien en ze hadden het leuk, en dat bedoelde ik met mijn post.quote:
.....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
kan ook wel ding staat zo stijf van het niet wassen haha
denk ook echt dat JImmy vieze smaak in zijn bek krijgt van die gozer als hij terug gaat kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Jimmy heeft al meerdere keren dilano gesaved
Op meerdere manieren
Jimmy gebruikt wat dilano zegt niet bij de anderen
Dilano gebruikt alles wat Jimmy zegt
Jimmy die altijd dilano roept met schatje en liefje of ach schatje toch voelt denk ik die warmte als comfortabel . En kan daarom Jimmy niet los laten.....hij vertrouwd de anderen nog niet zo goed maar heeft wel meer lol met ze, maar gaat dan stoer praten.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is straight maar hij kan ec ht niet zonder Jimmy man meer nog als andersom
Oquote:Op zondag 10 maart 2024 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zaten net samen buiten was op de streams te zien en ze hadden het leuk, en dat bedoelde ik met mijn post.
Daarom weet ik zeker als Dilano op de bank komt, dat hij wordt uitgekost en eruit gegooid ...quote:
Komt goed uit want Al is ook niet te vertrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:42 schreef -river- het volgende:
Heel slecht idee Al en Jim want Jim is niet te vertrouwen en Al heeft dat hem eerlijk gezegd tijdje geleden.
Karen en beslissen..quote:
Donderdagquote:Op zondag 10 maart 2024 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer gaan ze zich een bedenken dat misschien de kijker beslist
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wanneer gaan ze zich een bedenken dat misschien de kijker beslist
Ik alleen als stamppotquote:
In Groningen misschien, bij ons is het toch echt andijviequote:Op zondag 10 maart 2024 11:51 schreef Ireth het volgende:
Alice heeft op de markt gestaan, ze weet het zeker, het is botersla
nou dus niet hahahquote:Op zondag 10 maart 2024 11:51 schreef Ireth het volgende:
Alice heeft op de markt gestaan, ze weet het zeker, het is botersla
ja het is ook geen combi hoorquote:
nou als het botersla was geweest had ik dat nu nog niet gedaan met die kou snachts is niet goed voor de slaquote:
Heeft ze ook geleerd op de markt. Daar was je daalder schijnbaar een gulden waardquote:Op zondag 10 maart 2024 11:53 schreef Snoozey het volgende:
en het bakje gehakt weegt een kilo, dus dan is de gehakt 500 gram
een rekenwonder is ook opgestaan
Ik citeerde Jimmyquote:Op zondag 10 maart 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel hoor als stampot met mosterd en spekjes erdoor haha
Botersla is geen andijviequote:Op zondag 10 maart 2024 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik alleen als stamppot![]()
Botersla zegt Alice. Die heeft op de markt gestaan.
Lekker stamppot andijvie en een bal gehaktquote:
Spaghetti-stamppot met andijviequote:Op zondag 10 maart 2024 11:57 schreef mazaru het volgende:
Oh wacht, ze hebben zeker geen aardappelen meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee zie je verkeerd is sla hahaquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:00 schreef Ireth het volgende:
Ash weet het ook zeker, het is sla!
achterkant is ook heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Toen hadden ze al geen Guldens meerquote:Op zondag 10 maart 2024 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze ook geleerd op de markt. Daar was je daalder schijnbaar een gulden waard
Die kans acht ik vrij groot.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kennen ze het alleen zo?
[ afbeelding ]
Kip zit er toch ook gewoon zo uit?
[ afbeelding ]
![]()
Ijsbergsla/sla kan je ook ff stoven (niet te lang) en dan net als andijvie klaar makenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Zouden ze die ''botersla'' gaan koken ook dan?![]()
Mwah... ik gok eerder op hun (gebrek aan) kennis van koken en productenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:00 schreef -river- het volgende:
Ze proeven allemaal sla, slechte andijvie dus.
Misschien doen ze alleen online boodschappen. Dan staat erbij geschreven wat het isquote:Op zondag 10 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kennen ze het alleen zo?
[ afbeelding ]
Kip zit er toch ook gewoon zo uit?
[ afbeelding ]
![]()
Jammer, had wel leuk geweest 'n freeze als Ashley net onder de koude douche staatquote:Op zondag 10 maart 2024 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zomaar dat de freezes éénmalig waren .....
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....quote:Op zondag 10 maart 2024 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat BB nog ff tegen iemand zegt dat het andijvie is. Dit is tenenkromend
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2024 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....![]()
![]()
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appiequote:Op zondag 10 maart 2024 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat BB nog ff tegen iemand zegt dat het andijvie is. Dit is tenenkromend
Is ook slaquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appie
Ik wil het nu onderhand ook wel weten. Ik lees overal wat andersquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appie
Op aliexpressquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom wil de kwark door de sla halen, GVD waar vinden ze deze lui .....![]()
Ze hebben volkoren spaghetti en andijvie, de rest van die ingrediënten hebben ze nietquote:Op zondag 10 maart 2024 12:18 schreef mazaru het volgende:
Andijvie schijnt ook door de spaghetti te kunnen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zag er een recept voor.
[ afbeelding ]
Als alternatieve dressing niet verkeerd gedacht.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom wil de kwark door de sla halen, GVD waar vinden ze deze lui .....![]()
Kan ook nog zomaar, ik zag ze de sla door de kwark doen ....quote:Op zondag 10 maart 2024 12:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als alternatieve dressing niet verkeerd gedacht.
In goed Nederlands noemen wij dat een voordeel.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel weer een nadeel. Als ze nu ash op de bank zetten gaat Randy naar huis
Hoor nu ook Jimmy lachen maar zo nep.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:29 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley weer haar tv momentje creëren....
Mooi hè.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:52 schreef -river- het volgende:
Fans mogen duo kiezen...aan me hol. BB heeft zelf gekozen dat zie je door nl aan nl te koppelen en andersom. Ze zorgen nu dat As en Ra op de bank komen en Ty en Dil en dan Dil en Ra eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gisteren was ze nog klaar met dat kinderachtige gedoe .....quote:Op zondag 10 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
Nou nou wat leuk. jammer dat het kinderachtige gedoe besmettelijk lijkt te zijn....of is dit volwassen grapjes.???
Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan isquote:Op zondag 10 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
Nou nou wat leuk. jammer dat het kinderachtige gedoe besmettelijk lijkt te zijn....of is dit volwassen grapjes.???
nee ik ook nietquote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan is
Lol maken iddquote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk hoor, hoeveel lol ze hebben.![]()
[ afbeelding ]
Was ook sarcastisch bedoelt.....het is nog erger dan kinderachtig.....alsof we weer in de kleuterschool zijn met wcrollen als bril.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan is
maar als Ashley het doet is het leuk, begrijp dat nu eens. Een generaal staat overal bovenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteren was ze nog klaar met dat kinderachtige gedoe .....
Ik dacht juist dat ze het nodig had voor bij vulling bij die caviaquote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley heeft touw nodig. Echt een sliert. Nou trek maar uit je kop dan
Lijkt mij ook. In die exitpoll van Salar scoorde ze 49% en dat is niet veel als je op de bank wordt geflankeerd door middenmoters als Ty en Ronahi..quote:
noem je dat lol maken?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze het nodig had voor bij vulling bij die cavia
zeker wetenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede verdekte opstelling om af te luisteren.![]()
[ afbeelding ]
Dat snapte ik welquote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoelt.....het is nog erger dan kinderachtig.....alsof we weer in de kleuterschool zijn met wcrollen als bril.
Fans van Alice zijn niet per se Ashley-haters, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..
En jimmy komt niet meer bij van het lachen....haahaaha wat kan hij ook theatraal aanwezig zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar als Ashley het doet is het leuk, begrijp dat nu eens. Een generaal staat overal boven
Ze was het spuugzat ze kon daar niet meer tegen.......quote:Op zondag 10 maart 2024 12:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
noem je dat lol maken?
ik noem dat kleutergedrag
ze riep over Sabeau en een aantal andere bewoners dat zij zich kinderachtig gedroegen
maar nu doet ze het zelf wel
ik dacht dat ze 33 te oud vond voor zulke grapjes
Daar gaan ze zelfs tijdens eten ervan niet achter komen .....quote:Op zondag 10 maart 2024 12:39 schreef lojanda het volgende:
Zijn ze er inmiddels al achter dat het andijvie is en geen sla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |