Ik hoor ze liever dan het toxic clubje van Ashquote:Op zondag 10 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
Wat een toxic groepje die mannen buiten
Bah
Dyllie is het meest giftige in het hele huisquote:Op zondag 10 maart 2024 11:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dillie heeft het maar over erop knallen.
Fan week!
Jij bepaalt niks.
Sinds Day one slaapt hij op de bankquote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
Randy
Sinds day 1 probeer ik haar eruit te gooien
Aaah sinds day 1
Er is maar 1 dombo en dat is hij zelf.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Randy noemt Tom een dombo, 5 seconden later is het slim en tactisch ....
Hij praat met dyl toch ?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:25 schreef juul. het volgende:
Jimmy: " ik ga het met hem ( Dillie ) niet meer over het spel hebben "
Waarom geloof ik dat niet
Aan thnxquote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij was in gesprek met Tom, bij de strijkplank
Alice is met Jimmyquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
Neem afscheid Jimmy
Van deze backstabber
Jimmy heeft al meerdere keren de ass van dilano gesavedquote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwen
Er wordt niks van gezegd of is het al ontdenkt.....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:18 schreef schizolientje het volgende:
en nog even over die coins, gisteren kochten fans spullen uit de muur met coins!!!!!
Dat idee heb ik ook, al heel langquote:Op zondag 10 maart 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....![]()
Zoals een kat met een muisje ....
Ze spelen allemaal een spel, ze overleggen allemaal, ze vertellen allemaal hoe ze het zien.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is toch een backstabber. Die kan jehelemaal niet vertrouwen
Dat denk ik nietquote:Op zondag 10 maart 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Jimmy met Dilano en heeft hij die gladjakker aardig door ....![]()
Zoals een kat met een muisje speelt ....
kan ook wel ding staat zo stijf van het niet wassen hahaquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron wil er met de leukste mensen zitten
Die zijn alleen bijna allemaal al weg
Ze zaten net samen buiten was op de streams te zien en ze hadden het leuk, en dat bedoelde ik met mijn post.quote:
.....quote:Op zondag 10 maart 2024 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
kan ook wel ding staat zo stijf van het niet wassen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |