Denk dat dil echt onderaan staatquote:Op zondag 10 maart 2024 10:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano jij bent sowieso al weg de vraag is alleen gaat die rockster eerst
Denk dat Alice dan gaatquote:Op zondag 10 maart 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou wel een leuke clash kunnen zijn Ashley vs Alice
Denk je dat het heel veel scheelt bij Randy ?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Je hoeft niet te strijden Randy
Je kan ook niks doen en zo samen op de bank komen
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..quote:
Uhm even denkenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je dat het heel veel scheelt bij Randy ?
Door haar te vergiftigen met pannenkoeken??quote:Op zondag 10 maart 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
Randy
Sinds day 1 probeer ik haar eruit te gooien
Aaah sinds day 1
Het is echt afhankelijk wie er naast staatquote:Op zondag 10 maart 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..
Allebei tegelijkquote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef Hznootje het volgende:
Heb toch liever Dilano er uit, dan mag Randy nog wel een weekje blijven
Tom staat al 2 weken bovenaanquote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
dat is wel een master bank
Alice Ashley en JImmy
mwah denk niet dat Tom sterker is als Ashley, ze gokken echt slecht hoor
Ja uiteraard, ik ging nu puur uit van een "ash/alice" bank, zonder een derde persoon.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is echt afhankelijk wie er naast staat
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik ging nu puur uit van een "ash/alice" bank, zonder een derde persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |