Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan isquote:Op zondag 10 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
Nou nou wat leuk. jammer dat het kinderachtige gedoe besmettelijk lijkt te zijn....of is dit volwassen grapjes.???
nee ik ook nietquote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan is
Lol maken iddquote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk hoor, hoeveel lol ze hebben.![]()
[ afbeelding ]
Was ook sarcastisch bedoelt.....het is nog erger dan kinderachtig.....alsof we weer in de kleuterschool zijn met wcrollen als bril.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie ook echt niet wat dat grappig aan is
maar als Ashley het doet is het leuk, begrijp dat nu eens. Een generaal staat overal bovenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gisteren was ze nog klaar met dat kinderachtige gedoe .....
Ik dacht juist dat ze het nodig had voor bij vulling bij die caviaquote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley heeft touw nodig. Echt een sliert. Nou trek maar uit je kop dan
Lijkt mij ook. In die exitpoll van Salar scoorde ze 49% en dat is niet veel als je op de bank wordt geflankeerd door middenmoters als Ty en Ronahi..quote:
noem je dat lol maken?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze het nodig had voor bij vulling bij die cavia
zeker wetenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede verdekte opstelling om af te luisteren.![]()
[ afbeelding ]
Dat snapte ik welquote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoelt.....het is nog erger dan kinderachtig.....alsof we weer in de kleuterschool zijn met wcrollen als bril.
Fans van Alice zijn niet per se Ashley-haters, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou kan nog verrassend worden denk ik. Iedereen tegen Ashley (alle fans van alle anderen dus) zullen dan op Alice stemmen..
En jimmy komt niet meer bij van het lachen....haahaaha wat kan hij ook theatraal aanwezig zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar als Ashley het doet is het leuk, begrijp dat nu eens. Een generaal staat overal boven
Ze was het spuugzat ze kon daar niet meer tegen.......quote:Op zondag 10 maart 2024 12:37 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
noem je dat lol maken?
ik noem dat kleutergedrag
ze riep over Sabeau en een aantal andere bewoners dat zij zich kinderachtig gedroegen
maar nu doet ze het zelf wel
ik dacht dat ze 33 te oud vond voor zulke grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |