Die kans acht ik vrij groot.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kennen ze het alleen zo?
[ afbeelding ]
Kip zit er toch ook gewoon zo uit?
[ afbeelding ]
![]()
Ijsbergsla/sla kan je ook ff stoven (niet te lang) en dan net als andijvie klaar makenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Zouden ze die ''botersla'' gaan koken ook dan?![]()
Mwah... ik gok eerder op hun (gebrek aan) kennis van koken en productenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:00 schreef -river- het volgende:
Ze proeven allemaal sla, slechte andijvie dus.
Misschien doen ze alleen online boodschappen. Dan staat erbij geschreven wat het isquote:Op zondag 10 maart 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien kennen ze het alleen zo?
[ afbeelding ]
Kip zit er toch ook gewoon zo uit?
[ afbeelding ]
![]()
Jammer, had wel leuk geweest 'n freeze als Ashley net onder de koude douche staatquote:Op zondag 10 maart 2024 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk zomaar dat de freezes éénmalig waren .....
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....quote:Op zondag 10 maart 2024 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat BB nog ff tegen iemand zegt dat het andijvie is. Dit is tenenkromend
quote:Op zondag 10 maart 2024 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2024 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk het niet, Biggie ziet ze liever on-public op hun bek gaan ....![]()
![]()
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appiequote:Op zondag 10 maart 2024 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat BB nog ff tegen iemand zegt dat het andijvie is. Dit is tenenkromend
Is ook slaquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appie
Ik wil het nu onderhand ook wel weten. Ik lees overal wat andersquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ben denk ik echt malle pietje want zo ziet mijn andijvie er niet uit…..en ik koop bij de appie
Op aliexpressquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom wil de kwark door de sla halen, GVD waar vinden ze deze lui .....![]()
Ze hebben volkoren spaghetti en andijvie, de rest van die ingrediënten hebben ze nietquote:Op zondag 10 maart 2024 12:18 schreef mazaru het volgende:
Andijvie schijnt ook door de spaghetti te kunnen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zag er een recept voor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |