Schattig hè.quote:
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.quote:
Dillie en Ty hebben de meeste coins samen zei Dillie net (10x)quote:
Ow dat heb ik niet meegekregen, hoorde alleen dil en ty bij de coinshouders dat die van Ro weg waren..quote:Op zondag 10 maart 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.
BB hebben die vannacht weggehaald denk ik want Ty was het kwijtquote:Op zondag 10 maart 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.
hihihihihihihihi maar ze vindt het wel leuk hihihihihihihihihiquote:Op zondag 10 maart 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen snapt niet waarom de fans haar bij Tom hebben geplaatst. Ze had het niet verwacht.
Gooi er dan ook maar legoblokjes bij (voor Dilano!!) en het feest is compleet!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen die kartonnen meubels nog. En men doet fanweek 23 na
Elke keer als Karen "Jimjim" roept verwacht ik dat er een peuter of puppy achter haar aan komt lopen...quote:Op zondag 10 maart 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe vaak gaan we 'TomTom alleeez' horen deze week
pff ja maar het is zelf nog een kleuterquote:Op zondag 10 maart 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elke keer als Karen "Jimjim" roept verwacht ik dat er een peuter of puppy achter haar aan komt lopen...
Waarom?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano gaat Jimmie echt verlaten en op de andere kamer slapen
Omdat Dilano nu met Tyron in een duo zit.quote:
Ohja, opzich wel logischquote:Op zondag 10 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat Dilano nu met Tyron in een duo zit.
Maar hij laat zijn spullen liggen, bed gaat niet beslapen worden zei hij.
mag hopenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn gevoel zegt deze week 4 NL op de bank
Tyron, Dilano, Ashley Randy
Dilano en Randy door de deur
Pfff, en ik maar wachten🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 10 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Hierna gaat hij weer terug naast Jimmie slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |