verkeerde Aquote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Roze kamer nu
Jimmy Alice
Tom Karen
Dillie Ty
Keuze van het publiek.quote:
Echt? Ik hoorde Dilano zeggen dat hij nu voor het eerst naar blauw gaatquote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Roze kamer nu
Jimmy Alice
Tom Karen
Dillie Ty
*zet sirene aan* AAASHLYYYY AAAASHLYYYY AAAAASHLYYYYquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodig
Ze hebben me eens gezegd dat je de echte haarkleur van iemand herkent aan de kleur van de wenkbrauwen. Klopt wel denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
die wenkies van Alice worden steeds donkerder lijkt wel
Volgens mij verft Alice haar wenkbrauwenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben me eens gezegd dat je de echte haarkleur van iemand herkent aan de kleur van de wenkbrauwen. Klopt wel denk ik.
quote:Op zondag 10 maart 2024 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mooie duo's.
Dillie Ty.....Dillie exit
Ash Randy ......Randy exit
Alice Jimmy ......close
Glenn Danny ........Danny exit
Tom Karen ....... Karen exit
Daar maakt "de generaal" de dienst niet over uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Ash van de week zeggen ik ga echt niet met randy in duo
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo'squote:Op zondag 10 maart 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Stweams *smak* weewr aan gezwet owp *smak smak* het juiwste mwomwent...
Doet me denken aan die talkshow waar Jules Deelder uierboord zat te eten en die vrouw tegenover hem aan tafel helemaal werd onder gespuugd.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg zowaar medelijden met Ashley
Gemist...quote:Op zondag 10 maart 2024 10:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo's
Witte kleding geeft een (te) groot contrast met de donkere gameroom. Camera's hebben daar meer moeite mee en is daarom minder mooi op beeld.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze mochten geen witte kleding aan omdat?
Ja, las het, net te laat. Ach ja, gelukkig wordt het hier in de COS goed bijgehoudenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo's
Elk duo is zwak en sterk behalve Alice en Jimmy.quote:
Ashley was aan Rohani gekoppeld door de fans.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy is voor gekozen
Ashley en Randy is ook voor gekozen ( zegt wel iets over Ashley haar fans of de hoeveelheid)
Tyron en Dilano is ook voor gekozen denk ik.
Glenn en Danny bleven over vermoed ik..weinig stemmen voor hen
Dan is Randy een mooie vervangingquote:Op zondag 10 maart 2024 10:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ashley was aan Rohani gekoppeld door de fans.
Een heleboel hadden gekozen voor Ashley en Ronahi, maar dat mocht niet meer zo zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Randy is ook voor gekozen ( zegt wel iets over Ashley haar fans of de hoeveelheid)
Karen en Tom ook voor gekozen. ( fans willen een romantisch setje
Ik had ook liever die dooie Ty zien vertrekken.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:20 schreef GayGuy het volgende:
Had het niet verwacht, maar na deze week vind het jammer dat Rohanni eruit is. Vond haar in de studio ook zo lief praten tegen de familie van haar mattie's
Dat zegt over de fans van Ashley, dat ze haar sterk genoeg achten om tegenover Randy op de bank te komenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Karen en Tom ook voor gekozen. ( fans willen een romantisch setje
Nah, liever Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had ook liever die dooie Ty zien vertrekken.
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste inquote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een verrassende duo's! Kan best voor wat vuurwerk gaan zorgen lijkt me!
quote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zegt over de fans van Ashley, dat ze haar sterk genoeg achten om tegenover Randy op de bank te komenIs toch wel haast een zekerheidje dan dat Ashley doorgaat en Randy naar huis mag
![]()
En Fans van Randy zullen er wel niet zijn, want die koppelen hun Randy natuurlijk nooit aan een sterke speler
Ashley - Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste in
Thanxquote:Op zondag 10 maart 2024 10:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley - Randy
Dilano - Tyron
Alice - Jimmy
Karen - Tom
Danny - Glenn
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |