Krachtig? Ze heeft geen keus. Ze is nu slachtvee voor twee groepen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dus heel krachtig dat ze dingen kan vergeven. Zouden meer mensen in de wereld mogen doen. Haha en de andere groep haar al 2x
maar ze hebben wel lol met elkaarquote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dillie wil Jimmy er niet op hebben. Dus het compromis zal vast Alice worden naast Tom en Ashley... Fijne vrienden
Team Toxic hadden haar er nu deze week opgezet om Ty naar huis te spelen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Krachtig? Ze heeft geen keus. Ze is nu slachtvee voor twee groepen.
Want Team Toxic zal gisteren ook wakker zijn geworden toen bleek dat Alice als eerste mocht blijven.
Ze is op de bank gezet omdat ze er een sterke Nederlandse speler uit wilden hebben. Alleen hebben ze zich bij het samenstellen van de exitbank schromelijk vergist in de vermeende populariteit van Ronahi.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:18 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze in duo zat met Karen. Gister is ze erop gezet puur om te gebruiken
Dillie wil Jimmy er best ophebben maar het niet zelf doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dillie wil Jimmy er niet op hebben. Dus het compromis zal vast Alice worden naast Tom en Ashley... Fijne vrienden
Geweldige foto.quote:
Dilano zei gisteravond dat hij Alice er niet op wil hebben. Hij gaf ook aan dat hij Jimmy er niet op wil hebben maar als Ty dat zou doen wel zou begrijpen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Van de andere kant, Ty wil Alice er niet ophebben. En Dilly heeft geen scrupules.
Tja, ze zullen toch een sturende helpende hand nodig hebben, want alleen gaat het ze niet meer lukken om een bank samen te stellen. Ze zouden dan moeten hopen op een backstab-actie binnen Team Queen en dat zie ik de eerste weken nog niet gebeuren.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilly is de volgende die riebedebie gaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Van de andere kant, Ty wil Alice er niet ophebben. En Dilly heeft geen scrupules.
En bedankt voor het safen. Vies manneke.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dillie wil Jimmy er best ophebben maar het niet zelf doen.
Dat smerige eten van Karen dus. Met mond wijd open, spuugt eten uit, praat met mondvol. En het is al eens tegen haar gezegd. Ze heeft schijt. Misschien denkt ze dat het sexy isquote:Op zondag 10 maart 2024 09:24 schreef IkFok het volgende:
Danny heeft het over smakken tijdens het eten. Iedereen in badkamer snapt wie of wat hij bedoeld
Danny komt met Karen of Tom in een duo. Is dus ook niet zo safe.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:26 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt dat zijn groep het spel harder tactisch spelen dan de drie. Maar daarbuiten goed met iedereen kan en gesprekken kan voeren.
Dat vind ik zo schromelijk overdreven. Hoe zou Ashley in haar eentje een hel kunnen veroorzaken?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:30 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt in feite ben je dan bang voor een ander omdat Glenn niet op ashley enzo durfde te gaan. Omdat ze dan 3 weken in een hel zouden leven zei danny
Ja klopt maar is wel juist wat ze zegt en ze draait er niet omheen. Net zoals nu dat hij had gezegd nog dezelfde dag van ik zet je ernooit op. Dat hij dat niet had moeten zeggen in het spel. Maar nog steeds vind ze hem een lieve man. Wel heel eerlijk weer.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Een puistige bakvis gaat even wijze levenslessengeven aan volwassenen die 2 1/2 keer zo oud zijn dan zij.
Dat is wat Glenn zei op de streams dat hij en Danny dan heel moeilijk zouden krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind ik zo schromelijk overdreven. Hoe zou Ashley in haar eentje een hel kunnen veroorzaken?
ik vind dat een heel vreemd excuus om elke keer te gebruiken van de andere partij. Zoveel macht heeft 1 persoon niet in dat huis.
die puistige bakvis is anders wel een stuk wijzer en intelligenter dan dat makke slaafjequote:Op zondag 10 maart 2024 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Een puistige bakvis gaat even wijze levenslessengeven aan volwassenen die 2 1/2 keer zo oud zijn dan zij.
Gemaakt of gewoon een heel volwassen meisje die goed in het leven staat.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Voelt een beetje gemaakt, meisje van 19,dat denkt alle kennis van de wereld te bezitten. Ze bedoelt het wel goed trouwens.
Het is een hoop obligate, sociaal-wenselijke verbale diarree.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar is wel juist wat ze zegt en ze draait er niet omheen. Net zoals nu dat hij had gezegd nog dezelfde dag van ik zet je ernooit op. Dat hij dat niet had moeten zeggen in het spel. Maar nog steeds vind ze hem een lieve man. Wel heel eerlijk weer.
Danny weet zich er als geen ander weer in te slijmenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Danny : echt genieten he nu. Afgelopen week was de mooiste week.
Randy en alice beamen en denken alledrie dat er nog zo'n week aankomt.
Haha ja kan maar wel de waarheid.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een hoop obligate, sociaal-wenselijke verbale diarree.
Puberkind nog. Brein nog niet volgroeidquote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Voelt een beetje gemaakt, meisje van 19,dat denkt alle kennis van de wereld te bezitten. Ze bedoelt het wel goed trouwens.
Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die puistige bakvis is anders wel een stuk wijzer en intelligenter dan dat makke slaafje
Ze zei wel ook hem niet te vertrouwen als hij a zegt en b doet (mijn bewoording dat laatste)quote:Op zondag 10 maart 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Alice laat zich inpakken
Door de woordjes van spijt van Danny
Niet meer niet minder
wel eentje die de finale gaat halenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.
Speculazennnnquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron : ohhh een spel tegen het fans nu of met de fans
Maar dat is dan toch gruwelijk overdreven?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat Glenn zei op de streams dat hij en Danny dan heel moeilijk zouden krijgen
Een hoop onzin. Bijvoorbeeld over liegen.quote:
Als je pech hebt met de auto en Ashley zit naast je kun je haar achter de auto zetten in plaats van een gevarendriehoekquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.
Wie zei dat gisteren dat ze op een stip moesten gaan staan in de gameroom een van de bewoners zei dat gisterenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
bb: bewoners jullie mogen allemaal plaatsnemen op een stip
Valt nog te bezien. Ik verwacht dat Jimmy de tweede Nederlander wordt die met Ashley, Tom en Karen overblijft.quote:
Klopt!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zei dat gisteren dat ze op een stip moesten gaan staan in de gameroom een van de bewoners zei dat gisteren
Grijsquote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
Geen witte kleding..en wat heeft tyron aan...
Sexy hequote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Man3
2 uur bezig zijn met make up elke dag
Maar in je peignoirtje naar de game room
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodigquote:Op zondag 10 maart 2024 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je pech hebt met de auto en Ashley zit naast je kun je haar achter de auto zetten in plaats van een gevarendriehoek
Ik ook niet zeker, maar dacht dat het Ash wasquote:
"moeten ze me maar niet zo vroeg roepen"quote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Man3
2 uur bezig zijn met make up elke dag
Maar in je peignoirtje naar de game room
quote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodig
Ik hoop toch dat BB deze week ze elke dag om 7 uur roeptquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"moeten ze me maar niet zo vroeg roepen"
En elke eerste maandag van de maand een extra job, zo rond 12 uurquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodig
Verbaast me niks. Ashley ziet de dingen doorgaans haarscherp.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet zeker, maar dacht dat het Ash was
misschien een plan om, voor de gezelligheid en de groepsvorming, weer polonaise te gaan lopen om 7 uurquote:Op zondag 10 maart 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat BB deze week ze elke dag om 7 uur roept
9 van de 10 keer heeft ze alle mogelijke opties geroepenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Ashley ziet de dingen doorgaans haarscherp.
nee de roze brilquote:Op zondag 10 maart 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou die nu inzien. Wat de kijkers zien
En klappenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Daarom duren die SLs zo lang dus... Al dat small talk tussendoor..
Ash zat aan roquote:Op zondag 10 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop voor Tom dat ie NIET aan Ashley gekoppeld zit![]()
Dat-ie ze maar het huis uit had gestuurd.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
bb stuurt het nieuwe duo terug het huis in![]()
Ik hoop juist dat ze wel een duo wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop voor Tom dat ie NIET aan Ashley gekoppeld zit![]()
Bye bye Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh... Dus Ashley op de bank betekent ook Randy op de bank.
Wordt weer een makkie.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh... Dus Ashley op de bank betekent ook Randy op de bank.
Hoop dat ze elkaar verschrikkelijk in de weg gaan lopenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoveel zelfoverschatting bij Ty en Dillie.
Ze kunnen nog husselen met Jimmy Alicequote:Op zondag 10 maart 2024 09:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Leuk!
Karen en Tom.
Niet verwacht.
Danny en Glenn weer samen.
Nogal logisch hè. Dat betekent in praktijk gewoon een vrijstelling voor haar.quote:
Kan persoon genomineerd worden misschienquote:Op zondag 10 maart 2024 09:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogal logisch hè. Dat betekent in praktijk gewoon een vrijstelling voor haar.
Alicequote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zei dat gisteren dat ze op een stip moesten gaan staan in de gameroom een van de bewoners zei dat gisteren
De Queen beheerst het huis.quote:
Heerlijk hèquote:
Dan wordt het sowieso weer een Toxicbank.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan persoon genomineerd worden misschien
Voor overkomen op tv denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze mochten geen witte kleding aan omdat?
was toch al zo volgens mijquote:Op zondag 10 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan persoon genomineerd worden misschien
Peppie en Kokkie, Bassie en Adriaan , Simon en Carfunkel, Danny en Glennquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
@:Gayguy
je staat erop????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peppie en Kokkie, Bassie en Adriaan , Simon en Carfunkel, Danny en Glenn
verkeerde Aquote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Roze kamer nu
Jimmy Alice
Tom Karen
Dillie Ty
Keuze van het publiek.quote:
Echt? Ik hoorde Dilano zeggen dat hij nu voor het eerst naar blauw gaatquote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Roze kamer nu
Jimmy Alice
Tom Karen
Dillie Ty
*zet sirene aan* AAASHLYYYY AAAASHLYYYY AAAAASHLYYYYquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben me eens gezegd dat je de echte haarkleur van iemand herkent aan de kleur van de wenkbrauwen. Klopt wel denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
die wenkies van Alice worden steeds donkerder lijkt wel
Volgens mij verft Alice haar wenkbrauwenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben me eens gezegd dat je de echte haarkleur van iemand herkent aan de kleur van de wenkbrauwen. Klopt wel denk ik.
quote:Op zondag 10 maart 2024 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mooie duo's.
Dillie Ty.....Dillie exit
Ash Randy ......Randy exit
Alice Jimmy ......close
Glenn Danny ........Danny exit
Tom Karen ....... Karen exit
Daar maakt "de generaal" de dienst niet over uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
En Ash van de week zeggen ik ga echt niet met randy in duo
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo'squote:Op zondag 10 maart 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Stweams *smak* weewr aan gezwet owp *smak smak* het juiwste mwomwent...
Doet me denken aan die talkshow waar Jules Deelder uierboord zat te eten en die vrouw tegenover hem aan tafel helemaal werd onder gespuugd.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg zowaar medelijden met Ashley
Gemist...quote:Op zondag 10 maart 2024 10:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo's
Witte kleding geeft een (te) groot contrast met de donkere gameroom. Camera's hebben daar meer moeite mee en is daarom minder mooi op beeld.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ze mochten geen witte kleding aan omdat?
Ja, las het, net te laat. Ach ja, gelukkig wordt het hier in de COS goed bijgehoudenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je hebt net wel wat in de gameroom gemist. We mochten live meekijken naar de vorming van de nieuwe duo's
Elk duo is zwak en sterk behalve Alice en Jimmy.quote:
Ashley was aan Rohani gekoppeld door de fans.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy is voor gekozen
Ashley en Randy is ook voor gekozen ( zegt wel iets over Ashley haar fans of de hoeveelheid)
Tyron en Dilano is ook voor gekozen denk ik.
Glenn en Danny bleven over vermoed ik..weinig stemmen voor hen
Dan is Randy een mooie vervangingquote:Op zondag 10 maart 2024 10:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ashley was aan Rohani gekoppeld door de fans.
Een heleboel hadden gekozen voor Ashley en Ronahi, maar dat mocht niet meer zo zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Randy is ook voor gekozen ( zegt wel iets over Ashley haar fans of de hoeveelheid)
Karen en Tom ook voor gekozen. ( fans willen een romantisch setje
Ik had ook liever die dooie Ty zien vertrekken.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:20 schreef GayGuy het volgende:
Had het niet verwacht, maar na deze week vind het jammer dat Rohanni eruit is. Vond haar in de studio ook zo lief praten tegen de familie van haar mattie's
Dat zegt over de fans van Ashley, dat ze haar sterk genoeg achten om tegenover Randy op de bank te komenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:17 schreef Rhosyn het volgende:
Karen en Tom ook voor gekozen. ( fans willen een romantisch setje
Nah, liever Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had ook liever die dooie Ty zien vertrekken.
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste inquote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een verrassende duo's! Kan best voor wat vuurwerk gaan zorgen lijkt me!
quote:Op zondag 10 maart 2024 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zegt over de fans van Ashley, dat ze haar sterk genoeg achten om tegenover Randy op de bank te komenIs toch wel haast een zekerheidje dan dat Ashley doorgaat en Randy naar huis mag
![]()
En Fans van Randy zullen er wel niet zijn, want die koppelen hun Randy natuurlijk nooit aan een sterke speler
Ashley - Randyquote:Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste in
Thanxquote:Op zondag 10 maart 2024 10:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley - Randy
Dilano - Tyron
Alice - Jimmy
Karen - Tom
Danny - Glenn
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zondag 10 maart 2024 10:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wie zijn precies de duo's? Want schakelde bij de laatste in
Schattig hè.quote:
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.quote:
Dillie en Ty hebben de meeste coins samen zei Dillie net (10x)quote:
Ow dat heb ik niet meegekregen, hoorde alleen dil en ty bij de coinshouders dat die van Ro weg waren..quote:Op zondag 10 maart 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.
BB hebben die vannacht weggehaald denk ik want Ty was het kwijtquote:Op zondag 10 maart 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn naar Alice heb ik begrepen uit een gesprek aan tafel tussen Ashley en Karen.
hihihihihihihihi maar ze vindt het wel leuk hihihihihihihihihiquote:Op zondag 10 maart 2024 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen snapt niet waarom de fans haar bij Tom hebben geplaatst. Ze had het niet verwacht.
Gooi er dan ook maar legoblokjes bij (voor Dilano!!) en het feest is compleet!quote:Op zondag 10 maart 2024 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen die kartonnen meubels nog. En men doet fanweek 23 na
Elke keer als Karen "Jimjim" roept verwacht ik dat er een peuter of puppy achter haar aan komt lopen...quote:Op zondag 10 maart 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe vaak gaan we 'TomTom alleeez' horen deze week
pff ja maar het is zelf nog een kleuterquote:Op zondag 10 maart 2024 10:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elke keer als Karen "Jimjim" roept verwacht ik dat er een peuter of puppy achter haar aan komt lopen...
Waarom?quote:Op zondag 10 maart 2024 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano gaat Jimmie echt verlaten en op de andere kamer slapen
Omdat Dilano nu met Tyron in een duo zit.quote:
Ohja, opzich wel logischquote:Op zondag 10 maart 2024 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat Dilano nu met Tyron in een duo zit.
Maar hij laat zijn spullen liggen, bed gaat niet beslapen worden zei hij.
mag hopenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn gevoel zegt deze week 4 NL op de bank
Tyron, Dilano, Ashley Randy
Dilano en Randy door de deur
Pfff, en ik maar wachten🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 10 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Hierna gaat hij weer terug naast Jimmie slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |