Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die puistige bakvis is anders wel een stuk wijzer en intelligenter dan dat makke slaafje
Ze zei wel ook hem niet te vertrouwen als hij a zegt en b doet (mijn bewoording dat laatste)quote:Op zondag 10 maart 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Alice laat zich inpakken
Door de woordjes van spijt van Danny
Niet meer niet minder
wel eentje die de finale gaat halenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.
Speculazennnnquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron : ohhh een spel tegen het fans nu of met de fans
Maar dat is dan toch gruwelijk overdreven?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat Glenn zei op de streams dat hij en Danny dan heel moeilijk zouden krijgen
Een hoop onzin. Bijvoorbeeld over liegen.quote:
Als je pech hebt met de auto en Ashley zit naast je kun je haar achter de auto zetten in plaats van een gevarendriehoekquote:Op zondag 10 maart 2024 09:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als flauwekul uitkramen pudding zou zijn, is Alice Dr. Oetker.
Een masker hou je maar zo lang volquote:
Wie zei dat gisteren dat ze op een stip moesten gaan staan in de gameroom een van de bewoners zei dat gisterenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
bb: bewoners jullie mogen allemaal plaatsnemen op een stip
Valt nog te bezien. Ik verwacht dat Jimmy de tweede Nederlander wordt die met Ashley, Tom en Karen overblijft.quote:
Klopt!quote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zei dat gisteren dat ze op een stip moesten gaan staan in de gameroom een van de bewoners zei dat gisteren
Grijsquote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef b_engeltje het volgende:
Geen witte kleding..en wat heeft tyron aan...
Sexy hequote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Man3
2 uur bezig zijn met make up elke dag
Maar in je peignoirtje naar de game room
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodigquote:Op zondag 10 maart 2024 09:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je pech hebt met de auto en Ashley zit naast je kun je haar achter de auto zetten in plaats van een gevarendriehoek
Ik ook niet zeker, maar dacht dat het Ash wasquote:
"moeten ze me maar niet zo vroeg roepen"quote:Op zondag 10 maart 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
Man3
2 uur bezig zijn met make up elke dag
Maar in je peignoirtje naar de game room
quote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodig
Ik hoop toch dat BB deze week ze elke dag om 7 uur roeptquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"moeten ze me maar niet zo vroeg roepen"
En elke eerste maandag van de maand een extra job, zo rond 12 uurquote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder een contract geven bij de politie. Sirenes en megafoons zijn niet meer nodig
Verbaast me niks. Ashley ziet de dingen doorgaans haarscherp.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet zeker, maar dacht dat het Ash was
misschien een plan om, voor de gezelligheid en de groepsvorming, weer polonaise te gaan lopen om 7 uurquote:Op zondag 10 maart 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat BB deze week ze elke dag om 7 uur roept
9 van de 10 keer heeft ze alle mogelijke opties geroepenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Ashley ziet de dingen doorgaans haarscherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |