Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook alquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als je vlug kijkt is het net een 2ling....
In het filmpje dacht ik even dat Alice niet meedeed met de Freeze.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook al
Ik zat net effe van huh..quote:Op zondag 10 maart 2024 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ik het gisteravond zag dacht ik het ook al
Ja dat is zeker waar. Maar op de andere is in december 2023 de laatste mail binnen gekomen.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je kan dus in ieder geval nu weer via je gewone computer die je altijd gebruikt in je mail, dus je bent al iets minder onthand door dit probleem
quote:
Ik vermoed van de camera?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
Van wie was die dame met een kort pittig kapsel een fan ?
Ik had het over de dikke lippen niet over een persoonquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk Dot. Sorry je zei vaak de bewoners hebben namen en soms bijnaam mag. Maar toch bijnamen of Nicknamen werden niet gewenst . Dan moet jij ook Ashley Ashley noemen en niet Diklip.
Lenie.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
Van wie was die dame met een kort pittig kapsel een fan ?
Pseudomodden ?Ikke?quote:Op zondag 10 maart 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het over de dikke lippen niet over een persoonEn dan nog is het soms, ik gebruik niet vaak bijnamen
![]()
En pseudomodden mag nietdus de pot verwijt ...............
Zou een unicum zijn als je 100 euro zou krijgenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Pseudomodden ?Ikke?
Ook al zou Danny mij 100 euro per week willen betalen om te modden dan nog zou ik zeggen NEE bedankt. echt niet.
Jaja wie is dan diklip ?quote:Op zondag 10 maart 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm, wat is die diklip vroeg op zeg. Ze leek net een vis met die lippen en dat blup blup blup gebaartje wat ze steeds deed
Had ze weer een nachtmerrie?
Krijgen een dijk van een beloningquote:
Proestquote:Op zondag 10 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgen een dijk van een beloningeeuwige lof van de users
Sorryquote:
Morguhquote:
Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:32 schreef Jockari het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/(...)IsGBRZkDvE5KviDuTAbc
Wie had dat nu gedachtquote:Op zondag 10 maart 2024 10:32 schreef Jockari het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/(...)IsGBRZkDvE5KviDuTAbc
Ik zou ook echt niemand missen, het gebeurd wel vaker dat een bewoner langere tijd niet in beeld isquote:
Fijne dag Ruud tot latersquote:Op zondag 10 maart 2024 10:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zoeken het maar even uit zonder mij, ik ga vandaag geocachen met mijn vrouw. Toedeloe
Ja Gert doet de foto's in de OP hoezo?quote:
Komt wel, Gert zal wel eerst lekker rustig aan doen op de zondag morgenquote:Op zondag 10 maart 2024 10:52 schreef Cargamelk het volgende:
De foto's van de genomineerden zijn van verleden week en Ro is nog niet donker.
Ben ook niet ongerust hoor en gun Gert zijn weekend maar viel me gewoon opquote:Op zondag 10 maart 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel, Gert zal wel eerst lekker rustig aan doen op de zondag morgen
Het komt wel goed
Hier heb ik het alvast goed gezet.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben ook niet ongerust hoor en gun Gert zijn weekend maar viel me gewoon op
Je bent Ashley vergeten donker te makenquote:Op zondag 10 maart 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb ik het alvast goed gezet.
Dotteke in BB / De bewoners van BigBrother 2024
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je bent Ashley vergeten donker te maken
Waarom maar eentje?quote:Op zondag 10 maart 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat er weeral 1 aan komt..
[ afbeelding ]
Dit lijkt me nog best een lekker recept ook! Even naar SC gehaald, er zitten hier meer liefhebbers van lekker etenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:18 schreef mazaru het volgende:
Andijvie schijnt ook door de spaghetti te kunnen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zag er een recept voor.
[ afbeelding ]
Het hele recept staat hier: https://kievitamines.nl/gezonde-recepten/andijvie-met-spaghetti/quote:Op zondag 10 maart 2024 12:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog best een lekker recept ook! Even naar SC gehaald, er zitten hier meer liefhebbers van lekker eten
Ik bewaar deze in elk geval, thanks
Top! Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2024 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele recept staat hier: https://kievitamines.nl/gezonde-recepten/andijvie-met-spaghetti/
Aircrash Investigation...quote:Op zondag 10 maart 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat er weeral 1 aan komt..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig daar
Grimmige sfeer rond opening Holocaustmuseum, ME deelt klappen uit en wordt bekogeld met vuurwerk
https://www.gelderlander.(...)t-vuurwerk~a92eba2d/
Zag net een flimpje dat ze een politie busje heen en weer aan het schudden waren. Ik snap dat allemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |