snap te?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik versta weer geen zak van die Tom
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Karen: "ze wil u niet spreken, dat moet u ook wel kunnen verstaan hé..."
Dus Tom moet geduld hebben tot hij eindelijk sorry mag zeggen dat hij zich heeft laten uitdagen...
En over twee dagen heeft hij weer klachten dat hij de Queen twee dagen heeft genegeerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom moet geduld hebben tot hij eindelijk sorry mag zeggen dat hij zich heeft laten uitdagen...
jezusquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
"U moet het gewoon niet zo ver laten komen..."
Of gewoon eens ff goed je muil open trekken. Laat haar dan maar jankend naar huis kruipen.
Oe, dies wel diepquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
Bart zit niet diep nu
dat is het probleem![]()
snapte
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken zijn we.. allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan net zolang door tot ie ook jankt en huilend bij Ash toegeeft dat het zijn schuld is en hij het noooooit meer zal doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit misselijk van Glenn en karen. Waarom tom aanspreken en ashley niet. Omdat hij niet huilt en die muts wel
Dat zou hij natuurlijk ook tegen haar kunnen zeggen op dat soort momentenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En over twee dagen heeft hij weer klachten dat hij de Queen twee dagen heeft genegeerd
Ze stelt zich aan zij begin over iets wat gevoelig ligt bij tom als 1e.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.
Laat haar ook tot bedaren komen. Het is ook niet niets wat hij zei.
Logisch. Hij moet eerst bij Karen een audiëntie aanvragen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
GOedzo Tom! Zeg het maar eens! Team Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Tom voelt zich precies een pion een marionet
Maar de rest liep gelijk te blaten dat ie dat dus wel moest. Hij moest zijn excuses maken. Maar zij wil dat nu dus niet en ondertussen bemoeit iedereen zich ermee en trappen ze nog ff verder op zijn schuldgevoel..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.
Laat haar ook tot bedaren komen. Het is ook niet niets wat hij zei.
Maar ze mag Tom ook heel erg graag vandaar dat de woorden haar erg steken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt het gevoel wat ik heb is dat alles om haar goed en karen gelijk ze maf u heel graag. Karen moet eens stoppen de marionet te zijn van ashley
Maar wat doet ze hier dan? Als er thuis iets niet goed zou zijn ga je toch geen drie maanden weg? En laat je zeker je kinderen niet achter!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef humpty het volgende:
Je weet niet wat er zich bij haar thuis afspeelt he zegt Glen
Lijkt mij niet heel gezond
Daarom eigen keus tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar wat doet ze hier dan? Als er thuis iets niet goed zou zijn ga je toch geen drie maanden weg? En laat je zeker je kinderen niet achter!
Hij is ook niet meer of minder voor Ashley.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Tom voelt zich precies een pion een marionet
Alleen jammer dat hij haar dat al niet eerder heeft gezegd , want ik snap hem wel , en hij heeft ook een punt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef kiki2024 het volgende:
Tom staat zijn mannetje nu wel....hoop dat hij zich niet teveel laat beïnvloeden
dat gaat nooit niet gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Het is bij Tom duidelijk meer als alleen dat ene aan tafel maar probeer dat maar eens aan Ashley uit te leggen.
komt nog welquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij haar dat al niet eerder heeft gezegd , want ik snap hem wel , en hij heeft ook een punt.
Ik denk dat Jimmy dat nog wel zal doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Het is bij Tom duidelijk meer als alleen dat ene aan tafel maar probeer dat maar eens aan Ashley uit te leggen.
Dat weet je niet, dat kan bij hem ook heel pijnlijk zijn..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
hij probeerd zich er wel uit te lullen door dingen aan te kaarten wat niet klopt, en kom op die ketting opmerking is heel anders als wat hij heeft gezegd
Karen straks ook boos op hem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
tom![]()
![]()
corrigeert meteen karen even
dat ze door Glenn tettert
dat hij best wil luisteren maar niet alles door elkaar tegen hem
omdat ze bang zijn voor haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom pakken ze Ashley niet aan op haar totale imbeciele gedrag?
Waarom alleen Tom?
Twee zitten er fout, maar er krijgt er weer maar 1 alle schijt over zich heen.
Zo leert Ashley het ook niet he
Zei tyron al.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
omdat hij echt iets verkeerds zeiquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit misselijk van Glenn en karen. Waarom tom aanspreken en ashley niet. Omdat hij niet huilt en die muts wel
Ja dat stoort mij wel in dit gesprek. Dat niemand het gedrag van Ashley zelf benoemd. Nu is ze alleen maar zielig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
Zij ook? Ze heeft hem gewoon uit zitten dagen? En dan nu janken? Gaat zij dan ook excuses maken??quote:
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom alleen Tom?
Omdat Tom het er nu met hun over heeft misschien?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom alleen Tom?
Zij ook?quote:
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hemquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zou eerder kiezen voor Free as a birdquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef odie22 het volgende:
en nu Marco B er in op de speakers, de meeste dromen zijn bedrog![]()
![]()
En zolang ze doen wat zij zegt is het goed maar als er maar enige tegenspraak is dat is ze boos en volgen er weer discussies en uiteindelijk is er weer ruzie waar zij altijd bij betrokken is. Ik begrijp echt niet dat ze dat nog steeds blijven pikken van haar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
Maar dat geldt ook voor Ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
ik kan nog wel wat toepasselijker muziek bedenken, maar dan wordt het niet zo gezellig hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor Free as a bird
En dat zien/horen haar kinderen ook...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoeken
Omdat ze bang zijn dat het terugkomt bij Ash. haar schoothondje Karen zit bij het gesprekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hem
Ja en dat doet ze echt zelfquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat zien/horen haar kinderen ook...
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...
Ik heb een SLquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
karen wat dom aan het lachen weer eens
Ze zat er naast. Maar zij durft ook niet tegen Asley in te gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt ik was er niet bij he. Dus die oordeelt over iets wat ze hoort.
Wees blij.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Tom denkt door zijn pestverleden sneller dat hij 'gepest wordt' denk ik. Asley begon op een bepaalde vervelende toon hem te plagen en ging toen op de persoonlijk tour door over zijn ketting te beginnen ( ook een gevoelig onderwerp voor Tom), daardoor ging hij ook op de vervelende tour. Ook speelde mee dat Asley gister al heel veroordelend richting Tom sprak over het voor Alice opkomen
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat stoort mij wel in dit gesprek. Dat niemand het gedrag van Ashley zelf benoemd. Nu is ze alleen maar zielig.
Ashley begon over zijn prive dingen die kei gevoelig liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.
Ik vond Doriana ook echt een verschrikkelijk iemand en blij dat ze weg is maar het klopte wel wat ze zei. Ashley bepaald daar echt de sfeer en iedereen loopt op hun tenen als ze in de buurt is. Zij is zo overheersend en dominant dat de meesten daar gewoon ook geen zin hebben om er tegenin te gaan want dat heeft helemaal geen zin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:17 schreef marky het volgende:
Ashley bepaalt de sfeer. Dat hadden die andere 4 in de gaten en voelde dat. Dat heeft Doriana haar nog verteld maar ze wilde het niet aannemen zonder voorbeeld. Die 4 hadden haar er daarom opgezet maar worden daar door de buitenwereld keihard voor gestraft want de qeeun. Het zal heel langzaam in die koppen moeten druppelen dat zij de splijtzwam is geweest.
Jimmy wil naast Miss Botox op de finale bank zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
nou die opmerking die je kon horen over die ketting of een hele vergelijking met hoe je vent hem er bij een wijf in douwt vanacht met beweging mee en alles dan is dat toch wel even wat erger als een opmerking dat hij ook niet alleen is wat te zien is aan zijn kettingquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dat kan bij hem ook heel pijnlijk zijn..
Tom snoert karen de mond! Ze ging door glenn heen en dat vond ie niet goed!
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.
Zoals ik al zei, dat weet je niet? Die ketting kan bij hem ook gevoelig liggen? Wij weten het verhaal er niet achter?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die opmerking die je kon horen over die ketting of een hele vergelijking met hoe je vent hem er bij een wijf in douwt vanacht met beweging mee en alles dan is dat toch wel even wat erger als een opmerking dat hij ook niet alleen is wat te zien is aan zijn ketting
Ze deden het allebeiquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pearlbitch in BB / [BB 24-COS#423] Drama in het Koninkrijk
Zou me niet verbazen. Ze is een sluwe speelster en ze weet precies wat ze daar komt doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ondertussen lacht Ash zich in de dbk de ballen uit de broek
is ze naar de DBK?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ondertussen lacht Ash zich in de dbk de ballen uit de broek
Ashley begon over tom zijn ketting en dat ligt bij tom gevoeligquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
vast welquote:
Ja toch? Dan niet de ene zielig en de ander de kwaaie pier.quote:
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?
stream 3quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar is er ook een stream op een jankende Ashley?
waar heeft ze dit gezegd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vraag me af of Glenn het nog steeds zo voor Ashley op zou nemen als hij wist dat Ashley tegen iedereen aan het zeggen was dat ze Glenn erop wilde zetten omdat ze hem niet meer vertrouwde. Kutwijf
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast wel
Karen is bij de rest
die zou er anders aan vast zitten
Ach, het is daar per slot van rekening elke dag Koninginnedag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Tot geldt ook voor de Queen. Anders kan ze morgen met Koningsdag ook niet meedoen met de spelen.
Het zit ff wat anders met die ketting.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.
Volgens mij heeft Tom daar nog nooit in het openbaar over gesproken en heeft het hier met Ashley in vertrouwen over gehad. Dat Ashley dat nu voor zijn voeten gooit vind ik niet netjes en dat heeft hem waarschijnlijk getriggerd om over Bart te beginnen.. die naam noemt ze ze.f de hele dag door..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat weet je niet? Die ketting kan bij hem ook gevoelig liggen? Wij weten het verhaal er niet achter?
Aardige vent verder hoor , het is een spelquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vraag me af of Glenn het nog steeds zo voor Ashley op zou nemen als hij wist dat Ashley tegen iedereen aan het zeggen was dat ze Glenn erop wilde zetten omdat ze hem niet meer vertrouwde. Kutwijf
hoe uit zitten dagen dat dollen ging over karen blijkbaar was hij slaaf van karen en daar ging het dollen omquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zij ook? Ze heeft hem gewoon uit zitten dagen? En dan nu janken? Gaat zij dan ook excuses maken??
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef odie22 het volgende:
wie de pannekoek kaatst kan hem ook terug verwachten
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
vreemde opmerking, heeft hij haar getild danquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy: "Ik heb haar uit de badkamer geholpen."
SL
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.
Wie weet is ze onderuit gegaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vreemde opmerking, heeft hij haar getild dan![]()
vertel?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zit ff wat anders met die ketting.
Jij kent hem persoonlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.
wat zei ze fout dan wat oh net zo erg is dat hij die reactie kon geven?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zij ook?
Er zitten er echt 2 fout.
[..]
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hem
Ze gaan allebei vaak over de schreef , ieder op zijn/haar eigen manierquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.
Ik moet nu ook al bijna huilen.. zo'n mooi scriptquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn hier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die jetting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Vergezocht? Ja misschien, we weten het tenslotte niet. Wat we wel weten is dat Ashley begon met uitdagen, met triggeren en dan gaat janken als iemand hapt. Beide fout.
komt dat uit een hele slechte bouquet reeks?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn hier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die jetting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Vergezocht? Ja misschien, we weten het tenslotte niet. Wat we wel weten is dat Ashley begon met uitdagen, met triggeren en dan gaat janken als iemand hapt. Beide fout.
De denigrerende toon van haar stem ook, ze had van mij allang een stoot gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die ketting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Het is niet aan,quote:
slechte koekenbakker jij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die ketting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Moet ze naar huis gaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
De relatie die Ash nu heeft is niet mijn ding. Man bepaalt wat ze draagt, wilt niet met haar trouwen, ook ring wilt hij niet dragen (wilt als vrijgezel overkomen?), …
oei, ja dat zit wel heel diep danquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet aan,
Er zijn gevoelens
Het ligt gevoelig en is gecompliceerd en het is in vertrouwen gezegd
Hij herhaalde haar opmerkingen over haar eigen dromen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zei ze fout dan wat oh net zo erg is dat hij die reactie kon geven?
Yep, je herkent het ongetwijfeldquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:31 schreef marky het volgende:
[..]
komt dat uit een hele slechte bouquet reeks?
Ze is blij dat Bartje zo lekker dominant is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
De relatie die Ash nu heeft is niet mijn ding. Man bepaalt wat ze draagt, wilt niet met haar trouwen, ook ring wilt hij niet dragen (wilt als vrijgezel overkomen?), …
Ik lust ook geen speculaas... ben meer een boterkoektype...quote:
Juist en dat spiegelde ze door naar Tom omdat Tom volgens haar zich ook voordoet als vrijgezel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
Heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
die reclame he, lijkt wel een sponsoring momentje voor BBquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:19 schreef Ireth het volgende:
"Soooooooo Dilano doet het goed! Hij doet het heel goed! Zelfs met die schouderblessure beukt hij er doorheen!!"![]()
Nadat ze heel hard als een viswijf heeft geschreeuwd in de badkamer naar Glenn.quote:
Gelukkig, ik zat al te F5-en op de site van de Rijksvoorlichtingsdienst.quote:
Ik vind het wel erg hoor als iemand suggereert dat je partner vreemd gaat en dat je aan de ketting ligt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij herhaalde haar opmerkingen over haar eigen dromen...
Het is niet dat hij echt iets heeeeeel ergs zei he.
.het raakte haar. Maar we hoeven niet te gaan overdrijven
ja dat werd zelfs aan tafel benoemd door Jimmy, Glenn en Dilanoquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Nee je moet goed luisteren wat hij zei.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:35 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hoor als iemand suggereert dat je partner vreemd gaat en dat je aan de ketting ligt.
En zij begon met iets prives te zeggen van tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat werd zelfs aan tafel benoemd door Jimmy, Glenn en Dilano
De leftovers waar je niet op zit te wachten idd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:34 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: ze heeft nog niks gehad van thuis he
ze kon toch iets kopen ?
Dan hoop ik voor de buren dat ze vrijstaand wonen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is blij dat Bartje zo lekker dominant is.
over een kettingquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En zij begon met iets prives te zeggen van tom
En horen daar dan parende bewegingen ook bij?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee je moet goed luisteren wat hij zei.
.hij herhaalde haar eigen verhalen die ze steeds verteld over haar dromen
Wat heeft dat hier nou weer mee te maken???quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Roxiebb het volgende:
Die smoel van Tom, het verongelijkt kind. Kan beter naar huis gaan en zijn verantwoordelijkheid als gescheiden vader opnemen.
en de brieven in de wall dan die je met coins kon kopen ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De leftovers waar je niet op zit te wachten idd.
De echte persoonlijke dingen waren al gekocht door een paar anderen
Haar toontje tegen Tom, hoorde dat ook bij normaal gedrag?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:37 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En horen daar dan parende bewegingen ook bij?
Ash kan net zo verongelijkt zijn/doen als Tom. Ze doen niet voor elkaar onder wat dat betreftquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Roxiebb het volgende:
Die smoel van Tom, het verongelijkt kind. Kan beter naar huis gaan en zijn verantwoordelijkheid als gescheiden vader opnemen.
Zat toch ook "brief van thuis" in The Wall? Alice had die, maar dacht dat er nog 1 in zat??quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De leftovers waar je niet op zit te wachten idd.
De echte persoonlijke dingen waren al gekocht door een paar anderen
Nee, dat is wel heel opvallend....komen voor elkaar op en je kan zien dat Alice zich daar goed bij voelt en als ze zich terug wil trekken dan kan ze dat doen zonder commentaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Karen zal ze wel vergeven. Maar Danny de hofnar is geen belangrijk onderdeel in haar hofhouding dus die gaat onder de guillotine.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:33 schreef lojanda het volgende:
Ik denk zomaar dat den Danny en Karen nu met vuur spelen.. kaarten met de vijand en Ashley aan haar lot over te laten.. dat gaat gevolgen hebben..
Was maar voor een paar mensen toch? En dat is al wat langer geleden . Ik doelde op het gunspel van vorige week of twee weken geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en de brieven in de wall dan die je met coins kon kopen ?
Randyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat toch ook "brief van thuis" in The Wall? Alice had die, maar dacht dat er nog 1 in zat??
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezetquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee je moet goed luisteren wat hij zei.
.hij herhaalde haar eigen verhalen die ze steeds verteld over haar dromen
Randy en nog iemandquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat toch ook "brief van thuis" in The Wall? Alice had die, maar dacht dat er nog 1 in zat??
Nog 2 zaten er in maar ze had dat niet nodig zei zequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lijkt haast wel de zwakkere.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.
Drie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee Lady Catharine en Baron Malcolm, deel 24 uit 2021.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jep uit Dokter Bob en zuster Margreet toch?
Dat was van langer geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog 2 zaten er in maar ze had dat niet nodig zei ze
Dat zijn allemaal dingen die Ashley zelf heeft gezegd he.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezet
Maar "hier" heeft ze geen weet van dus dat speelt niet mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezet
Daar zijn gagballs voor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor de buren dat ze vrijstaand wonen.
De buren zijn doof vertelde ze van de weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor de buren dat ze vrijstaand wonen.
maakt toch niet uit, dan niet achteraf zeuren dat je niks. van huis hebt gehad als je er zelf voor gekozen hebtquote:
Kasteel roman.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee Lady Catharine en Baron Malcolm, deel 24 uit 2021.
Dit zei Ashley zelf over Bart. Tom plaagde haar terug met wat zij hem zelf vertelde over haar dromen. Ze zaten beide fout.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wauw wat een bullshitquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, dan niet achteraf zeuren dat je niks. van huis hebt gehad als je er zelf voor gekozen hebt
Ik wil die twee op Temptation Island zien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen Ashley en Bart in de kaartenbak voor de ultieme relatietest.
ze heeft zelf laten weten dat ze geen geld uit de pot neemt..dan kies je er zelf voor toch. daarnaast had ze een brief uit de wall kunnen kopen maar dat wilde ze nietquote:
Dat ging waarschijnlijk van lieverlee vanzelf.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De buren zijn doof vertelde ze van de week
Echte meisjes in the jungle.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil die twee op Temptation Island zien.
Er waren 3 brieven , en dat is al van langer geleden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft zelf laten weten dat ze geen geld uit de pot neemt..dan kies je er zelf voor toch. daarnaast had ze een brief uit de wall kunnen kopen maar dat wilde ze niet
Hoe op hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ging waarschijnlijk van lieverlee vanzelf.
ze was er als eerste bij hoor...ze wilde de brief zelf niet. maar goed ik ga gezellig de uitzending bekijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er waren 3 brieven , en dat is al van langer geleden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Langer fragment gemonteerd, valt allemaal wel mee volgens mij ....![]()
Tom maakt Ashley aan het janken - 7 maart 2024.Zie ik echt niet wat er nou "te ver" ging.. behalve zuigende zuigkut Aslie op haar nummer kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn dan denk ik woorden uit haar mond zelf......quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Akkoord dat Ash en Tom beter naar huis gaan. Eigenlijk zijn er weinig (geen) bewoners van het Ashley clubje die een stevige relatie buitenshuis hebben. Ook Glenn is bang dat zijn vriendin hem dumpt.
Danny die bang is voor zijn vrouw en met ruzie naar het BB huis vertrokken is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Akkoord dat Ash en Tom beter naar huis gaan. Eigenlijk zijn er weinig (geen) bewoners van het Ashley clubje die een stevige relatie buitenshuis hebben. Ook Glenn is bang dat zijn vriendin hem dumpt.
Je leest beroerd , of je hebt geen idee wat in welke week heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze was er als eerste bij hoor...ze wilde de brief zelf niet. maar goed ik ga gezellig de uitzending bekijken
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie ik echt niet wat er nou "te ver" ging.. behalve zuigende zuigkut Aslie op haar nummer kreeg
Het is wat overdreven neergezet maar ik heb Glenn in dat gesprek eerder horen zeggen dat hij ook wel ooit van die gedachtes heeft. Zoiets.quote:
Kan je in je kruistocht misschien ook meenemen dat Ash zelf ook bezig was naar Tom toe? Die opmerking van Tom kwam niet ineens uit het luchtledige tussen politiek en het weerbericht in hé...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.
Kloptquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wat overdreven neergezet maar ik heb Glenn in dat gesprek eerder horen zeggen dat hij ook wel ooit van die gedachtes heeft. Zoiets.
En eentje is de grote afwezige vanavondquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
In de huiskamer zitten de andere te praten maar nee hoor kaarten is belangrijk.
En er zijn hier ook mensen die meer weten over de aanhang van de bewoners en die precies weten wat in iemand omgaat. Erg bijzonder.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja er zijn hier mensen die meer weten dan de bewoners zelf.
Daar is maar een oplossing voor en dat is vliegensvlug naar huis gaan.....als ze het zo erg vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.
Glenn zei tegen Tom daarstraks dat hij heel goed begrijpt dat zijn uitspraken Ash erg raken, want hij heeft die onzekerheid zelf ook met zijn vriendin « die zit ook alleen thuis zit »quote:
Nee, enkel hun drie kaarten en Alice is buiten aan het sporten en de rest zit in de huiskamer. Waar Ashley en jimmy zijn weet ik niet.quote:
stream 2 glenn en Ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
In de huiskamer zitten de andere te praten maar nee hoor kaarten is belangrijk.
Ja, laatst vertelde hij nog dat hij een hele mooie vrouw had.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt
hij denkt daar soms aan... wat zijn vriendin ervan vindt dat hij daar zit..of die het oke vindt. hem nog wel wil etc
Ze is zelf begonnen met "Iemand thuis hebben zitten" en de toon waarop die zuigkut Alslie dat deed, mocht ze nog wel wat meer terug krijgen.. die einde discussie was duidelijk van Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan snap ik dat ze in BB graag de generaal speelt.. thuis leeft ze zelf dus onder een generaalquote:
daar heb ik nog geen woord over gehoord en ik ben erg veel op de streams , ik heb hem al wel 4 x horen zeggen dat hij zn vriendin ten huwelijk gaat vragen na BBquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Over 3 weken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is maar een oplossing voor en dat is vliegensvlug naar huis gaan.....als ze het zo erg vindt.
Glenn heeft al enkele malen zijn onzekerheid geuit, snap niet dat je dan naar bb gaat als je relatie zoveel voor je betekent. Egoïstisch en graag in de belangstelling staan zeker. Net zoals den Danny.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, laatst vertelde hij nog dat hij een hele mooie vrouw had.
Er valt niets te vergeven natuurlijk maar ik verwacht wel dat ze Karen er op aan gaat spreken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Karen zal ze wel vergeven. Maar Danny de hofnar is geen belangrijk onderdeel in haar hofhouding dus die gaat onder de guillotine.
Vindt dit ook een beetje raar....heb je verdriet gaat lekker ff op bed liggen en dan met Glenn over auto's praten.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
Zit ik hier net te lezen dat Ashley aan het slapen is, komt er een stream waar ze met Glenn aan het praten is. Gaat lekker zo
En dan, iemand thuis hebben zitten of iemand thuis hebben zitten die zijn l.l in een andere vrouw steekt zijn wel heel andere woorden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is zelf begonnen met "Iemand thuis hebben zitten" en de toon waarop die zuigkut Alslie dat deed, mocht ze nog wel wat meer terug krijgen.. die einde discussie was duidelijk van Tom
Dan heb je toch niet goed geluisterd of versta je hem niet zo goed?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen woord over gehoord en ik ben erg veel op de streams , ik heb hem al wel 4 x horen zeggen dat hij zn vriendin ten huwelijk gaat vragen na BB
Het zal wel weer wat gezakt zijn. En ik vind het ook echt wel wat voor een man die een vrouw gaat troosten om over auto's te gaan pratenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit ook een beetje raar....heb je verdriet gaat lekker ff op bed liggen en dan met Glenn over auto's praten.....
Echt waar? En haar kinderen kijken hier ook naarquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De buren zijn doof vertelde ze van de week
Die zullen toch ook wel weten dat de buren doof zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? En haar kinderen kijken hier ook naar
Dus als het alleen maar over ikke ikke ikke gaat is het niet goed ,en als ze met Glenn over auto's praat is het ook niet goedquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit ook een beetje raar....heb je verdriet gaat lekker ff op bed liggen en dan met Glenn over auto's praten.....
EN het was absoluut waar hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Dat was gewoon heel speciaal en niemand kan er over meepraten hoe het was
Volgens mij ging het over zijn werk. Of ik moet het compleet verkeerd begrepen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus als het alleen maar over ikke ikke ikke gaat is het niet goed ,en als ze met Glenn over auto's praat is het ook niet goed
Klopt , hij werkt in een bedrijf wat iets met auto's doetquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over zijn werk. Of ik moet het compleet verkeerd begrepen hebben.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel weer wat gezakt zijn. En ik vind het ook echt wel wat voor een man die een vrouw gaat troosten om over auto's te gaan praten
Ja die denkt ook, de kust is veilig, ze heeft een ander slachtoffer..quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef BB-King het volgende:
Er groeit weer iets moois tussen Ashley en Glenn.
Voor dit moment dan even.
Het is wel weer Glenn die haar probeert te troosten.. Glenn, die ze een paar dagen geleden nog zwart probeerde te maken en die ze afsnauwden en helemaal klaar mee wasquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch ook wel weten dat de buren doof zijn?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Sfeerlicht aan in the bedroom of the queen, lief van BB
5th moet toch eens leren tellenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Datte we hier met ze alle zitte op een kleine nauja grote ruimte .. Aldus Queen Jankgraag![]()
De helft is al opgerot..
Het grappige is dat wij nog weken kunnen zeuren of klagen over wie wat toen en toen fout heeft gedaan en dat die mensen het allang met elkaar hebben uitgesprokenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is wel weer Glenn die haar probeert te troosten.. Glenn, die ze een paar dagen geleden nog zwart probeerde te maken en die ze afsnauwden en helemaal klaar mee was![]()
Of he5 nu over auto’s gaat of iets anders.. hij zit wel bij haar. Ik vind het echt een fijne vent
Oh is er weer ruzie. Ashley weer aan de gang? Kom ik net op tijd binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef marky het volgende:
Het is wat Ty vanmiddag al aangaf het is continu ruzie in dat groepje.
Gelukkig dat we nog genoeg te zeuren hebben want anders keek er niemand mee4 waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het grappige is dat wij nog weken kunnen zeuren of klagen over wie wat toen en toen fout heeft gedaan en dat die mensen het allang met elkaar hebben uitgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |