Omdat Tom het er nu met hun over heeft misschien?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom pakken ze Ashley niet aan op haar totale imbeciele gedrag?
Waarom alleen Tom?
Twee zitten er fout, maar er krijgt er weer maar 1 alle schijt over zich heen.
Zo leert Ashley het ook niet he
Zij ook?quote:
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hemquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
Ik zou eerder kiezen voor Free as a birdquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef odie22 het volgende:
en nu Marco B er in op de speakers, de meeste dromen zijn bedrog![]()
![]()
En zolang ze doen wat zij zegt is het goed maar als er maar enige tegenspraak is dat is ze boos en volgen er weer discussies en uiteindelijk is er weer ruzie waar zij altijd bij betrokken is. Ik begrijp echt niet dat ze dat nog steeds blijven pikken van haar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
Maar dat geldt ook voor Ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
ik kan nog wel wat toepasselijker muziek bedenken, maar dan wordt het niet zo gezellig hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor Free as a bird
En dat zien/horen haar kinderen ook...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoeken
Omdat ze bang zijn dat het terugkomt bij Ash. haar schoothondje Karen zit bij het gesprekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hem
Ja en dat doet ze echt zelfquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat zien/horen haar kinderen ook...
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...
Ik heb een SLquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
karen wat dom aan het lachen weer eens
Ze zat er naast. Maar zij durft ook niet tegen Asley in te gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt ik was er niet bij he. Dus die oordeelt over iets wat ze hoort.
Wees blij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |