komt nog welquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij haar dat al niet eerder heeft gezegd , want ik snap hem wel , en hij heeft ook een punt.
Ik denk dat Jimmy dat nog wel zal doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Het is bij Tom duidelijk meer als alleen dat ene aan tafel maar probeer dat maar eens aan Ashley uit te leggen.
Dat weet je niet, dat kan bij hem ook heel pijnlijk zijn..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
hij probeerd zich er wel uit te lullen door dingen aan te kaarten wat niet klopt, en kom op die ketting opmerking is heel anders als wat hij heeft gezegd
Karen straks ook boos op hem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
tom![]()
![]()
corrigeert meteen karen even
dat ze door Glenn tettert
dat hij best wil luisteren maar niet alles door elkaar tegen hem
omdat ze bang zijn voor haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom pakken ze Ashley niet aan op haar totale imbeciele gedrag?
Waarom alleen Tom?
Twee zitten er fout, maar er krijgt er weer maar 1 alle schijt over zich heen.
Zo leert Ashley het ook niet he
Zei tyron al.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
omdat hij echt iets verkeerds zeiquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit misselijk van Glenn en karen. Waarom tom aanspreken en ashley niet. Omdat hij niet huilt en die muts wel
Ja dat stoort mij wel in dit gesprek. Dat niemand het gedrag van Ashley zelf benoemd. Nu is ze alleen maar zielig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
Zij ook? Ze heeft hem gewoon uit zitten dagen? En dan nu janken? Gaat zij dan ook excuses maken??quote:
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom pakken ze Ashley niet aan op haar totale imbeciele gedrag?
Waarom alleen Tom?
Twee zitten er fout, maar er krijgt er weer maar 1 alle schijt over zich heen.
Zo leert Ashley het ook niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |