snap te?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik versta weer geen zak van die Tom
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Karen: "ze wil u niet spreken, dat moet u ook wel kunnen verstaan hé..."
Dus Tom moet geduld hebben tot hij eindelijk sorry mag zeggen dat hij zich heeft laten uitdagen...
En over twee dagen heeft hij weer klachten dat hij de Queen twee dagen heeft genegeerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Dus Tom moet geduld hebben tot hij eindelijk sorry mag zeggen dat hij zich heeft laten uitdagen...
jezusquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
"U moet het gewoon niet zo ver laten komen..."
Of gewoon eens ff goed je muil open trekken. Laat haar dan maar jankend naar huis kruipen.
Oe, dies wel diepquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
Bart zit niet diep nu
dat is het probleem![]()
snapte
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bloemetjesjurken zijn we.. allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan net zolang door tot ie ook jankt en huilend bij Ash toegeeft dat het zijn schuld is en hij het noooooit meer zal doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit misselijk van Glenn en karen. Waarom tom aanspreken en ashley niet. Omdat hij niet huilt en die muts wel
Dat zou hij natuurlijk ook tegen haar kunnen zeggen op dat soort momentenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En over twee dagen heeft hij weer klachten dat hij de Queen twee dagen heeft genegeerd
Ze stelt zich aan zij begin over iets wat gevoelig ligt bij tom als 1e.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.
Laat haar ook tot bedaren komen. Het is ook niet niets wat hij zei.
Logisch. Hij moet eerst bij Karen een audiëntie aanvragen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
GOedzo Tom! Zeg het maar eens! Team Tomquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Tom voelt zich precies een pion een marionet
Maar de rest liep gelijk te blaten dat ie dat dus wel moest. Hij moest zijn excuses maken. Maar zij wil dat nu dus niet en ondertussen bemoeit iedereen zich ermee en trappen ze nog ff verder op zijn schuldgevoel..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waar moet ze het op dit moment als je zo diep in je verdriet zit over praten of het woord sorry te horen.
Laat haar ook tot bedaren komen. Het is ook niet niets wat hij zei.
Maar ze mag Tom ook heel erg graag vandaar dat de woorden haar erg steken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:05 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt het gevoel wat ik heb is dat alles om haar goed en karen gelijk ze maf u heel graag. Karen moet eens stoppen de marionet te zijn van ashley
Maar wat doet ze hier dan? Als er thuis iets niet goed zou zijn ga je toch geen drie maanden weg? En laat je zeker je kinderen niet achter!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef humpty het volgende:
Je weet niet wat er zich bij haar thuis afspeelt he zegt Glen
Lijkt mij niet heel gezond
Daarom eigen keus tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar wat doet ze hier dan? Als er thuis iets niet goed zou zijn ga je toch geen drie maanden weg? En laat je zeker je kinderen niet achter!
Hij is ook niet meer of minder voor Ashley.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Tom voelt zich precies een pion een marionet
Alleen jammer dat hij haar dat al niet eerder heeft gezegd , want ik snap hem wel , en hij heeft ook een punt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef kiki2024 het volgende:
Tom staat zijn mannetje nu wel....hoop dat hij zich niet teveel laat beïnvloeden
dat gaat nooit niet gebeurenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Het is bij Tom duidelijk meer als alleen dat ene aan tafel maar probeer dat maar eens aan Ashley uit te leggen.
komt nog welquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij haar dat al niet eerder heeft gezegd , want ik snap hem wel , en hij heeft ook een punt.
Ik denk dat Jimmy dat nog wel zal doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef engine het volgende:
Het is bij Tom duidelijk meer als alleen dat ene aan tafel maar probeer dat maar eens aan Ashley uit te leggen.
Dat weet je niet, dat kan bij hem ook heel pijnlijk zijn..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
hij probeerd zich er wel uit te lullen door dingen aan te kaarten wat niet klopt, en kom op die ketting opmerking is heel anders als wat hij heeft gezegd
Karen straks ook boos op hem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
tom![]()
![]()
corrigeert meteen karen even
dat ze door Glenn tettert
dat hij best wil luisteren maar niet alles door elkaar tegen hem
omdat ze bang zijn voor haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom pakken ze Ashley niet aan op haar totale imbeciele gedrag?
Waarom alleen Tom?
Twee zitten er fout, maar er krijgt er weer maar 1 alle schijt over zich heen.
Zo leert Ashley het ook niet he
Zei tyron al.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
omdat hij echt iets verkeerds zeiquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind dit misselijk van Glenn en karen. Waarom tom aanspreken en ashley niet. Omdat hij niet huilt en die muts wel
Ja dat stoort mij wel in dit gesprek. Dat niemand het gedrag van Ashley zelf benoemd. Nu is ze alleen maar zielig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef lojanda het volgende:
Het valt wel op dat het groepje van “de generaal” continu mot hebben met elkaar en het andere groepje heeft nog nooit problemen met elkaar gehad
Zij ook? Ze heeft hem gewoon uit zitten dagen? En dan nu janken? Gaat zij dan ook excuses maken??quote:
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom alleen Tom?
Omdat Tom het er nu met hun over heeft misschien?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom alleen Tom?
Zij ook?quote:
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hemquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe Tokkie Ashley kan reageren???
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
Ik zou eerder kiezen voor Free as a birdquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef odie22 het volgende:
en nu Marco B er in op de speakers, de meeste dromen zijn bedrog![]()
![]()
En zolang ze doen wat zij zegt is het goed maar als er maar enige tegenspraak is dat is ze boos en volgen er weer discussies en uiteindelijk is er weer ruzie waar zij altijd bij betrokken is. Ik begrijp echt niet dat ze dat nog steeds blijven pikken van haar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
Maar dat geldt ook voor Ashleyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Snoozey het volgende:
ik denk zomaar dat tom een misselijk ventje was geweest op school, ipv dat hij gepest werd
en dat zijn vrienden van nu hem af en toe van repliek dienen. dat is hij niet gewend.
hij weet nooit wanneer te stoppen.
ik kan nog wel wat toepasselijker muziek bedenken, maar dan wordt het niet zo gezellig hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor Free as a bird
En dat zien/horen haar kinderen ook...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met die 2 erbij praat hij anders en noemt tom de familie van ashley. Jezus die ashley is onzeker over haar relatie en dat is tom zijn schuld kort door de bocht. Maar ik heb nog nooit van me leven gedroomd dat me vrouw vreemd zou gaan als ik of zij op vakantie waren ergens naar toe. Dat vertrouwen is er dus helemaal niet bij ashley. Al een paar keer zelf op de streams vertellen over haar dromen en dan nu zelfs huilen in haar slaap. Zou maar heel snel naar huis gaan en hulp gaan zoeken
Omdat ze bang zijn dat het terugkomt bij Ash. haar schoothondje Karen zit bij het gesprekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hem
Ja en dat doet ze echt zelfquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat zien/horen haar kinderen ook...
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat jij geen psychologie-praktijk moet openen...
Ik heb een SLquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
karen wat dom aan het lachen weer eens
Ze zat er naast. Maar zij durft ook niet tegen Asley in te gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt ik was er niet bij he. Dus die oordeelt over iets wat ze hoort.
Wees blij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |