Was maar voor een paar mensen toch? En dat is al wat langer geleden . Ik doelde op het gunspel van vorige week of twee weken geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en de brieven in de wall dan die je met coins kon kopen ?
Randyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat toch ook "brief van thuis" in The Wall? Alice had die, maar dacht dat er nog 1 in zat??
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezetquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee je moet goed luisteren wat hij zei.
.hij herhaalde haar eigen verhalen die ze steeds verteld over haar dromen
Randy en nog iemandquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zat toch ook "brief van thuis" in The Wall? Alice had die, maar dacht dat er nog 1 in zat??
Nog 2 zaten er in maar ze had dat niet nodig zei zequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het lijkt haast wel de zwakkere.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei Ty dus ook al vanmiddag. Ze hebben steeds ruzie. Die andere zitten bij elkaar omdat ze een goed gevoel hebben bijelkaar. Die andere zijn door mevrouw zelf uit gekozen om het spel mee te spelen.
Drie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee Lady Catharine en Baron Malcolm, deel 24 uit 2021.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jep uit Dokter Bob en zuster Margreet toch?
Dat was van langer geledenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog 2 zaten er in maar ze had dat niet nodig zei ze
Dat zijn allemaal dingen die Ashley zelf heeft gezegd he.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezet
Maar "hier" heeft ze geen weet van dus dat speelt niet mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hier word wel gezegd dat hij vreemd zou gaan niet wilt trouwen en zich voor wilt doen als vrijgezel. Dus zelfs haar vriend word hier zo neergezet
Daar zijn gagballs voor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor de buren dat ze vrijstaand wonen.
De buren zijn doof vertelde ze van de weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor de buren dat ze vrijstaand wonen.
maakt toch niet uit, dan niet achteraf zeuren dat je niks. van huis hebt gehad als je er zelf voor gekozen hebtquote:
Kasteel roman.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee Lady Catharine en Baron Malcolm, deel 24 uit 2021.
Dit zei Ashley zelf over Bart. Tom plaagde haar terug met wat zij hem zelf vertelde over haar dromen. Ze zaten beide fout.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wauw wat een bullshitquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit, dan niet achteraf zeuren dat je niks. van huis hebt gehad als je er zelf voor gekozen hebt
Ik wil die twee op Temptation Island zien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen Ashley en Bart in de kaartenbak voor de ultieme relatietest.
ze heeft zelf laten weten dat ze geen geld uit de pot neemt..dan kies je er zelf voor toch. daarnaast had ze een brief uit de wall kunnen kopen maar dat wilde ze nietquote:
Dat ging waarschijnlijk van lieverlee vanzelf.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De buren zijn doof vertelde ze van de week
Echte meisjes in the jungle.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil die twee op Temptation Island zien.
Er waren 3 brieven , en dat is al van langer geleden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze heeft zelf laten weten dat ze geen geld uit de pot neemt..dan kies je er zelf voor toch. daarnaast had ze een brief uit de wall kunnen kopen maar dat wilde ze niet
Hoe op hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ging waarschijnlijk van lieverlee vanzelf.
ze was er als eerste bij hoor...ze wilde de brief zelf niet. maar goed ik ga gezellig de uitzending bekijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er waren 3 brieven , en dat is al van langer geleden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Langer fragment gemonteerd, valt allemaal wel mee volgens mij ....![]()
Tom maakt Ashley aan het janken - 7 maart 2024.Zie ik echt niet wat er nou "te ver" ging.. behalve zuigende zuigkut Aslie op haar nummer kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn dan denk ik woorden uit haar mond zelf......quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Akkoord dat Ash en Tom beter naar huis gaan. Eigenlijk zijn er weinig (geen) bewoners van het Ashley clubje die een stevige relatie buitenshuis hebben. Ook Glenn is bang dat zijn vriendin hem dumpt.
Danny die bang is voor zijn vrouw en met ruzie naar het BB huis vertrokken is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef Roxiebb het volgende:
Akkoord dat Ash en Tom beter naar huis gaan. Eigenlijk zijn er weinig (geen) bewoners van het Ashley clubje die een stevige relatie buitenshuis hebben. Ook Glenn is bang dat zijn vriendin hem dumpt.
Je leest beroerd , of je hebt geen idee wat in welke week heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze was er als eerste bij hoor...ze wilde de brief zelf niet. maar goed ik ga gezellig de uitzending bekijken
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie ik echt niet wat er nou "te ver" ging.. behalve zuigende zuigkut Aslie op haar nummer kreeg
Het is wat overdreven neergezet maar ik heb Glenn in dat gesprek eerder horen zeggen dat hij ook wel ooit van die gedachtes heeft. Zoiets.quote:
Kan je in je kruistocht misschien ook meenemen dat Ash zelf ook bezig was naar Tom toe? Die opmerking van Tom kwam niet ineens uit het luchtledige tussen politiek en het weerbericht in hé...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.
Kloptquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wat overdreven neergezet maar ik heb Glenn in dat gesprek eerder horen zeggen dat hij ook wel ooit van die gedachtes heeft. Zoiets.
En eentje is de grote afwezige vanavondquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:54 schreef Koos1958 het volgende:
In de huiskamer zitten de andere te praten maar nee hoor kaarten is belangrijk.
En er zijn hier ook mensen die meer weten over de aanhang van de bewoners en die precies weten wat in iemand omgaat. Erg bijzonder.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja er zijn hier mensen die meer weten dan de bewoners zelf.
Daar is maar een oplossing voor en dat is vliegensvlug naar huis gaan.....als ze het zo erg vindt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Jij vind het niet te vergaan als er tegen je gezegd word dat je vriend vannacht met een andere v rouw in bed ligt met de bijbehorende bewegingen. terwijl je verteld hebt van haar dromen waar ze zo bang en huilend van wakker word. Pfff geen gevoel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |