Jij kent hem persoonlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.
wat zei ze fout dan wat oh net zo erg is dat hij die reactie kon geven?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zij ook?
Er zitten er echt 2 fout.
[..]
Ja maar tegen Tom zeggen ze ook niet dat madam fout zit hem
Ze gaan allebei vaak over de schreef , ieder op zijn/haar eigen manierquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.
Ik moet nu ook al bijna huilen.. zo'n mooi scriptquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn hier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die jetting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Vergezocht? Ja misschien, we weten het tenslotte niet. Wat we wel weten is dat Ashley begon met uitdagen, met triggeren en dan gaat janken als iemand hapt. Beide fout.
komt dat uit een hele slechte bouquet reeks?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn hier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die jetting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Vergezocht? Ja misschien, we weten het tenslotte niet. Wat we wel weten is dat Ashley begon met uitdagen, met triggeren en dan gaat janken als iemand hapt. Beide fout.
De denigrerende toon van haar stem ook, ze had van mij allang een stoot gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die ketting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Het is niet aan,quote:
slechte koekenbakker jij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...
Voor het zelfde geld is die ketting van zijn liefde van zijn leven die 2 maanden voor BB een ernstig auto-ongeluk heeft gehad en nu in coma ligt zonder dat hij zijn liefde heeft kunnen verklaren...
Moet ze naar huis gaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
De relatie die Ash nu heeft is niet mijn ding. Man bepaalt wat ze draagt, wilt niet met haar trouwen, ook ring wilt hij niet dragen (wilt als vrijgezel overkomen?), …
oei, ja dat zit wel heel diep danquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet aan,
Er zijn gevoelens
Het ligt gevoelig en is gecompliceerd en het is in vertrouwen gezegd
Hij herhaalde haar opmerkingen over haar eigen dromen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat zei ze fout dan wat oh net zo erg is dat hij die reactie kon geven?
Yep, je herkent het ongetwijfeldquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:31 schreef marky het volgende:
[..]
komt dat uit een hele slechte bouquet reeks?
Ze is blij dat Bartje zo lekker dominant is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
De relatie die Ash nu heeft is niet mijn ding. Man bepaalt wat ze draagt, wilt niet met haar trouwen, ook ring wilt hij niet dragen (wilt als vrijgezel overkomen?), …
Ik lust ook geen speculaas... ben meer een boterkoektype...quote:
Juist en dat spiegelde ze door naar Tom omdat Tom volgens haar zich ook voordoet als vrijgezel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
Heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:32 schreef Roxiebb het volgende:
die reclame he, lijkt wel een sponsoring momentje voor BBquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:19 schreef Ireth het volgende:
"Soooooooo Dilano doet het goed! Hij doet het heel goed! Zelfs met die schouderblessure beukt hij er doorheen!!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |