quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Tom denkt door zijn pestverleden sneller dat hij 'gepest wordt' denk ik. Asley begon op een bepaalde vervelende toon hem te plagen en ging toen op de persoonlijk tour door over zijn ketting te beginnen ( ook een gevoelig onderwerp voor Tom), daardoor ging hij ook op de vervelende tour. Ook speelde mee dat Asley gister al heel veroordelend richting Tom sprak over het voor Alice opkomen
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat stoort mij wel in dit gesprek. Dat niemand het gedrag van Ashley zelf benoemd. Nu is ze alleen maar zielig.
Ashley begon over zijn prive dingen die kei gevoelig liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.
Ik vond Doriana ook echt een verschrikkelijk iemand en blij dat ze weg is maar het klopte wel wat ze zei. Ashley bepaald daar echt de sfeer en iedereen loopt op hun tenen als ze in de buurt is. Zij is zo overheersend en dominant dat de meesten daar gewoon ook geen zin hebben om er tegenin te gaan want dat heeft helemaal geen zin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:17 schreef marky het volgende:
Ashley bepaalt de sfeer. Dat hadden die andere 4 in de gaten en voelde dat. Dat heeft Doriana haar nog verteld maar ze wilde het niet aannemen zonder voorbeeld. Die 4 hadden haar er daarom opgezet maar worden daar door de buitenwereld keihard voor gestraft want de qeeun. Het zal heel langzaam in die koppen moeten druppelen dat zij de splijtzwam is geweest.
Jimmy wil naast Miss Botox op de finale bank zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Jimmy is nu ook een beetje af, want hij is ook alleen maar aan het hakken
nou die opmerking die je kon horen over die ketting of een hele vergelijking met hoe je vent hem er bij een wijf in douwt vanacht met beweging mee en alles dan is dat toch wel even wat erger als een opmerking dat hij ook niet alleen is wat te zien is aan zijn kettingquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet je niet, dat kan bij hem ook heel pijnlijk zijn..
Tom snoert karen de mond! Ze ging door glenn heen en dat vond ie niet goed!
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze Ash aanspreken. Tom is degene die haar op prive dingen pakt. Zulke dingen kan je gewoon niet zeggen. Voor de rest waren ze goed aan elkaar gewaagd wat gesprek woorden. Maar wat hij zei was laag bij de grond.
Zoals ik al zei, dat weet je niet? Die ketting kan bij hem ook gevoelig liggen? Wij weten het verhaal er niet achter?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die opmerking die je kon horen over die ketting of een hele vergelijking met hoe je vent hem er bij een wijf in douwt vanacht met beweging mee en alles dan is dat toch wel even wat erger als een opmerking dat hij ook niet alleen is wat te zien is aan zijn ketting
Ze deden het allebeiquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pearlbitch in BB / [BB 24-COS#423] Drama in het Koninkrijk
Zou me niet verbazen. Ze is een sluwe speelster en ze weet precies wat ze daar komt doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ondertussen lacht Ash zich in de dbk de ballen uit de broek
is ze naar de DBK?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
ondertussen lacht Ash zich in de dbk de ballen uit de broek
Ashley begon over tom zijn ketting en dat ligt bij tom gevoeligquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
vast welquote:
Ja toch? Dan niet de ene zielig en de ander de kwaaie pier.quote:
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley deed precies hetzelfde?? Die was bij Tom ook bezig over privé dingen?
stream 3quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar is er ook een stream op een jankende Ashley?
waar heeft ze dit gezegd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vraag me af of Glenn het nog steeds zo voor Ashley op zou nemen als hij wist dat Ashley tegen iedereen aan het zeggen was dat ze Glenn erop wilde zetten omdat ze hem niet meer vertrouwde. Kutwijf
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast wel
Karen is bij de rest
die zou er anders aan vast zitten
Ach, het is daar per slot van rekening elke dag Koninginnedag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Tot geldt ook voor de Queen. Anders kan ze morgen met Koningsdag ook niet meedoen met de spelen.
Het zit ff wat anders met die ketting.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.
Volgens mij heeft Tom daar nog nooit in het openbaar over gesproken en heeft het hier met Ashley in vertrouwen over gehad. Dat Ashley dat nu voor zijn voeten gooit vind ik niet netjes en dat heeft hem waarschijnlijk getriggerd om over Bart te beginnen.. die naam noemt ze ze.f de hele dag door..quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat weet je niet? Die ketting kan bij hem ook gevoelig liggen? Wij weten het verhaal er niet achter?
Aardige vent verder hoor , het is een spelquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vraag me af of Glenn het nog steeds zo voor Ashley op zou nemen als hij wist dat Ashley tegen iedereen aan het zeggen was dat ze Glenn erop wilde zetten omdat ze hem niet meer vertrouwde. Kutwijf
hoe uit zitten dagen dat dollen ging over karen blijkbaar was hij slaaf van karen en daar ging het dollen omquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zij ook? Ze heeft hem gewoon uit zitten dagen? En dan nu janken? Gaat zij dan ook excuses maken??
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef odie22 het volgende:
wie de pannekoek kaatst kan hem ook terug verwachten
En het ergste is dat het niet doordringt dat hij over de schreef gaat. Kan ook moeilijk een relatie behouden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
vreemde opmerking, heeft hij haar getild danquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jimmy: "Ik heb haar uit de badkamer geholpen."
SL
Even speculaasjes strooien, daar zijn wehier tenslotte goed in...quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zei iets over zijn ketting. dat er thuis ook iemand op hem wachte. Heel iets anders dan zeggen dat je partner vannacht zijn L.l in iemand anders gaat steken ect.
Wie weet is ze onderuit gegaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vreemde opmerking, heeft hij haar getild dan![]()
vertel?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zit ff wat anders met die ketting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |