Die zullen toch ook wel weten dat de buren doof zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? En haar kinderen kijken hier ook naar
Dus als het alleen maar over ikke ikke ikke gaat is het niet goed ,en als ze met Glenn over auto's praat is het ook niet goedquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dit ook een beetje raar....heb je verdriet gaat lekker ff op bed liggen en dan met Glenn over auto's praten.....
EN het was absoluut waar hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Dat was gewoon heel speciaal en niemand kan er over meepraten hoe het was
Volgens mij ging het over zijn werk. Of ik moet het compleet verkeerd begrepen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus als het alleen maar over ikke ikke ikke gaat is het niet goed ,en als ze met Glenn over auto's praat is het ook niet goed
Klopt , hij werkt in een bedrijf wat iets met auto's doetquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over zijn werk. Of ik moet het compleet verkeerd begrepen hebben.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel weer wat gezakt zijn. En ik vind het ook echt wel wat voor een man die een vrouw gaat troosten om over auto's te gaan praten
Ja die denkt ook, de kust is veilig, ze heeft een ander slachtoffer..quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef BB-King het volgende:
Er groeit weer iets moois tussen Ashley en Glenn.
Voor dit moment dan even.
Het is wel weer Glenn die haar probeert te troosten.. Glenn, die ze een paar dagen geleden nog zwart probeerde te maken en die ze afsnauwden en helemaal klaar mee wasquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen toch ook wel weten dat de buren doof zijn?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Sfeerlicht aan in the bedroom of the queen, lief van BB
5th moet toch eens leren tellenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Datte we hier met ze alle zitte op een kleine nauja grote ruimte .. Aldus Queen Jankgraag![]()
De helft is al opgerot..
Het grappige is dat wij nog weken kunnen zeuren of klagen over wie wat toen en toen fout heeft gedaan en dat die mensen het allang met elkaar hebben uitgesprokenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is wel weer Glenn die haar probeert te troosten.. Glenn, die ze een paar dagen geleden nog zwart probeerde te maken en die ze afsnauwden en helemaal klaar mee was![]()
Of he5 nu over auto’s gaat of iets anders.. hij zit wel bij haar. Ik vind het echt een fijne vent
Oh is er weer ruzie. Ashley weer aan de gang? Kom ik net op tijd binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef marky het volgende:
Het is wat Ty vanmiddag al aangaf het is continu ruzie in dat groepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |