Wat de flik niet niet kent...quote:
Tantoe is veel.quote:
heeft ty gekocht uit de wallquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze eieren als basis gekregen of is dit een restje van een eerdere extra maaltijd.
Zoals jij het ziet klink het heel erg lief voor een klein meisje......maar totaal niet voor een volwassen vrouw die alles als eerste wil.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal niet meer veranderen denk ikMaar ze is vaak iets te enthousiast over dingen en daarom haantje de voorste.
ook bij deze kleding was dat zo volgens mij, heel enthousiast over het feestje, het verkleden, de sminck, Ze zag gelijk een jurk die zij heel graag wilde om uit te beelden en begon gelijk zelf aan haar eigen sminck.
Het is geen afwachtend, op de bank hangt typje die met de restjes genoegen neemt
Si.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Momenten dat je Randy ziet genieten
- eten
-liggend in de zon
-eten
-drank
We zullen er zo achter komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als iemand de PON heeft nomineert hij toch alleen
Dan snap ik dit niet nu dat ze allemaal moeten
Pon is deze week een gedeeldequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is geen op de bank zetten nominatie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Scherp. Opzich wel een leuke tactiek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef marky het volgende:
Randy en Ty voegen de daad bij het woord. Gister gaven ze aan te genieten van de tijd die ze er nog zijn en het spel het spel te laten. Zitten heerlijk aan de truffelmayo en eieren.
Dat doen ze goed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef marky het volgende:
Randy en Ty voegen de daad bij het woord. Gister gaven ze aan te genieten van de tijd die ze er nog zijn en het spel het spel te laten. Zitten heerlijk aan de truffelmayo en eieren.
dat heeft BB nog niet gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja weet ik ,dus gedeelde met alle bewoners dan ???
Enkel verzwikt op het natte grasquote:
Ja, ook dat hoort bij Halloween.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:42 schreef Hunter het volgende:
Bij het teruglezen vielen al die foto's op waarbij ze messen tegen kelen hielden
Ik had een soort Deja Vu
Nee, daarom wordt het wel eens gedoopt in de olie. Begrijp niet dat ze het brood niet een keer bakken in de koekenpan. Is weer wat anders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:52 schreef rinardo het volgende:
zijn het opscheplepels of zo die ze hebben, passen amper in de mond, en zie Glenn hapje brood daarna lepel yoghurt hapje brood lepel yoghurt, ze hebben niet eens boter voor op brood,
Doriana?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:42 schreef Hunter het volgende:
Bij het teruglezen vielen al die foto's op waarbij ze messen tegen kelen hielden
Ik had een soort Deja Vu
Het is gedeelde PONquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:
Ze krijgen recepten voor het bakken van het brood. Probleem is dat ze niet goed kneden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom is niemand thuis gaan oefenen met brood recepten? Want volgens mij is dat brood gewoon smerig.
Hoewel zelfgemaakt brood echt super lekker kan zijn als je de juiste verhoudingen hebt
het brood ziet er elke dag weer top uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom is niemand thuis gaan oefenen met brood recepten? Want volgens mij is dat brood gewoon smerig.
Hoewel zelfgemaakt brood echt super lekker kan zijn als je de juiste verhoudingen hebt
Ik wilde net zeggen, de broden zien er altijd heerlijk en goed groot gerezen uit hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het brood ziet er elke dag weer top uit
geen idee waar je het nu vandaan haalt dat het smerig is ???
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze krijgen recepten voor het bakken van het brood. Probleem is dat ze niet goed kneden.
De broden zijn prima, ik zou niet weten wat ze meer of minder of anders zouden moeten doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.
.
Daar moet je nog mee spelen, naar wat je lekker vind en naar hoe de oven reageert.
Kneden, laten rijzen, verhoudingen...
Danny schijnt een bakkersopleiding te hebben gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.
.
Daar moet je nog mee spelen, naar wat je lekker vind en naar hoe de oven reageert.
Kneden, laten rijzen, verhoudingen...
Het brood is echt wel top.Ze missen nog 2 vormen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het brood ziet er elke dag weer top uit
geen idee waar je het nu vandaan haalt dat het smerig is ???
ze hebben pindakaas op broodquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar als je brood in olie gaat dopen...
Wat zelfs in een restaurant vrij normaal is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben pindakaas op brood
thats it
niks anders
dus ja
dan doe je soms een broodje met olie
En goed voor de stoelgang.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zelfs in een restaurant vrij normaal is.
Hij slaapt nu.quote:
Alles is voor hem een wedstrijd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:13 schreef mazaru het volgende:
Dilano weer bezig met de stemmen. Volgens mij is die knul paranoia
dat gunnen komt je ook echt de neus uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Het hangt af van de stem van Danny zeggen Ro en Dilano, ze denken dat het gelijk staat.
Ze denken Asley.
Ik denk dat het nu is wie gunnen ze de 2e pon.
Ik vind het ongezond overkomen. Dat je het spel speelt oke, maar hij is er echt 24/7 mee bezigquote:
En hij verliest elke keer.quote:
Echt .quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gunnen komt je ook echt de neus uit![]()
Mes in de rug Ashleyquote:
Hij denkt van welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:17 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano moet echt eens ophouden met dat gekonkel over het spel 24/7, hij heeft toch geen kans te winnen
dan gaat Ro of randy naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef marky het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet mag het clubje Ash voor de pon spelen. Dus de nominatie gaat gat dan Randy, Ty, Ro en Alice zijn. Tjonge jonge wat spannend weer.
Moet NL man uit dus zal BB prima vinden. Bye bye Randy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef marky het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet mag het clubje Ash voor de pon spelen. Dus de nominatie gaat dan Randy, Ty, Ro en Alice zijn. Tjonge jonge wat spannend weer.
Hij ziet er een beetje uit als kwark.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
Danny had vroeger nooit kwark gegeten.
Hoor hem liever piano spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat Dilano lekker gaan, graaft zijn eigen graf
Gisteren zei hij nog dat hij dacht dat hijzelf, Jimmy en Tom in de finale zullen zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij denkt van welJimmy werd als populairste als eerste gesaved, dat was de plek waar hij had moeten zitten, dus dat zegt ook wat over zijn populariteit zei hij een paar dagen geleden
In Italië doen ze niet andersquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar als je brood in olie gaat dopen...
Point takenquote:
LOL. hij is saai kan niet eens feesten/plezier maken, 24/7 bezig met tactieken...plakken aan Jimmy. hij moet volgende week echt naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog dat hij dacht dat hijzelf, Jimmy en Tom in de finale zullen zitten.
van mij mag hij gaan...voegt niks toequote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Randy is de nederlandse man die er al een tijdje uit moet.
Precies. Dan zien we denk ik ook een andere Jimmy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
LOL. hij is saai kan niet eens feesten/plezier maken, 24/7 bezig met tactieken...plakken aan Jimmy. hij moet volgende week echt naar huis
Dat wordt ook wel tijd vind ik.. hij voegt echt werkelijk niets toe behalve ergernis.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Randy is de nederlandse man die er al een tijdje uit moet.
Denk ook dat hij was gegaan als Jimmy hem niet had gered.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat Dilano lekker gaan, graaft zijn eigen graf
Dat denkt Dilano iig wel..quote:
Nee Ty gaat voorlopig nog blijven anders trek je alle spanning eruit. Aangezien er nu bewegingen zitten in het clubje van Ashley waarbij de relatie Tom en Ty wat lijkt te normaliseren en Glenn onder vuur ligt. Kan de hele boel in de laatste weken nog zomaar veranderen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Onze rockster mag eerst wel weg
volgende week Ty
Dat is niet helemaal waar...quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny schijnt een bakkersopleiding te hebben gehad
en hij laat elke keer weer zien dat hij weet wat hij doet
er is weinig variatie verder wat ze er mee kunnen doen he
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar...
Gisteren waren er 4 broden gemaakt
Waarvan 2 niet waren gerezen...
Als hij wist wat hij deed zou dat niet gebeuren
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwelquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook dat hij was gegaan als Jimmy hem niet had gered.
En dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Dilano over het dat Ashley de verandering van As na haar terugkomst
Volgens Roha heeft ze vast van familie dingen gehoord
Vanaf week twee is ze veranderd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dan klopt het niet, hij zit altijd mis
"Het kan niets, het wil niets en het doet niets" om maar even iemand te qouten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd vind ik.. hij voegt echt werkelijk niets toe behalve ergernis.
Ik denk dat hij het over vorige week had, toen was Do al wegquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwel
Die is ook lekker aan het stoken hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
een nominatie wellichtquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat die Ronahi iets aan het ontvluchten is?
ZIe dat niet zo als stoken dat noemt met ventilerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is ook lekker aan het stoken hoor
Wat een droom ,wat een droom.quote:
Ze is niet lang thuis of weggeweest maar in die paar uur zal ze vast veel berichtjes en telefoontjes hebben gehad en zeker ook dat ze op SM heeft gekekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik blijf ook van mening dat terug laten komen niet oke isquote:
Op een kussen,lief dat je het vraagt.quote:
Er zitten er daar meer. Heb dat bij Ashley en Karen ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat die Ronahi iets aan het ontvluchten is?
Ze zal heus wel het een en ander gehoord hebben... ik vond het echt gaaf dat ze terug kwam... maar al snel was ze voor mij een ander persoon... niet prettig..quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Beter, je krijgt de groetenquote:
Klopt idd en hij lijkt ook wel een beetje op Kenzy waar dat op van toepassing wasquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
"Het kan niets, het wil niets en het doet niets" om maar even iemand te qouten.
lijkt iets beterquote:
Sabeau?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwel
Hij liep er gisteren ook te lang op door. Eigenlijk had hij gelijk moeten koelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt iets beter
hij loopt er wel op
maar kan ook een eigenwijze man zijn
Volgens mij ging dat over iets van thuis van haar....een vriendin die stopte met appen geloof ik en die kon.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mes in de rug AshleyIk dacht dat het specifiek ging over een mes langs je keel te halen.. dat deed Doriana een keer op de stream toen ze het over het andere groepje had
Ik dacht dat het over bewoners ging maar kan er naast zittenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over iets van thuis van haar....een vriendin die stopte met appen geloof ik en die kon.......
Echt deze bb is feitelijk al 3 weken klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef kiki2024 het volgende:
ashley, glenn tom en karin pffffff. randy, ro, alice en ty op de bank dus
We hadden het kunnen uittekenen of niet danquote:
Het is klaar....je kan er toch niet met je verstand bij .....niet normaal het hele groepje.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef marky het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet mag het clubje Ash voor de pon spelen. Dus de nominatie gaat dan Randy, Ty, Ro en Alice zijn. Tjonge jonge wat spannend weer.
gunnen giggioquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:41 schreef Giggio het volgende:
WTF
snap niets meer van dit hele BB dit jaar
ja niks meer aanquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:41 schreef marky het volgende:
[..]
Echt deze bb is feitelijk al 3 weken klaar.
Ik ga dan in deze voor Glennquote:
Ik had niet anders verwacht..quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Spelen voor de tweede power of nominatien
Ashley, Glenn, Tom en Karen
Hoe bestaat het allemaal uit een hoek
ow is het nog niet goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
ow Karen wil weer niet dat tom hem wint
die chick is crazy
Denk dat het er 4 gaan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef lojanda het volgende:
Hoe voorspelbaar ook weer. Niet moeilijk wat de genomineerde gaan worden![]()
Ik denk zomaar een Ronahi Randy en Alice..
Twee uit een team gaan waarschijnlijk de power krijgen Danny heeft hem al en ik vermoed Karen of Ashquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef lojanda het volgende:
Hoe voorspelbaar ook weer. Niet moeilijk wat de genomineerde gaan worden![]()
Ik denk zomaar een Ronahi Randy en Alice..
nee ze is boos dat hij heeft gewonnen gisterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow is het nog niet goed
en maar kwark van hem happen
Die twee platte zaten in twee platte vormen....dus logisch eigenlijk toch dat het platte broden werden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar...
Gisteren waren er 4 broden gemaakt
Waarvan 2 niet waren gerezen...
Als hij wist wat hij deed zou dat niet gebeuren
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze is boos dat hij heeft gewonnen gisteren
is hem niet gegund wat Karen betreft
ze negeert hem al de hele ochtendquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]pfff is ze daar nu nog over bezig
randy mag er wel uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi en randy genomineerd denk ik deze week
Huh ik dacht dat hij wel Ty wilde.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:43 schreef mazaru het volgende:
Tom wil niet op Alice en niet op Ty. Karen: Op wie dan wel? Ash: Ja, dat zei ik ook al
Ze zijn ook gewoon aan het speculeren.quote:
ty gaat niet. randy en Ro staan laagstquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het moge duidelijk zijn dat Ty of Randy gaat
heb je niet veel aanquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
1x nomineren met alle bewoners, en dan wordt het allemaal duidelijker hoe de kaarten liggen.
mwohhh ash is going down(redelijk en karen gaat nog harder naar beneden)quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week zullen de fans wel mogen kiezen wie er genomineerd is.
Die kaarten zijn ook wel duidelijk geschud denk ik zo
Ro was gisteren wel grappig met een drankje opquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ty gaat niet. randy en Ro staan laagst
Dat kan je honderd keer zeggen maar Ashley vindt van niet.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kan dat 'mij gunnen ze niks' ook meteen de prullenbak in
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
Randy gaat volgende week thuis rocken
ah dat heb ik helaas gemistquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ro was gisteren wel grappig met een drankje op
Nee gaat niet gebeuren. Ze mogen kiezen wie er blijft dat is al genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week zullen de fans wel mogen kiezen wie er genomineerd is.
Die kaarten zijn ook wel duidelijk geschud denk ik zo
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwohhh ash is going down(redelijk en karen gaat nog harder naar beneden)
Nu is het zo dat je een aantal bewoners niet kunt nomineren, dus weet je niet echt hoe ieder binnen de groep ligt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je niet veel aan
tenzij je de 3 sterksten tegen elkaar krijgt
Ja, dat scheelt een jas.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ro vind ik sinds Do weg is veel beter te pruimen
Dat heeft hij gister al gezegd. Daar is een soort langlopende afspraak tussen die twee. Ty heeft ook al aangegeven dat hij Danny de winst zou gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef mazaru het volgende:
Oh nou wil Danny niet op Ty, omdat hij in een duo met hem heeft gezeten
Klopt Doriana hebben we het toch over?...en die had het tegen Ronahi over een thuis situatie.....Dus wat zit ik er naast.??? Mag je het ook niet hebben over wat ze zeggen??quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over bewoners ging maar kan er naast zitten
Moet een man weg en liefst een NL. Die zijn nog met 4.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zal Ro nog niet laten gaan denk ik zo. dus exit Randy![]()
We gaan je missen
Als kiespijn
Op haar kinderen?quote:
Spannend wordt dan of Ty en Alice Tom kunnen losweken van Ashley. Alice haar rol daarin is cruciaal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus eigenlijk weten we al dat RO of Randy naar huis gaat. Alice en Ty redden het van hun. is toch niet spannend meer zo?
Ik bedoelde dat Doriana het had over een bewoner toen ze haar vinger langs haar keel haalde.. en tuurlijk mag je het hebben over wat ze zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt Doriana hebben we het toch over?...en die had het tegen Ronahi over een thuis situatie.....Dus wat zit ik er naast.??? Mag je het ook niet hebben over wat ze zeggen??
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.quote:
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dacht dat Jimmy Tom aan het beschrijven was.
Gaat het over Dilano! 🤣😂🤣
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!quote:
Dat dat door haar eigen gedrag komt heeft mevrouw dan zeker weer niet in de gaten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.
Dat is precies wat ik bedoel het was niet tegen een bewoner dat ze dat deed dat was tegen haar vriendin toen ze het vertelde van dat appen (die kon dus doodvallen).....of ze moet het twee keer gedaan hebben maar denk dat we over hetzelfde hebben....quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Doriana het had over een bewoner toen ze haar vinger langs haar keel haalde.. en tuurlijk mag je het hebben over wat ze zeggen
Een lekker dingquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?
Absoluut!! Ze staat nog niet in mijn top 3, maar zeker ook niet meer op de laagste plaats.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ro vind ik sinds Do weg is veel beter te pruimen
Alice is vooral naar Tyron en Ro overgelopen. Randy neemt ze nog wel kwalijk dat hij haar nomineerde. Maar het clubje van Ty is niet echt meer een tactisch clubje. Die spraken gister nog af om na het programma echt met elkaar af te spreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.
Ben blij toe, moet er niet aan denken om 24\7 gekonkel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!
enk dat bij Jimmy vriendschap heel hoog staat en hij is Dilano heel erg dankbaar dat hij hem heel erg heeft geholpen de eerste week dat hij daar was. Als hij dat niet had gedaan was Jimmy naar huis gegaan want hij voelde zich echt niet thuis en op zijn gemak. Hij had het heel erg onderschat en Dilano heeft hem dat uiteindelijk uit zijn hoofd kunnen praten en is ook constant bij Jimmy in de buurt gebleven om hem zo goed mogelijk op zijn gemak te laten zijn. Daar heeft Jimmy heel veel aan gehad en is hij Dilano erg dankbaar voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?
Hij heeft een leuk bekkie, maar dat vonden ze van Jeffrey Dahmar ook ooitquote:
Hij heeft het de hele ochtend nog nergens anders over gehadquote:
Dat afspreken doen ze daar allemaal. Tom gaat ook bij Jimmy logeren en Ashley en Karen willen elkaar na de show ook nog zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Alice is vooral naar Tyron en Ro overgelopen. Randy neemt ze nog wel kwalijk dat hij haar nomineerde. Maar het clubje van Ty is niet echt meer een tactisch clubje. Die spraken gister nog af om na het programma echt met elkaar af te spreken.
Ik begrijp hier helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Spelen voor de tweede power of nominatien
Ashley, Glenn, Tom en Karen
Hoe bestaat het allemaal uit een hoek
Ik zette daarstraks de streams uit tijdens een tactisch gesprek van Dil, ga naar de AH, ben nu terug en val in een tactisch gesprek van Dilquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft het de hele ochtend nog nergens anders over gehad
Nee we hebben het niet over dezelfdequote:Op woensdag 6 maart 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel het was niet tegen een bewoner dat ze dat deed dat was tegen haar vriendin toen ze het vertelde van dat appen (die kon dus doodvallen).....of ze moet het twee keer gedaan hebben maar denk dat we over hetzelfde hebben....
Ja jammer is dat altijd. Helaas niets aan te doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp hier helemaal niks van.
Of misschien wel.
De ene groep is groter dan de andere dus dan krijg je dit.
Wat een onzin. Een ieder mag aan dat programma meedoen met zijn eigen reden. Dit jaar is het echt veel te veel over het spel gegaan en vrij simpel wordt het uitgespeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!
Komt omdat ze het spel niet zo goed speelt. Ze heeft feitelijk nog geen enkele tactische beslissing genomen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ashley heeft ook wel in de gaten dat ze met Alice, Tyron en Jimmy 3 grote Nederlandse concurrenten heeft. Dat zal de koningin ook niet fijn vinden
Hij is erg langdradig en ook erg vermoeiendquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zette daarstraks de streams uit tijdens een tactisch gesprek van Dil, ga naar de AH, ben nu terug en val in een tactisch gesprek van Dil
Hij denkt dat Big Brother volgende week gaat ingrijpen omdat het nu te simpel isquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jimmy het spel gaat niet meer open gegooid worden
Anders had je thuis gezeten. Had je helemaal niks meer kunnen doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb die vrijstelling, maar sinds die vrijstelling kan ik niks, vind het zo klote dat ik niks voor jullie kan doen..."
Nou lever je vrijstelling weer in jongen
Zonder die lellen en vellen staat haar zoveel beter, gewoon een keer een goede korte coupe knippen, daar zou ze echt van opknappen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
De langharige dooie cavia krijgt ook weer eens een soppie....
Toen die plukken eruit waren zag ze er veel frisser uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Zonder die lellen en vellen staat haar zoveel beter, gewoon een keer een goede korte coupe knippen, daar zou ze echt van opknappen.
Je ziet het nu al, als ze haar haar in een knot heeft.
ik heb ook het gevoel dat haar lippen iets minder dik zijn. Dus met korter haar, geen nieuwe filler meer erin en ze zou er een stuk beter uit kunnen zien. Ik vind de manier waarop Karen haar haar heeft geverfd, wel erg goed gelukt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen die plukken eruit waren zag ze er veel frisser uit.
'anderen' die niet hielpen opruimen gisteravond.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Over wie hebben Ka en Ash het nu?
En op wie is Ka nu weer boos?
Waar bemoeit hij zich mee?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
'anderen' die niet hielpen opruimen gisteravond.
Vanmorgen stond Danny nog op Karen en Ashley te mopperen omdat die gister geen moer uitgevoerd hebben qua afwassen e.d. (en vanmorgen Ronahi voor zich wilden laten dweilen, dan gingen zij 2 wel stofzuigen)
Danny tegen Ro "Als ik u met een dweil zie trek ik hem uit u handen, laat die 2 maar eens iets doen"
Dat is tof van Danny dat hij voor Rohani op komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmorgen stond Danny nog op Karen en Ashley te mopperen omdat die gister geen moer uitgevoerd hebben qua afwassen e.d. (en vanmorgen Ronahi voor zich wilden laten dweilen, dan gingen zij 2 wel stofzuigen)
Danny tegen Ro "Als ik u met een dweil zie trek ik hem uit u handen, laat die 2 maar eens iets doen"
Een Queen die meehelpt in de huishouding, daar heeft ze personeel voorquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het waren verkleed spullen, natuurlijk is dat een nep mes!quote:
Dat "queen" is net zo nep als haar voorgevel, dus dat gaat mooi niet doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een Queen die meehelpt in de huishouding, daar heeft ze personeel voor
Ze wou zelf dweilen want ze vond dweilen leuk zei ze. En als het over drukken gaat dan zijn Dilano en Tyrone toch wel baas daarinquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waar bemoeit hij zich mee?
Ro is zelf heus wel in staat om te zeggen dat ze niet wil dweilen.
Als iemand kan zien wie rotzooi maakt en/of niet opruimt/zijn taken doet dan is het Danny wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat "queen" is net zo nep als haar voorgevel, dus dat gaat mooi niet door
Dilano helpt vaak hoor, staat er altijd bij als anderen opruimen ......quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wou zelf dweilen want ze vond dweilen leuk zei ze. En als het over drukken gaat dan zijn Dilano en Tyrone toch wel baas daarin
Tom is best wel een lieverdje. Gisteren zat hij ook lief de enkel van Glenn in te smeren met een zalfjequote:
Er moet er altijd 1 het overzicht houden/ de leiding hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dilano helpt vaak hoor, staat er altijd bij als anderen opruimen ......
Wel met z'n handen in z'n zakken dan. Kijken of ze het goed doen.
Ahquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi blijft vertrouwen houden in de kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |