Wat de flik niet niet kent...quote:
Tantoe is veel.quote:
heeft ty gekocht uit de wallquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze eieren als basis gekregen of is dit een restje van een eerdere extra maaltijd.
Zoals jij het ziet klink het heel erg lief voor een klein meisje......maar totaal niet voor een volwassen vrouw die alles als eerste wil.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zal niet meer veranderen denk ikMaar ze is vaak iets te enthousiast over dingen en daarom haantje de voorste.
ook bij deze kleding was dat zo volgens mij, heel enthousiast over het feestje, het verkleden, de sminck, Ze zag gelijk een jurk die zij heel graag wilde om uit te beelden en begon gelijk zelf aan haar eigen sminck.
Het is geen afwachtend, op de bank hangt typje die met de restjes genoegen neemt
Si.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Momenten dat je Randy ziet genieten
- eten
-liggend in de zon
-eten
-drank
We zullen er zo achter komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als iemand de PON heeft nomineert hij toch alleen
Dan snap ik dit niet nu dat ze allemaal moeten
Pon is deze week een gedeeldequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is geen op de bank zetten nominatie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Scherp. Opzich wel een leuke tactiek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef marky het volgende:
Randy en Ty voegen de daad bij het woord. Gister gaven ze aan te genieten van de tijd die ze er nog zijn en het spel het spel te laten. Zitten heerlijk aan de truffelmayo en eieren.
Dat doen ze goed.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef marky het volgende:
Randy en Ty voegen de daad bij het woord. Gister gaven ze aan te genieten van de tijd die ze er nog zijn en het spel het spel te laten. Zitten heerlijk aan de truffelmayo en eieren.
dat heeft BB nog niet gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja weet ik ,dus gedeelde met alle bewoners dan ???
Enkel verzwikt op het natte grasquote:
Ja, ook dat hoort bij Halloween.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:42 schreef Hunter het volgende:
Bij het teruglezen vielen al die foto's op waarbij ze messen tegen kelen hielden
Ik had een soort Deja Vu
Nee, daarom wordt het wel eens gedoopt in de olie. Begrijp niet dat ze het brood niet een keer bakken in de koekenpan. Is weer wat anders.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:52 schreef rinardo het volgende:
zijn het opscheplepels of zo die ze hebben, passen amper in de mond, en zie Glenn hapje brood daarna lepel yoghurt hapje brood lepel yoghurt, ze hebben niet eens boter voor op brood,
Doriana?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:42 schreef Hunter het volgende:
Bij het teruglezen vielen al die foto's op waarbij ze messen tegen kelen hielden
Ik had een soort Deja Vu
Het is gedeelde PONquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:
Ze krijgen recepten voor het bakken van het brood. Probleem is dat ze niet goed kneden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom is niemand thuis gaan oefenen met brood recepten? Want volgens mij is dat brood gewoon smerig.
Hoewel zelfgemaakt brood echt super lekker kan zijn als je de juiste verhoudingen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |