Dat is niet helemaal waar...quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny schijnt een bakkersopleiding te hebben gehad
en hij laat elke keer weer zien dat hij weet wat hij doet
er is weinig variatie verder wat ze er mee kunnen doen he
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar...
Gisteren waren er 4 broden gemaakt
Waarvan 2 niet waren gerezen...
Als hij wist wat hij deed zou dat niet gebeuren
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwelquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook dat hij was gegaan als Jimmy hem niet had gered.
En dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Dilano over het dat Ashley de verandering van As na haar terugkomst
Volgens Roha heeft ze vast van familie dingen gehoord
Vanaf week twee is ze veranderd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh dan klopt het niet, hij zit altijd mis
"Het kan niets, het wil niets en het doet niets" om maar even iemand te qouten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt ook wel tijd vind ik.. hij voegt echt werkelijk niets toe behalve ergernis.
Ik denk dat hij het over vorige week had, toen was Do al wegquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwel
Die is ook lekker aan het stoken hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
een nominatie wellichtquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat die Ronahi iets aan het ontvluchten is?
ZIe dat niet zo als stoken dat noemt met ventilerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is ook lekker aan het stoken hoor
Wat een droom ,wat een droom.quote:
Ze is niet lang thuis of weggeweest maar in die paar uur zal ze vast veel berichtjes en telefoontjes hebben gehad en zeker ook dat ze op SM heeft gekekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik blijf ook van mening dat terug laten komen niet oke isquote:
Op een kussen,lief dat je het vraagt.quote:
Er zitten er daar meer. Heb dat bij Ashley en Karen ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat die Ronahi iets aan het ontvluchten is?
Ze zal heus wel het een en ander gehoord hebben... ik vond het echt gaaf dat ze terug kwam... maar al snel was ze voor mij een ander persoon... niet prettig..quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Beter, je krijgt de groetenquote:
Klopt idd en hij lijkt ook wel een beetje op Kenzy waar dat op van toepassing wasquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
"Het kan niets, het wil niets en het doet niets" om maar even iemand te qouten.
lijkt iets beterquote:
Sabeau?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die Doriana werd echt uitgekotst met haar geslijm en gewauwel
Hij liep er gisteren ook te lang op door. Eigenlijk had hij gelijk moeten koelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt iets beter
hij loopt er wel op
maar kan ook een eigenwijze man zijn
Volgens mij ging dat over iets van thuis van haar....een vriendin die stopte met appen geloof ik en die kon.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mes in de rug AshleyIk dacht dat het specifiek ging over een mes langs je keel te halen.. dat deed Doriana een keer op de stream toen ze het over het andere groepje had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |