het brood ziet er elke dag weer top uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom is niemand thuis gaan oefenen met brood recepten? Want volgens mij is dat brood gewoon smerig.
Hoewel zelfgemaakt brood echt super lekker kan zijn als je de juiste verhoudingen hebt
Ik wilde net zeggen, de broden zien er altijd heerlijk en goed groot gerezen uit hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het brood ziet er elke dag weer top uit
geen idee waar je het nu vandaan haalt dat het smerig is ???
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze krijgen recepten voor het bakken van het brood. Probleem is dat ze niet goed kneden.
De broden zijn prima, ik zou niet weten wat ze meer of minder of anders zouden moeten doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.
.
Daar moet je nog mee spelen, naar wat je lekker vind en naar hoe de oven reageert.
Kneden, laten rijzen, verhoudingen...
Danny schijnt een bakkersopleiding te hebben gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dit voorkom je toch ook door thuis uit proberen. Zon recept is een basis recept.
.
Daar moet je nog mee spelen, naar wat je lekker vind en naar hoe de oven reageert.
Kneden, laten rijzen, verhoudingen...
Het brood is echt wel top.Ze missen nog 2 vormen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het brood ziet er elke dag weer top uit
geen idee waar je het nu vandaan haalt dat het smerig is ???
ze hebben pindakaas op broodquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar als je brood in olie gaat dopen...
Wat zelfs in een restaurant vrij normaal is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben pindakaas op brood
thats it
niks anders
dus ja
dan doe je soms een broodje met olie
En goed voor de stoelgang.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zelfs in een restaurant vrij normaal is.
Hij slaapt nu.quote:
Alles is voor hem een wedstrijd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:13 schreef mazaru het volgende:
Dilano weer bezig met de stemmen. Volgens mij is die knul paranoia
dat gunnen komt je ook echt de neus uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Het hangt af van de stem van Danny zeggen Ro en Dilano, ze denken dat het gelijk staat.
Ze denken Asley.
Ik denk dat het nu is wie gunnen ze de 2e pon.
Ik vind het ongezond overkomen. Dat je het spel speelt oke, maar hij is er echt 24/7 mee bezigquote:
En hij verliest elke keer.quote:
Echt .quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gunnen komt je ook echt de neus uit![]()
Mes in de rug Ashleyquote:
Hij denkt van welquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:17 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano moet echt eens ophouden met dat gekonkel over het spel 24/7, hij heeft toch geen kans te winnen
dan gaat Ro of randy naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef marky het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet mag het clubje Ash voor de pon spelen. Dus de nominatie gaat gat dan Randy, Ty, Ro en Alice zijn. Tjonge jonge wat spannend weer.
Moet NL man uit dus zal BB prima vinden. Bye bye Randy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef marky het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet mag het clubje Ash voor de pon spelen. Dus de nominatie gaat dan Randy, Ty, Ro en Alice zijn. Tjonge jonge wat spannend weer.
Hij ziet er een beetje uit als kwark.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
Danny had vroeger nooit kwark gegeten.
Hoor hem liever piano spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat Dilano lekker gaan, graaft zijn eigen graf
Gisteren zei hij nog dat hij dacht dat hijzelf, Jimmy en Tom in de finale zullen zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij denkt van welJimmy werd als populairste als eerste gesaved, dat was de plek waar hij had moeten zitten, dus dat zegt ook wat over zijn populariteit zei hij een paar dagen geleden
In Italië doen ze niet andersquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar als je brood in olie gaat dopen...
Point takenquote:
LOL. hij is saai kan niet eens feesten/plezier maken, 24/7 bezig met tactieken...plakken aan Jimmy. hij moet volgende week echt naar huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog dat hij dacht dat hijzelf, Jimmy en Tom in de finale zullen zitten.
van mij mag hij gaan...voegt niks toequote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Randy is de nederlandse man die er al een tijdje uit moet.
Precies. Dan zien we denk ik ook een andere Jimmy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
LOL. hij is saai kan niet eens feesten/plezier maken, 24/7 bezig met tactieken...plakken aan Jimmy. hij moet volgende week echt naar huis
Dat wordt ook wel tijd vind ik.. hij voegt echt werkelijk niets toe behalve ergernis.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Randy is de nederlandse man die er al een tijdje uit moet.
Denk ook dat hij was gegaan als Jimmy hem niet had gered.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat Dilano lekker gaan, graaft zijn eigen graf
Dat denkt Dilano iig wel..quote:
Nee Ty gaat voorlopig nog blijven anders trek je alle spanning eruit. Aangezien er nu bewegingen zitten in het clubje van Ashley waarbij de relatie Tom en Ty wat lijkt te normaliseren en Glenn onder vuur ligt. Kan de hele boel in de laatste weken nog zomaar veranderen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Onze rockster mag eerst wel weg
volgende week Ty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |