Alice is vooral naar Tyron en Ro overgelopen. Randy neemt ze nog wel kwalijk dat hij haar nomineerde. Maar het clubje van Ty is niet echt meer een tactisch clubje. Die spraken gister nog af om na het programma echt met elkaar af te spreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.
Ben blij toe, moet er niet aan denken om 24\7 gekonkel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!
enk dat bij Jimmy vriendschap heel hoog staat en hij is Dilano heel erg dankbaar dat hij hem heel erg heeft geholpen de eerste week dat hij daar was. Als hij dat niet had gedaan was Jimmy naar huis gegaan want hij voelde zich echt niet thuis en op zijn gemak. Hij had het heel erg onderschat en Dilano heeft hem dat uiteindelijk uit zijn hoofd kunnen praten en is ook constant bij Jimmy in de buurt gebleven om hem zo goed mogelijk op zijn gemak te laten zijn. Daar heeft Jimmy heel veel aan gehad en is hij Dilano erg dankbaar voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?
Hij heeft een leuk bekkie, maar dat vonden ze van Jeffrey Dahmar ook ooitquote:
Hij heeft het de hele ochtend nog nergens anders over gehadquote:
Dat afspreken doen ze daar allemaal. Tom gaat ook bij Jimmy logeren en Ashley en Karen willen elkaar na de show ook nog zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Alice is vooral naar Tyron en Ro overgelopen. Randy neemt ze nog wel kwalijk dat hij haar nomineerde. Maar het clubje van Ty is niet echt meer een tactisch clubje. Die spraken gister nog af om na het programma echt met elkaar af te spreken.
Ik begrijp hier helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Spelen voor de tweede power of nominatien
Ashley, Glenn, Tom en Karen
Hoe bestaat het allemaal uit een hoek
Ik zette daarstraks de streams uit tijdens een tactisch gesprek van Dil, ga naar de AH, ben nu terug en val in een tactisch gesprek van Dilquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft het de hele ochtend nog nergens anders over gehad
Nee we hebben het niet over dezelfdequote:Op woensdag 6 maart 2024 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel het was niet tegen een bewoner dat ze dat deed dat was tegen haar vriendin toen ze het vertelde van dat appen (die kon dus doodvallen).....of ze moet het twee keer gedaan hebben maar denk dat we over hetzelfde hebben....
Ja jammer is dat altijd. Helaas niets aan te doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp hier helemaal niks van.
Of misschien wel.
De ene groep is groter dan de andere dus dan krijg je dit.
Wat een onzin. Een ieder mag aan dat programma meedoen met zijn eigen reden. Dit jaar is het echt veel te veel over het spel gegaan en vrij simpel wordt het uitgespeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!
Komt omdat ze het spel niet zo goed speelt. Ze heeft feitelijk nog geen enkele tactische beslissing genomen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ashley heeft ook wel in de gaten dat ze met Alice, Tyron en Jimmy 3 grote Nederlandse concurrenten heeft. Dat zal de koningin ook niet fijn vinden
Hij is erg langdradig en ook erg vermoeiendquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zette daarstraks de streams uit tijdens een tactisch gesprek van Dil, ga naar de AH, ben nu terug en val in een tactisch gesprek van Dil
Hij denkt dat Big Brother volgende week gaat ingrijpen omdat het nu te simpel isquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou jimmy het spel gaat niet meer open gegooid worden
Anders had je thuis gezeten. Had je helemaal niks meer kunnen doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
"Ik heb die vrijstelling, maar sinds die vrijstelling kan ik niks, vind het zo klote dat ik niks voor jullie kan doen..."
Nou lever je vrijstelling weer in jongen
Zonder die lellen en vellen staat haar zoveel beter, gewoon een keer een goede korte coupe knippen, daar zou ze echt van opknappen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
De langharige dooie cavia krijgt ook weer eens een soppie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |