Moet een man weg en liefst een NL. Die zijn nog met 4.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zal Ro nog niet laten gaan denk ik zo. dus exit Randy![]()
We gaan je missen
Als kiespijn
Op haar kinderen?quote:
Spannend wordt dan of Ty en Alice Tom kunnen losweken van Ashley. Alice haar rol daarin is cruciaal.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:49 schreef kiki2024 het volgende:
Ok dus eigenlijk weten we al dat RO of Randy naar huis gaat. Alice en Ty redden het van hun. is toch niet spannend meer zo?
Ik bedoelde dat Doriana het had over een bewoner toen ze haar vinger langs haar keel haalde.. en tuurlijk mag je het hebben over wat ze zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt Doriana hebben we het toch over?...en die had het tegen Ronahi over een thuis situatie.....Dus wat zit ik er naast.??? Mag je het ook niet hebben over wat ze zeggen??
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.quote:
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dacht dat Jimmy Tom aan het beschrijven was.
Gaat het over Dilano! 🤣😂🤣
Er zijn meer gasten daar 'die het spel los laten', tja, geef je dan niet op!quote:
Dat dat door haar eigen gedrag komt heeft mevrouw dan zeker weer niet in de gaten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft dingen wel vaak als eerste door. Ze zag ook als eerste dat Alice bij het groepje van Tyrone was overgelopen.
Dat is precies wat ik bedoel het was niet tegen een bewoner dat ze dat deed dat was tegen haar vriendin toen ze het vertelde van dat appen (die kon dus doodvallen).....of ze moet het twee keer gedaan hebben maar denk dat we over hetzelfde hebben....quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Doriana het had over een bewoner toen ze haar vinger langs haar keel haalde.. en tuurlijk mag je het hebben over wat ze zeggen
Een lekker dingquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niets van die affectie van Jimmy voor Dilano, wat ziet hij in die knul?
Absoluut!! Ze staat nog niet in mijn top 3, maar zeker ook niet meer op de laagste plaats.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ro vind ik sinds Do weg is veel beter te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |