Ik had niet anders verwacht..quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Spelen voor de tweede power of nominatien
Ashley, Glenn, Tom en Karen
Hoe bestaat het allemaal uit een hoek
ow is het nog niet goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
ow Karen wil weer niet dat tom hem wint
die chick is crazy
Denk dat het er 4 gaan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef lojanda het volgende:
Hoe voorspelbaar ook weer. Niet moeilijk wat de genomineerde gaan worden![]()
Ik denk zomaar een Ronahi Randy en Alice..
Twee uit een team gaan waarschijnlijk de power krijgen Danny heeft hem al en ik vermoed Karen of Ashquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:42 schreef lojanda het volgende:
Hoe voorspelbaar ook weer. Niet moeilijk wat de genomineerde gaan worden![]()
Ik denk zomaar een Ronahi Randy en Alice..
nee ze is boos dat hij heeft gewonnen gisterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow is het nog niet goed
en maar kwark van hem happen
Die twee platte zaten in twee platte vormen....dus logisch eigenlijk toch dat het platte broden werden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar...
Gisteren waren er 4 broden gemaakt
Waarvan 2 niet waren gerezen...
Als hij wist wat hij deed zou dat niet gebeuren
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze is boos dat hij heeft gewonnen gisteren
is hem niet gegund wat Karen betreft
ze negeert hem al de hele ochtendquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]pfff is ze daar nu nog over bezig
randy mag er wel uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi en randy genomineerd denk ik deze week
Huh ik dacht dat hij wel Ty wilde.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:43 schreef mazaru het volgende:
Tom wil niet op Alice en niet op Ty. Karen: Op wie dan wel? Ash: Ja, dat zei ik ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |