nieuwe groepquote:
Ze zijn ook gewoon aan het speculeren.quote:
ty gaat niet. randy en Ro staan laagstquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou het moge duidelijk zijn dat Ty of Randy gaat
heb je niet veel aanquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:45 schreef spapaars het volgende:
1x nomineren met alle bewoners, en dan wordt het allemaal duidelijker hoe de kaarten liggen.
mwohhh ash is going down(redelijk en karen gaat nog harder naar beneden)quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week zullen de fans wel mogen kiezen wie er genomineerd is.
Die kaarten zijn ook wel duidelijk geschud denk ik zo
Ro was gisteren wel grappig met een drankje opquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ty gaat niet. randy en Ro staan laagst
Dat kan je honderd keer zeggen maar Ashley vindt van niet.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
Kan dat 'mij gunnen ze niks' ook meteen de prullenbak in
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
Randy gaat volgende week thuis rocken
ah dat heb ik helaas gemistquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ro was gisteren wel grappig met een drankje op
Nee gaat niet gebeuren. Ze mogen kiezen wie er blijft dat is al genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week zullen de fans wel mogen kiezen wie er genomineerd is.
Die kaarten zijn ook wel duidelijk geschud denk ik zo
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwohhh ash is going down(redelijk en karen gaat nog harder naar beneden)
Nu is het zo dat je een aantal bewoners niet kunt nomineren, dus weet je niet echt hoe ieder binnen de groep ligt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je niet veel aan
tenzij je de 3 sterksten tegen elkaar krijgt
Ja, dat scheelt een jas.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ro vind ik sinds Do weg is veel beter te pruimen
Dat heeft hij gister al gezegd. Daar is een soort langlopende afspraak tussen die twee. Ty heeft ook al aangegeven dat hij Danny de winst zou gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:46 schreef mazaru het volgende:
Oh nou wil Danny niet op Ty, omdat hij in een duo met hem heeft gezeten
Klopt Doriana hebben we het toch over?...en die had het tegen Ronahi over een thuis situatie.....Dus wat zit ik er naast.??? Mag je het ook niet hebben over wat ze zeggen??quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over bewoners ging maar kan er naast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |