Toen die plukken eruit waren zag ze er veel frisser uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Zonder die lellen en vellen staat haar zoveel beter, gewoon een keer een goede korte coupe knippen, daar zou ze echt van opknappen.
Je ziet het nu al, als ze haar haar in een knot heeft.
ik heb ook het gevoel dat haar lippen iets minder dik zijn. Dus met korter haar, geen nieuwe filler meer erin en ze zou er een stuk beter uit kunnen zien. Ik vind de manier waarop Karen haar haar heeft geverfd, wel erg goed gelukt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen die plukken eruit waren zag ze er veel frisser uit.
'anderen' die niet hielpen opruimen gisteravond.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Over wie hebben Ka en Ash het nu?
En op wie is Ka nu weer boos?
Waar bemoeit hij zich mee?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
'anderen' die niet hielpen opruimen gisteravond.
Vanmorgen stond Danny nog op Karen en Ashley te mopperen omdat die gister geen moer uitgevoerd hebben qua afwassen e.d. (en vanmorgen Ronahi voor zich wilden laten dweilen, dan gingen zij 2 wel stofzuigen)
Danny tegen Ro "Als ik u met een dweil zie trek ik hem uit u handen, laat die 2 maar eens iets doen"
Dat is tof van Danny dat hij voor Rohani op komt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmorgen stond Danny nog op Karen en Ashley te mopperen omdat die gister geen moer uitgevoerd hebben qua afwassen e.d. (en vanmorgen Ronahi voor zich wilden laten dweilen, dan gingen zij 2 wel stofzuigen)
Danny tegen Ro "Als ik u met een dweil zie trek ik hem uit u handen, laat die 2 maar eens iets doen"
Een Queen die meehelpt in de huishouding, daar heeft ze personeel voorquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het waren verkleed spullen, natuurlijk is dat een nep mes!quote:
Dat "queen" is net zo nep als haar voorgevel, dus dat gaat mooi niet doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een Queen die meehelpt in de huishouding, daar heeft ze personeel voor
Ze wou zelf dweilen want ze vond dweilen leuk zei ze. En als het over drukken gaat dan zijn Dilano en Tyrone toch wel baas daarinquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Waar bemoeit hij zich mee?
Ro is zelf heus wel in staat om te zeggen dat ze niet wil dweilen.
Als iemand kan zien wie rotzooi maakt en/of niet opruimt/zijn taken doet dan is het Danny wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat "queen" is net zo nep als haar voorgevel, dus dat gaat mooi niet door
Dilano helpt vaak hoor, staat er altijd bij als anderen opruimen ......quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wou zelf dweilen want ze vond dweilen leuk zei ze. En als het over drukken gaat dan zijn Dilano en Tyrone toch wel baas daarin
Tom is best wel een lieverdje. Gisteren zat hij ook lief de enkel van Glenn in te smeren met een zalfjequote:
Er moet er altijd 1 het overzicht houden/ de leiding hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dilano helpt vaak hoor, staat er altijd bij als anderen opruimen ......
Wel met z'n handen in z'n zakken dan. Kijken of ze het goed doen.
Ahquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi blijft vertrouwen houden in de kijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |