Zo erg is het allemaal niet, je hebt geen note je hebt geen waarschuwingquote:Op maandag 4 maart 2024 17:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan spreek je hem toch aan, niet mij. Ik weet dat niet en reageer voor het eerst ooit 1x op hem 😅
Nee ok, maar ik snap het probleem gewoon ff niet. Je mag toch best in COS een klein stapje naar links of rechts maken in 1 comment. Gebeurt heel vaak.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal niet, je hebt geen note je hebt geen waarschuwingEn ik heb je niet er over aangesproken en geen andere mod ook
Het is deze discussie helemaal niet waard johquote:Op maandag 4 maart 2024 17:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik snap het probleem gewoon ff niet. Je mag toch best in COS een klein stapje naar links of rechts maken in 1 comment. Gebeurt heel vaak.
Maar nevermind 😅
Deed ik ook niet. Hij vroeg, ik reageerde, hij zei een woord die me benieuwd maakte hoe de gekke Duitse taal dat zou noemen. Dat was alles en daar was het al opgehouden, dus vond de vraag van @rinardo gewoon een beetje gek.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is deze discussie helemaal niet waard joh
Ik heb je niet aangesproken er over. Maar ik weet uit ervaring dat je bij bepaalde personen niet de veel door moet gaan op bepaalde onderwerpen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:22 schreef mario390 het volgende:
of grenaldine ook en
mooie camelheuvel heeft
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja spelcouple
maar alice is met
karen bijna lesbisch
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zinn in en bb misskeuzeshow
met cameltoe broeken
maar womans only
Hier net zo, het is echt niet te doen, zit op mn handen, wil zo graag, snap niet dat hier niets aan gedaan wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoor![]()
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
je heeft geen tr te zetten
ik heb het over mensen de
op stream zijn
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!
We zitten in de sc 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geraldine is niet op de streams, kamelen ook niet en daarbij, je streams doen het nu niet eens! Zoek een hobby!!
Je zegt al de hele dag dat je geen streams hebt, hoe weet je dan dat het op de streams is , en waarom zou op maandagmiddag geraldine op de streams zijn met een venusheuvel ?quote:
Ja hartstikke leuk, maar die door mij aangehaalde quotes komen uit de COSquote:
@Dottekequote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik tr me de moeder met die gast... ook geen zin meer in hoor![]()
ik heb het over dat wat in de cos isquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je zegt al de hele dag dat je geen streams hebt, hoe weet je dan dat het op de streams is , en waarom zou op maandagmiddag geraldine op de streams zijn met een venusheuvel ?
Die had ik al behandeld 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hartstikke leuk, maar die door mij aangehaalde quotes komen uit de COS
Ah, Mario heeft weer zijn virtuele "foei!" gehad begrijp ik...quote:
Mario mensen hier houden er niet van hoe je post. Altijd over cameltoe en poep geraldine was niet op de stream. En een keer is niet erg maar je blijft doorgaanquote:Op maandag 4 maart 2024 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja haar camelheuvel will
ik niet zien
Wat wil je wat ik doe? Meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, Mario heeft weer zijn virtuele "foei!" gehad begrijp ik...
Een misswahl is niet op de streams. Kerst gisteren welquote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb het over dat wat in de cos is
als kerst gespelt werd
kann wel ook en misswahl
Misschien moet dan iemand anders een keer wat doen, die wat meer kan.. dit is een gebed zonder end... als je het dan toch over sfeerverziekend gedrag in de COS hebt...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wil je wat ik doe? Meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik bedoel dat het kunntquote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een misswahl is niet op de streams. Kerst gisteren wel
Je kan gewoon over de streams praten toch. Niet altijd over kut en poepquote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef mario390 het volgende:
het is ook verschill als ik
over de bewohners heb, en dat
wat vanacht als ze slapen
geplaatst werd
over poep had ik het echt nietquote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan gewoon over de streams praten toch. Niet altijd over kut en poep
Ja dat kan. Maar is niet op de streams.quote:
Als je nu gewoon mee post wat op de streams is dan is er niets aan de hand. Anders ga maar ff bolken 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
over poep had ik het echt niet
de overdrijven
Dacht dat jij wel gezelschap kon gebruikenquote:
Ik had niet moeten zeggen dat ik wel van een uitdaging houquote:Op maandag 4 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel gezelschap kon gebruiken
Nee dat hebben ze allemaal gelezen je wordt goed gebolkt zie ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had niet moeten zeggen dat ik wel van een uitdaging hou
Vervelend. Je kon toch altijd op videoland kijken van iemand?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef mario390 het volgende:
dat dumme is de 2 streams werken op iptv nu in
moment niet
alle and. ned.zender wel
nog 1,5 uur dan werkt rtl 5quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef mario390 het volgende:
dat dumme is de 2 streams werken op iptv nu in
moment niet
alle and. ned.zender wel
al lang niet meerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Je kon toch altijd op videoland kijken van iemand?
O dat is jammer.quote:
Staat een link in je messenger met stream.quote:
Is ook geen Videoland.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
ja maar dat schafft de laptop
niet brasil stream en videoland
het gaat nur met ext.player
even de iptv zenders
Je bent in die 10 jaar er niet echt ouder uit gaan zienquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dotteke De archieven van den Danny (Roodbol) zijn best wel groot. Deze kwam ik nog ergens tegen van een jaar of 10 geleden. verder niet gezocht
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent in die 10 jaar er niet echt ouder uit gaan zien
Kan ze er weer een weekje tegenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:12 schreef mario390 het volgende:
brasil had ik vannacht alle symptome
doorgemakt erst bang dat zij op bank komt huilen
en dann winnt zij de proefing en savte zich
ben tuurlijk blij
Hij is nog wel lid. Maar is al een tijdje niet meer geweest zag ikquote:
Hebben ze daar vaak ruzie?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
trotzdem zijn dann nach nominatie
weer ruzies gewezen
en volgende nacht zeker ook weer
Ja had je al verteld. Hadden ze gedronken en die ene zei dat er geslagen was en dat was nietquote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef mario390 het volgende:
daar zit en gekleurde wicht,21 binnen de
heeft zich bij slapen gestoort gevoelt
en heeft zo en vrouw uitgegooid in dem
hij sprekkamer jankte
en de produktie volgende dag de
vrouw naar huis geschickt heeft
Meer actie dan in BB Ne/ bequote:
Ja dat is Nederland op het moment.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:25 schreef Hoempah het volgende:
Hier moet alles braaf en als iemand iets doet is de wereld te klein.
Oke dacht al zoiets.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry. Zat op het verkeerde adres .
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
er worden adres gegevens van Ash online gegooid om dat muesli drama
jeetje wat triest
echt ziekquote:Op maandag 4 maart 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen gaan echt veel te ver, en vergeten dat het een spelletje is.
Kijk die muesli is niet echt chique, maar dit gaat allemaal echt te ver.
Hopelijk kopieert niemand dat hier naar toe.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen gaan echt veel te ver, en vergeten dat het een spelletje is.
Kijk die muesli is niet echt chique, maar dit gaat allemaal echt te ver.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kopieert niemand dat hier naar toe.
Vroege vogel.quote:
Is ook lente.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 06:55 schreef Kissingbird het volgende:
Er was me lente beloofd deze week. Het regent nu
21 Maart.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 06:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]20 maart is de start van de lente
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:02 schreef Kissingbird het volgende:
Er staan al veel bloemetjes in de bloei. Behalve hier in de tuin. Bloemlollen liggen nog in de zakjes
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik lees net wat er staat
tijd voor koffie geloof ik
Frummel.quote:
Wat Frummel?quote:
past ie goed bij dit themaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jimmy en Dilano... nou ja Dilano is maar een dooie lul
Ja gaaf hé...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:32 schreef Kissingbird het volgende:
In de Cos teruggelezenleuk dat er foto's filmpjes van waren ook.
En Dilano kan gewoon mooi piano spelen. Jammer dat de piano krakkemikkig is.
Dan komt Alice niet aan haar uurtjes slaapquote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht alleen dat er vannacht in het huis nog het een en ander zou gebeuren, dat viel mij een beetje tegen..
Ja een beetje jammer....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan komt Alice niet aan haar uurtjes slaap![]()
Benieuwd wat de heren vandaag mogen beslissen met de knoppen.
Wellicht in de ochtend iets en dan weer de hele dag niksen.
Goedemorgen Dot.quote:
quote:
Morguh herenquote:
Goodmorning Jock.quote:
Morguh Jockariquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Vreemd sommige posten komen niet door jullie ook last van
Vreemd, nu al een paar keer gehad en door dat iemand het qoute zie ik mijn post wel.quote:
Zonet 1 keertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Vreemd sommige posten komen niet door jullie ook last van
Yep zeer irritantquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Meer mensen er 'last' van dat fok hangt? Als ik een bericht post dan zie ik het niet staan..
Post ik het nog eens zie ik opeens 2 berichten staan
Oh ligt dus niet hier aan de Wifi of zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep zeer irritant
Ik post iets en zie het dan niet verschijnen.
Het spookt hier meequote:
Heb hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Meer mensen er 'last' van dat fok hangt? Als ik een bericht post dan zie ik het niet staan..
Poste het net ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
Test geslaagdquote:
Dat weet je nietquote:
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.quote:
Zeur niet zo😎quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.
Had ik ook, post je een bericht en dat wordt ie niet gepostquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet F5 na een post.Terwijl ik een abbo heb.
Vele lovende woorden aan Mevrouw Jockari hebben veel goed gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen!
@:jockari hoe sliep de bank vannacht?
* Kodiak100 kijkt naar buiten, en denkt wat is dit? Regen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vele lovende woorden aan Mevrouw Jockari hebben veel goed gemaakt.
Er worden over alle bewoners wel vreselijke dingen gezegd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar ligt de grens hier eigenlijk? vind dit nogalwat
Je moet namen bij elkaar schuiven door op die roze pijltje te klikken en die naar boven te schuiven. Wil jij bij Karen bv Dilano dan moet je dilano naar boven schuivenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie kan me even via DM uitleggen hoe ik de ranking moet doen in de stem site?
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ja gewoon de namen op volgorde zetten van wie je het liefst in een duo ziet met diegene over wie de vraag gaat.
En dat x 11, gedoe, heb 'm snel weer weg geklikt
Ook een optie inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezet
Naast de naam zie je een rose of lila vakje dat kan je naar boven schuivenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg ze niet eens naar boven of naar beneden gesorteerd? Ik vind het wel gezegend
Ja daar was ik al op aan het klikken en toen had ik ineens 4 nanen over elkaar staan en waren mijn "schuifjes" wegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast de naam zie je een rose of lila vakje dat kan je naar boven schuiven
O jeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daar was ik al op aan het klikken en toen had ik ineens 4 nanen over elkaar staan en waren mijn "schuifjes" weg
ik kijk niet meer, maar heb het wel gestemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezet
WIe is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik kijk niet meer, maar heb het wel gestemd.
Ik heb diegene die Ashley niet mag lekker bovenaan gezet
Ik heb haar samen met randy gedaanquote:
quote:
Ik ook en Tom ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]En Karen, Jimmy, en danny helemaal onderin gezet bij Ash:P
Beetje beetje. Loopt volgens mij ook niet echt lekker meer. Ze ging hem gisteren uithoren over zijn band met Alice en dat vond hij volgens mij niet zo leukquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ook en Tom ook.
Of is het Tom ash niet meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje beetje. Loopt volgens mij ook niet echt lekker meer. Ze ging hem gisteren uithoren over zijn band met Alice en dat vond hij volgens mij niet zo leuk
En vanmorgen had ze ruzie met Glennquote:
wat raar zie het nu ook.. ben uitgelogd ook en kom er niet inquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
ja ik heb er ook last van, had het hier gepost omdat het niet over de cos gingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
ja dat lezen wequote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣
niet zo vaakquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef -river- het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ( grapje, gebeurt wel vaker)
uiteraardquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Grapje,,, toch? Al weet je met Putin maar nooit
Klopt, maar meld dat dan daar even dan weten ze dat je nog problemen hebt, ik heb het ook gemeldquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:07 schreef rinardo het volgende:
de beheerders hier zeggen dat de fok problemen over zijn nou, ik moet nog steeds refressen
Ik kan ook gewoon op instaquote:
Zie nu dat mijn batterij bijna leeg isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ja @Dotteke liegt tegen onsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:24 schreef rinardo het volgende:
ik kan ook wel op insta maar als ik een real wil openen is het black
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie nu dat mijn batterij bijna leeg is
Je spoiler is gecensureerd. Mogen wij niet zien waarvan je batterij leeg is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er nu op klik doet ie het wel. Niks gezegd
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
bij me nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)acebook-en-instagram
Gelukkig maar toch.quote:
Maar waar zijn de mixen voorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet namen bij elkaar schuiven door op die roze pijltje te klikken en die naar boven te schuiven. Wil jij bij Karen bv Dilano dan moet je dilano naar boven schuiven
Ik heb gedaan wie ik dan als tweede bij haar zou willen zien en dan als derde Er staat verder ook geen uitleg bij.
Ik ben er ook nog niet geweest Micky, ik zal eens een blikje (zonder statiegeld) gaan werpenquote:
Streamers mogen kiezen welke koppels gevormd wordenquote:
Zou BB turven ? Die doet maar wat voor de kijkcijfers vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Mickytjuh De vraag wordt gesteld met wie je wilt dat de persoon in kwestie wordt gekoppeld
.
- de 1ste keus waarvan jij vindt dat die het moet worden schuif je naar boven
- 2de keus van jou schuif je er onder.
- enzovoorts.
En die vraag kun je beantwoorden voor elke bewoner.
Daarna gaat BB zitten turven en dan zijn de duo's bekend.
Snapte?
Ik had maar twee gedaan de rest alleen de bovenstequote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Mickytjuh De vraag wordt gesteld met wie je wilt dat de persoon in kwestie wordt gekoppeld
.
- enzovoorts.
Snapte?
Dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou BB turven ? Die doet maar wat voor de kijkcijfers vermoed ik.
En gij geleuft dat, denk dat ze stiekem zelf de keuze makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
- enzovoorts.
Snapte?
Zei Jockari ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gij geleuft dat, denk dat ze stiekem zelf de keuze maken
Ga je je opgeven?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds gekker dit jaar![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zei Jockari ook al![]()
Bende gij ok al unnem brabo
Denk dat we dat pas volgende week te weten krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk weten of dit gewone duos zouden worden, of weer tegen elkaar strijden duos.
Ik wil weten wat het gevolg gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kan die gast niet meer horen of zienquote:
De hype begint pas net op gang te komenquote:
Man o man Had zo gehoopt hem in BB niet tegen te komenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
De hype begint pas net op gang te komen
Welke gast?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Welke gast?![]()
Euro-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa, Euro-pa-pa Hey!
Was niet erg hoorquote:
O ik vind er echt helemaal niets aanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
De kinderen op mijn werk zingen elke x een stukje 🙉
Ik wordt er gek vanquote:
Nu nog steeds zo last?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Maar ik ben weer weg op naar een slecht slapende nacht……zoveel voordelen niet roken 😂😂😂😂
Ja klopt, Leuk is andersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat slapen gaat nog steeds zo slecht echt heel vervelend.
Maar daar weet jij alles van
Mss stoppen met die pleistersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat slapen gaat nog steeds zo slecht echt heel vervelend.
Maar daar weet jij alles van
Waar lees jij bolken?quote:
Helemaal eens, maar als je ziet hoe ze de ongelukjes de afgelopen jaren hebben opgelost, getuigd het van weinig voortschrijdend inzicht aan de zijde van de FEBO.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja dat hoor je wel te doen ja vind ik. Stel dat er wel iets ernstigs is, dan heb jij als BB zijnde er niks mee gedaan
Oquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Post nummer 34 in dit topic. Ik heb geen idee hoe ik die kan linken.
Had daar niets mee te maken, maar dacht ga maar daar bolken ipv hier je weet welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:47 schreef B00STER het volgende:
Ben eigenlijk bang het te vragen, aangezien het ergens tussen Mario, Geraldine, Kamelen en @:ireth in zat .. maar ik wil het toch weten!
Leuk advies van thuisarts.nlquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:45 schreef mazaru het volgende:
Wanneer moet ik naar de dokter met een verzwikte enkel?
Neem contact op met uw huisarts in de volgende gevallen:
Uw pijn of zwelling wordt niet minder na vier dagen
Er zijn nog steeds klachten na vier dagen, maar de enkel is niet opgezwollen (in dit geval kan er iets mis zijn met de enkelbanden)
U kunt niet meer dan vier stappen lopen zonder hulp
Oh Godzijdank.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O![]()
In ONZ is een spel DTS daar kan je punten verdienen door iedere minuut dat iemand niet na jou post
Binnen een minuut na iemand posten is een bolk. Mario doet ook mee met dat spel
Ik begrijp u volledig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had daar niets mee te maken, maar dacht ga maar daar bolken ipv hier je weet wel
In DTS een post plaatsen binnen een minuut op je voorganger,zo krijgt die geen punt.quote:
Ik heb er wel eens gekeken... niet goed voor mijn bloeddruk haha. Thanks!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In DTS een post plaatsen binnen een minuut op je voorganger,zo krijgt die geen punt.
Die man heeft echt pijn. Hij kijkt gewoon angstig vind ik. Ook jammer dat niemand een screenshot maakte van toen hij zijn benen naast elkaar hield, die enkel was niet normaal zo dik. Ik was net te laat.quote:
Ik was ook net te laat. Maar zijn voet ligt nu op een kussen zo te zien. Komt best wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die man heeft echt pijn. Hij kijkt gewoon angstig vind ik. Ook jammer dat niemand een screenshot maakte van toen hij zijn benen naast elkaar hield, die enkel was niet normaal zo dik. Ik was net te laat.
Hey Dot,ik was net even naar geurtjes aan het kijken.Wat wordt die bende duur zeg.quote:
Ja is niet leuk meer he. Alles wordt trouwens duur, duurder het duurstquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot,ik was net even naar geurtjes aan het kijken.Wat wordt die bende duur zeg.
Dat is ook weer waar.In de supermarkt kies ik tegenwoordig ook vaker voor een goedkoper alternatief.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet leuk meer he. Alles wordt trouwens duur, duurder het duurst
Ja niet meer normaal. Zag trouwens dat de koffiepads die ik altijd gebruik wel weer 0,10 eurocent goedkoper is gewordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.In de supermarkt kies ik tegenwoordig ook vaker voor een goedkoper alternatief.
Wat betaal je voor een zak met 36 pads?quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet meer normaal. Zag trouwens dat de koffiepads die ik altijd gebruik wel weer 0,10 eurocent goedkoper is geworden
4,69 en dan heb ik Perlaquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een zak met 36 pads?
Maar dat betaal ik er nooit voor. Ik haal ze altijd als ze 2 halen 1 betalen zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een zak met 36 pads?
Dan kan je even inslaan,Perla is wel prima koffie trouwens ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat betaal ik er nooit voor. Ik haal ze altijd als ze 2 halen 1 betalen zijn
Laatst was het 2 halen 3 gratisdat zijn leuke aanbiedingen
Vind hem lekkerder als senseoquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je even inslaan,Perla is wel prima koffie trouwens ook.
Was altijd wel een gedoe als we Decaf moesten gaan maken,de leidingen moesten brandschoon zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem lekkerder als senseo
Zelfs als die in de aanbieding is 2 halen 1 betalen haal ik hem niet
Die snap ik even niet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was altijd wel een gedoe als we Decaf moesten gaan maken,de leidingen moesten brandschoon zijn.
Ik heb in een koffiefabriek gewerkt op de pads afdeling.Dan kan je niet hebben dat er caffeine in decaf pads zit.quote:
O dat, dat wist ik niet dat je daar gewerkt hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb in een koffiefabriek gewerkt op de pads afdeling.Dan kan je niet hebben dat er caffeine in decaf pads zit.
Mijn broertje werkt er nu nog steeds.Was wel leuk werk daar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, dat wist ik niet dat je daar gewerkt hebt.
Het is niet alleen hi.j er gebeurd zoveel daar weer en ergerquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
Gezel bij de buren Dot.
Het zorgenkindje mag weer alles zo te lezen.
O datn wist ik niet, hoelang bestaan die pads eigenlijk al?quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt er nu nog steeds.Was wel leuk werk daar.
Ga me er ook niet meer mee bemoeien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet alleen hi.j er gebeurd zoveel daar weer en erger
Groot gelijk, ik bemoei mij er ook niet mee en ben daar ook geen mod.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga me er ook niet meer mee bemoeien.![]()
Wat voor feest gaan ze vandaag vieren in BB?
Ik las dat Alice veel had gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik bemoei mij er ook niet mee en ben daar ook geen mod.
Heb het druk genoeg hier![]()
carnaval?
Vond trouwens gisteren wel leuk met dat schmincken
Leuk gedaan allemaal
Ik mag Ashley niet maar vond haar wel het beste gedan
Ja die heeft er echt veel geschmincktquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat Alice veel had gedaan.
Het feestje wel,en de rest wat terug gekeken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heeft er echt veel geschminckt
Heb je niet gekeken?
Het feestje heb ik dan weer niet echt gekeken. Hou nooit zo van de feestje drank en muziek en gefluisterquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het feestje wel,en de rest wat terug gekeken.
Er was wel werk van gemaakt.Doen ze wel goed dit jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het feestje heb ik dan weer niet echt gekeken. Hou nooit zo van de feestje drank en muziek en gefluister
Iklees overal dat die de slechtste BB ever isquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel werk van gemaakt.Doen ze wel goed dit jaar.
oh is dat al bekend?quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:21 schreef FreshFruit het volgende:
Maar vandaag Carnaval lijkt me wel vermoeiend.
Morguhquote:
Morguhquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:39 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen en ook weer![]()
Moet opstaan![]()
Kan niet zeggen dat ik deze editie slechter vind dan die van vorig jaar. Die themakamer is leuk bedacht en wordt steeds mooi ingericht.Dit jaar ook de duo's , stemmen via instagram zodat je ziet dat dat wel eerlijk verloopt.
in de zin van dat de FEBO dat niet stuurt. Kijker beslist daar.
Valt me in die zin niet tegen. Denk wel dat er meer van te maken is qua spellen. Of die basics met het eten.. waarom?
Het niet warm mogen douchen zonder coin lijken ze ook niet erg te vinden.
Moet eruit
Morguhquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh is dat al bekend?
nu echt weg
Hellooo Dotje...quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Morguh
[..]
Morguh![]()
Nee niet bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |