hij zat er niet in hoor was bij het vuur bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen verbrandt Glenn zijn kont in de hottub
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Goed dat Glenn AF is bij Ash, deze halve dooie is niets waard in haar team. Hupsakee, wieberonnnn!
Oh ik dacht dat het water in de hottub te warm wasquote:
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnn
Ashley in totale verval.....puisten , strohaar die ze zelf niet meer uit elkaar kan halen en een kwaaie kop of overdreven lacherig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnn
Nee maar ze schijnt elke keer achter zijn gat om te praten zei hij. En vorige week al dat hij egoïstisch was om niet te ruilen met Danny. Ben benieuwd wat jimmy gaat doen want tom was vanmorgen ook niet echt te spreken over ashley en wat ze allemaal doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.
ik lach me doodquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.
Zou het meest volwassen gedrag zijn vind ik. Maar vergeten doet Glenn dit echt niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
afijn iedereen straks over de rooie als Glenn en Ashley weer gewoon samen kunnen lachen
Nee, Ashley ook niet. Ze zijn niet dementquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het meest volwassen gedrag zijn vind ik. Maar vergeten doet Glenn dit echt niet meer.
is nog helemaal niet bijgelegd hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik lach me dood![]()
die BB nieuws website postte begin vd middag een berichtje over de ruzie.
Al die fans van Ashley boos op die site dat ze dat nu nog posten.
"Het is allang bijgelegd"![]()
"Ze zijn allang weer verder, waarom posten jullie dit"![]()
![]()
Maar dag in dag uit word nog elk verkeerde blik van weken terug richting Ashley veroordeeld en die mensen deelnemers moeten nog steeds naar huis
Het is bijna sneu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik lach me dood![]()
die BB nieuws website postte begin vd middag een berichtje over de ruzie.
Al die fans van Ashley boos op die site dat ze dat nu nog posten.
"Het is allang bijgelegd"![]()
"Ze zijn allang weer verder, waarom posten jullie dit"![]()
![]()
Maar dag in dag uit word nog elk verkeerde blik van weken terug richting Ashley veroordeeld en die mensen deelnemers moeten nog steeds naar huis
4 real. Niet te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Je wordt toch god-gallisch van al die streamlocks!!!!![]()
![]()
Tom en Danny vroegen hem om er toch in te komen net als in week 1. Er is gewoon een goede sfeer onder de mannen deze week.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice vroeg net aan Ty of hij de hottub nog in ging toen zei hij nee, en waar zit Ty nu juist in de hottub
Ja gaat ashley vast niet leuk vinden want ze kiezen kamp tyronquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Tom en Danny vroegen hem om er toch in te komen net als in week 1. Er is gewoon een goede sfeer onder de mannen deze week.
lees nou even wat ik typ dat gaat toch niet over die mannen gaat erom dat 10 min ervoor alice het vroeg en hij nee zei en dat hij er nu inzitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Tom en Danny vroegen hem om er toch in te komen net als in week 1. Er is gewoon een goede sfeer onder de mannen deze week.
Neen dus…quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja dat klopt en toen hij buiten kwam vroegen Danny en Tom aan hem om er toch echt in te komen net als in week 1. Nogmaals de sfeer is goed er zijn even geen kampen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lees nou even wat ik typ dat gaat toch niet over die mannen gaat erom dat 10 min ervoor alice het vroeg en hij nee zei en dat hij er nu inzit
Zouden ook platgeslagen gehaktballen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Moet dat vlees niet in de koelkast en vriezer gezet worden. Wat een bleke hamburger lijkt wel vegetarisch
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:28 schreef Snoozey het volgende:
ashley valt toch niet door de mand, ze gedraagt zich al die tijd al zo
dus snap niks van maskers die van haar af zijn gevallen
Misschien kunnen karen en Ashley dat even doen....ze weten ook hoe alles eruit te halen....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Moet dat vlees niet in de koelkast en vriezer gezet worden. Wat een bleke hamburger lijkt wel vegetarisch
Daar word je toch gek vanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:31 schreef mazaru het volgende:
En terug naar dilano en jimmy die het weer hebben over wie er populair is
en zijn irritante lachje altijd achter de meeste zinnenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:33 schreef mazaru het volgende:
Ik word echt depressief van die stem van Dilano
Zeg dat wel. Ik snap dat je wereldje erg klein wordt als je daar zit, maar die twee zijn echt alleen maar bezig met hoe hun populariteit is en of ze wel gaan winnen.quote:
Ik ben echt benieuwd hoe jimmy gaat reageren op de ruzie tussen Glenn en ashley. Die moet gaan bedenken bij wie hij moet gaan inhaken. Valt vandaag wel op dat die mannen heel ontspannen nu samen zijnquote:
Ja heel erg vooral die dylanoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik snap dat je wereldje erg klein wordt als je daar zit, maar die twee zijn echt alleen maar bezig met hoe hun populariteit is en of ze wel gaan winnen.
Hij werd gisteren niet voor niets kwaad dat iemand anders wilde koken. Hij wist dat de camera op de keuken stond gericht. Dat zei hij ook.quote:
Ja idd effe afwachten wat hij gaat doen danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jimmy gaat reageren op de ruzie tussen Glenn en ashley. Die moet gaan bedenken bij wie hij moet gaan inhaken. Valt vandaag wel op dat die mannen heel ontspannen nu samen zijn
Is ook de enige klik die ze hebben. En vandaag weer jimmy met die pop als baby is gewoon acteren van kijk mij eens leuk zijn. Moet zeggen jimmy kan hele leuke opmerkingen maken met humor maar ook hele valse dingen zeggen achter mensen hun rug. En dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik snap dat je wereldje erg klein wordt als je daar zit, maar die twee zijn echt alleen maar bezig met hoe hun populariteit is en of ze wel gaan winnen.
Ja he was heel boos dat zijn camera moment werd afgepakt door ashley en karen hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij werd gisteren niet voor niets kwaad dat iemand anders wilde koken. Hij wist dat de camera op de keuken stond gericht. Dat zei hij ook.
Hij weet waarmee hij bezig is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige klik die ze hebben. En vandaag weer jimmy met die pop als baby is gewoon acteren van kijk mij eens leuk zijn. Moet zeggen jimmy kan hele leuke opmerkingen maken met humor maar ook hele valse dingen zeggen achter mensen hun rug. En dat vind ik jammer.
Kan hem daar wel gelijk ik geven.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he was heel boos dat zijn camera moment werd afgepakt door ashley en karen haha
overigens waren karen en ashley niet te beroerd om hem gelijk zijn cameramoment terug te gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he was heel boos dat zijn camera moment werd afgepakt door ashley en karen haha
ken dat wel, dat is voor de wat hardere onderkant goed gaar te krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef mazaru het volgende:
Kruisjes in de spruitjes maken????? Is dat Belgisch? Ik heb nog nooit een kruisje in een spruitje gemaakt en het lijkt me ook een ellendig werkje. Doe het lekker zelf zou ik zeggen
Hij heeft ook wel een relnicht kant zeker als hij met zijn "vriendinnen" is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook de enige klik die ze hebben. En vandaag weer jimmy met die pop als baby is gewoon acteren van kijk mij eens leuk zijn. Moet zeggen jimmy kan hele leuke opmerkingen maken met humor maar ook hele valse dingen zeggen achter mensen hun rug. En dat vind ik jammer.
Was ook geen leuk werk die pompoenen schillen en snijden....Denk dat ze dachten dat het al gepureerd binnen kwam of wisten niet eens hoe klaar te maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef Verida het volgende:
[..]
overigens waren karen en ashley niet te beroerd om hem gelijk zijn cameramoment terug te gevenZe stapten gelijk uit de keuken toen hij er iets van zei en lieten hem lekker koken met Dilano
Ik heb al heel wat spruitjes in mijn leven schoongemaakt, maar echt nog nooit een kruisje erin gezet. Ik snij de onderkant eraf en haal het buitenste velletje eraf.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
ken dat wel, dat is voor de wat hardere onderkant goed gaar te krijgen.
Jawel hoor is hier heel gewoon.....altijd doe ik dat is het veel vlugger gaar . Je hebt ze toch al in je hand voor de slechte blaadjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef mazaru het volgende:
Kruisjes in de spruitjes maken????? Is dat Belgisch? Ik heb nog nooit een kruisje in een spruitje gemaakt en het lijkt me ook een ellendig werkje. Doe het lekker zelf zou ik zeggen
Zo ook hier, maar er zijn er die het op die manier doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat spruitjes in mijn leven schoongemaakt, maar echt nog nooit een kruisje erin gezet. Ik snij de onderkant eraf en haal het buitenste velletje eraf.
Dan doe ik het al mijn hele leven verkeerd denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor is hier heel gewoon.....altijd doe ik dat is het veel vlugger gaar . Je hebt ze toch al in je hand voor de slechte blaadjes.
Voor de overige bewoners zie mijn berichtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo moeten die kleren nu weer in de luik leggen
Nee het is dan alleen vlugger gaar. Maar het is niet iets Belgisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan doe ik het al mijn hele leven verkeerd denk ik.
Ik maak er ook altijd een kruisje inquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor is hier heel gewoon.....altijd doe ik dat is het veel vlugger gaar . Je hebt ze toch al in je hand voor de slechte blaadjes.
kan de rol van Frankenstein wellicht vervullenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:54 schreef Frummelie het volgende:
En Dilano zit klaar om Dracula te worden.... Jimmy is nog even aant kijken hoe of wat...
Het monster? Of Frankenstein?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:54 schreef danilel het volgende:
[..]
kan de rol van Frankenstein wellicht vervullen
Ik vind het vandaag wel meevallen komt waarschijnlijk door de belichting in het horrorhokje...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano wordt graaf dracula. Kunnen ze de witte verf wel.laten hij is zelf al wit genoeg
ik ben 56, maak altijd het eten hier, we eten zeker 3 x in de maand spruitjes maar nog nooit kruisjes gemaakt , en gewoon na 15 min gaar, ik doe wel half melk/water koken , dan hebben de darmen minder last (was een tip van mn oma)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef Frummelie het volgende:
Die gasten lekker orders geven hoe de aardappels bereidt moeten worden..
Dat deden ze vroeger. Zijn ze eerder gaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef mazaru het volgende:
Maar niet even helpen tillenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.
Met wat melk erbij scheelt het ook met de stank met kokenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 56, maak altijd het eten hier, we eten zeker 3 x in de maand spruitjes maar nog nooit kruisjes gemaakt , en gewoon na 15 min gaar, ik doe wel half melk/water koken , dan hebben de darmen minder last (was een tip van mn oma)
Ah, dat melk en water koken werd bij ons gedaan bij de bloemkool....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 56, maak altijd het eten hier, we eten zeker 3 x in de maand spruitjes maar nog nooit kruisjes gemaakt , en gewoon na 15 min gaar, ik doe wel half melk/water koken , dan hebben de darmen minder last (was een tip van mn oma)
Ja was ook zo... ik moest gewoon lachen, de een wilde het zo en de andere wilde het zus...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.
ja vreselijk. sorry maar ben die 2 zo zatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Niet te geloven ikke ikke gelijk kleding in haar handen samen met karen. De ander meiden konden niet eens kijken
Ze trok het gelijk uit het rek nog voordat die anderen er waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely heeft iets in het felrood aan, Karen in het wit.
Ze komen er niet eens goed in.
Alice zegt: doe dan wat anders aan er ligt nog meer.. maar de hebberts gaan niet kijken
Echt walgelijk, wat een egotripper is die vrouw...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:25 schreef engine het volgende:
En ja hoor....weer als eerste... sommigen hebben nog niet eens kunnen kijken.
Ja ook enthousiast voor de anderenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi vindt de jurk van Karen echt stijl, heel leuk.
Alice is enthousiast die wil in de weer gaan met oogschaduw en bloed.
Ja die had ze ook gelijk al in de voorraadkamer in haar handenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:32 schreef kiki2024 het volgende:
ik ook niet. ik vind die van Karin het leukst
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:34 schreef Frummelie het volgende:
Die wil ik, die wil ik.. wie zal dat zijn...
Het gaat niet om de kleding maar om de grime daar kan je straks op stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:32 schreef kiki2024 het volgende:
ik ook niet. ik vind die van Karin het leukst
Tom ergert zich ook aan haar met de drank van de week van hem pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwacht nog wel een clash met haar en Glenn aangezien die zich er meer en meer aan stoort. Had hij het vanmorgen over met Tom.
Kunnen ze weer zien wie er populair is op dit momentquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kleding maar om de grime daar kan je straks op stemmen
ah okquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kleding maar om de grime daar kan je straks op stemmen
SPOILER: Edward ScissorhandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maar het wordt ook van kwaad tot erger... ze wil echt alles en wil bij alles de 1ste zijn.. ik ben blij dat Glenn z'n ogen open zijn gegaan en hij ziet telkens meer natuurijk... net als wij..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwacht nog wel een clash met haar en Glenn aangezien die zich er meer en meer aan stoort. Had hij het vanmorgen over met Tom.
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze weer zien wie er populair is op dit moment![]()
ja maar die leek zich vanmorgen meer te storen, wat ik uit het gesprek opmaakte, aan Karen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom ergert zich ook aan haar met de drank van de week van hem pakken
Precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmen
En dan zegt ze dat andere egoistisch zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar het wordt ook van kwaad tot erger... ze wil echt alles en wil bij alles de 1ste zijn.. ik ben blij dat Glenn z'n ogen open zijn gegaan en hij ziet telkens meer natuurijk... net als wij..
Zeker weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmen
Ik stem op den Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Alice doet een blonde pruik over haar blonde haren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn zelfs pruiken die had ik helemaal niet gezien zegt Alice
Ik ooooooook niiiiiiiiiiiiiiie zegt Ronahi
Die vrouw heeft echt het goed wies (wijs) niet voor elkaar...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat andere egoistisch zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Alice doet een blonde pruik over haar blonde haren.
Nee die zitten er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Zijn Jimmy en Dilano al terug uit Haunted House?
Fb en insta liggen platquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
Lekker pakkie hé...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Ondertssen is Glenn ook in zijn pas gehezen
Liggen plat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik stem gewoon op Tom. Ongezien.
De vorige keer kreeg die trut ook al die pizza date. Was Tom krap 3e.
Ik kan Glenn beter hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzing
Maakt me niks uit...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen maar is er nu niks anders voor Glenn in dat te kleine pakje.....
Het gaat erom wie het beste is verkleed of opgemaakt niet wie je het gunt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzing
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣
Hij kon bij mij niet meer stuk door zijn reactie op de vliegtuigje. Toen dacht ik echt vanquote:
De Russen zijn weer bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
Die zijn al ruim uur aan het opmaken..karen zegt dat na het avond eten het feest gelijk begint. Dus die gaan koken zijn dan de klos die hebben dan weinig tijd ervoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano wilde een sexy draai krijgen aan zijn make up
hij gaat zijn make-up nu eraf halen want het is niet zo mooi geworden
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ( grapje, gebeurt wel vaker)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
wordt steeds meer fan van Ronahiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:31 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi vindt de jurk van Karen echt stijl, heel leuk.
Alice is enthousiast die wil in de weer gaan met oogschaduw en bloed.
Dat gaat dus niemand doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het beste is verkleed of opgemaakt niet wie je het gunt.
ja de wannabiekwien - dat trashley gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vind jij UBERHAUPT wel iemand leuk, daar?🤣🤣🤣
Ja die het horen wil.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:06 schreef kiki2024 het volgende:
karin 5x achter elkaar: ik heb precies gele tanden
In de groep doen ze ook wat anders dan op de foto.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Let op de grime zegt BB en volgens mij gaat Jimmy Dilano anders smincken dan op de foto
hij is wat perfectionistisch en wil natuurlijk winnuhhhquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano loopt over symetrie te zeiken, had hij hetzelf beter gekund?
En niemand die erop reageert.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:06 schreef kiki2024 het volgende:
karin 5x achter elkaar: ik heb precies gele tanden
ja maar kom op zeg hij word gedaan Jimmy moet ze eigen ook nog meer doen neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij is wat perfectionistisch en wil natuurlijk winnuhhh
Het is nog zo gezegd, let op de grimequote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de groep doen ze ook wat anders dan op de foto.
Dilano? lijkt wel of hij bijna zit te jankenquote:
Lijkt er niet echt op, hij is niet wit geschilderdquote:
Ja niet normaalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dilano? lijkt wel of hij bijna zit te janken
Vreselijk figuur is het, baal er nog steeds van dat Jimmy hem gesaved heeft vorige weekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dilano? lijkt wel of hij bijna zit te janken
Totaal niet. De ogen zijn ook niet hetzelfde. Jimmy heeft er een Jimmy Dracula van gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op, hij is niet wit geschilderd
Hoe dan ook hebben die een klikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef kiki2024 het volgende:
Ty en alice zouden wel een leuk koppeltje zijn
Lekker man!quote:
Kunst, ze doet hele dagen niet anders.quote:
Hij had eerst heel wit gezicht maar dat wou hij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Totaal niet. De ogen zijn ook niet hetzelfde. Jimmy heeft er een Jimmy Dracula van gemaakt.
Alice begint nu eindelijk haar draai te vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice solliciteert nu echt een nominatie, met dat overnemen van het woord "sjoe"
Ze snappen de opdracht niet zo geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij had eerst heel wit gezicht maar dat wou hij niet
Boft zij even dat je daar het huis moet verlaten via een draaideur.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Alice begint nu eindelijk haar draai te vinden.
Dylano is gewoon een vreselijke zeurquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze snappen de opdracht niet zo geloof ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me meer aan Mad Max denken. Zo'n ruigridder met zijn slaafje
ja kijken of hij het beter kanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Jemig wat een zeiksnor. Ik zou het hem lekker zelf laten doen
Als ze Jimmy nu verder groen maken heb je een Mad Max / Shrek crossover. Mad Shrek ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me meer aan Mad Max denken. Zo'n ruigridder met zijn slaafje
Ja dat zei hij ook, we geven er een eigen draai aanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Totaal niet. De ogen zijn ook niet hetzelfde. Jimmy heeft er een Jimmy Dracula van gemaakt.
Huh? Het thema is toch Halloween en niet Lentekriebels? 🤔quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ga eerst alle jongens doen en dan pas bij mezelf.
zwart bleek niet echt zwart te worden door het witquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Het gezicht van karen is veel te wit gedaan. Het had wat dunnen gemoeten. En met zwart rond haar ogen. Dan was het leuk geweest. Ze lijkt nu op een clown die onderweg naar d'r bruiloft is aangevallen in een steegje
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh? Het thema is toch Halloween en niet Lentekriebels? 🤔
Ziet er goed uit en ze laten het goed smaken zo te horenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:32 schreef Frummelie het volgende:
Wow Jimmy en Dilano hebben een lekker bord met eten..
Je moet zwart ook nietnover het wit doen. Rond de ogen open laten net als Alice deed of eerst het zwart en dan daarom heen wit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zwart bleek niet echt zwart te worden door het wit
had BB in het huis ook wel kunnen doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en ze laten het goed smaken zo te horen
ja vreselijk he, gelijk geluid uitgezetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy.....NIET krassen met dat mes op je bord!!!!
Irri hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jimmy.....NIET krassen met dat mes op je bord!!!!
Alice hoopt ook dat Tyron of Randy of Ro gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
Alice helpt behulpzaam bijna iedereen met make up, en waar zijn Karin en As? alleen met zichzelf bezig denk ik...zo een verschil in karakters
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh? Het thema is toch Halloween en niet Lentekriebels? 🤔
Niet zo handig van haar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Alice hoopt ook dat Tyron of Randy of Ro gaat winnen.
Daarom helpt ze de boys.
Daarom zeg ik: nomineren en elimineren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:35 schreef marky het volgende:
Alice wil dat Tom of Ty wint of eventueel Ronahi. Duidelijk dat ze het Ashley niet gunt. Dat meiske is echt de strijd aangegaan met Ashley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |