quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Alice doet een blonde pruik over haar blonde haren.
Zal moetenquote:
Nee die zitten er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Zijn Jimmy en Dilano al terug uit Haunted House?
Fb en insta liggen platquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
Lekker pakkie hé...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Ondertssen is Glenn ook in zijn pas gehezen
Liggen plat.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:44 schreef Clasientjuh het volgende:
Zijn er meerdere hier dat ook niet op facebook kan komen?
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik stem gewoon op Tom. Ongezien.
De vorige keer kreeg die trut ook al die pizza date. Was Tom krap 3e.
Ik kan Glenn beter hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzing
Maakt me niks uit...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilde ik ook doen maar is er nu niks anders voor Glenn in dat te kleine pakje.....
Het gaat erom wie het beste is verkleed of opgemaakt niet wie je het gunt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook de meest sympathieke ondanks zijn gebruiksaanwijzing
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kreeg net een pushbericht van rtl nieuws, nadat ik al 3 x de app had verwijderd, en opnieuw Had gedownload🤣🤣
Hij kon bij mij niet meer stuk door zijn reactie op de vliegtuigje. Toen dacht ik echt vanquote:
De Russen zijn weer bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
Die zijn al ruim uur aan het opmaken..karen zegt dat na het avond eten het feest gelijk begint. Dus die gaan koken zijn dan de klos die hebben dan weinig tijd ervoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano wilde een sexy draai krijgen aan zijn make up
hij gaat zijn make-up nu eraf halen want het is niet zo mooi geworden
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ( grapje, gebeurt wel vaker)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:53 schreef GayGuy het volgende:
FACEBOOK down, INSTA down, WHATSAPP slecht berijkbaar, FOK werkt matig..... ITS A CONSPIRACY![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |