Tom ergert zich ook aan haar met de drank van de week van hem pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwacht nog wel een clash met haar en Glenn aangezien die zich er meer en meer aan stoort. Had hij het vanmorgen over met Tom.
Kunnen ze weer zien wie er populair is op dit momentquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kleding maar om de grime daar kan je straks op stemmen
ah okquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kleding maar om de grime daar kan je straks op stemmen
SPOILER: Edward ScissorhandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maar het wordt ook van kwaad tot erger... ze wil echt alles en wil bij alles de 1ste zijn.. ik ben blij dat Glenn z'n ogen open zijn gegaan en hij ziet telkens meer natuurijk... net als wij..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Verwacht nog wel een clash met haar en Glenn aangezien die zich er meer en meer aan stoort. Had hij het vanmorgen over met Tom.
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze weer zien wie er populair is op dit moment![]()
ja maar die leek zich vanmorgen meer te storen, wat ik uit het gesprek opmaakte, aan Karen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tom ergert zich ook aan haar met de drank van de week van hem pakken
Precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmen
En dan zegt ze dat andere egoistisch zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar het wordt ook van kwaad tot erger... ze wil echt alles en wil bij alles de 1ste zijn.. ik ben blij dat Glenn z'n ogen open zijn gegaan en hij ziet telkens meer natuurijk... net als wij..
Zeker weten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de kijker gaat echt niet kijken naar de grime maar gaat op zijn of haar favo stemmen
Ik stem op den Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Alice doet een blonde pruik over haar blonde haren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn zelfs pruiken die had ik helemaal niet gezien zegt Alice
Ik ooooooook niiiiiiiiiiiiiiie zegt Ronahi
Die vrouw heeft echt het goed wies (wijs) niet voor elkaar...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat andere egoistisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |