Glenn gaat om de ruzie vanmorgenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Ashley deelt haar spel niet meer met iemand, ze vertrouwd hem niet meer...
Geen idee wie? Tom?
Ty ook maar daar maalt ze niet om want die wil ze er toch al uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Glenn.
Met hem heeft ze de meeste clinches gehad.
Hahah geweldig dit, pluim voor Glenn , die is de enige die tegen madam durft in te gaan.
Karen is een meeloper, die durft niet tegen haar in te gaan en alleen tegen Tom.
JUISTquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Krambo het volgende:
Glenn is een van de weinige daar die Ashley geregeld tegengas geeft. Ik denk dat mevrouw de Queen daar niet zo van gediend is.
Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Ashley deelt haar spel niet meer met iemand, ze vertrouwd hem niet meer...
Geen idee wie? Tom?
En terecht!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Krambo het volgende:
Glenn is een van de weinige daar die Ashley geregeld tegengas geeft. Ik denk dat mevrouw de Queen daar niet zo van gediend is.
En met Ariana.. en met Tyron..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen aan.het vertellen over gesprek met Tom dat ze moest praten. Ze had met niemand een ding alleen met Glenn zegt ze goh vergeet ze even.het gedoe over potloodje met tom
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En terecht!
Het moet ook niet veel gekker worden.
Tom was niet onder de indruk van haar gevraag over Alice gister en vandaag haar ruzie met Glenn vond Tom ook niet fijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat gooide ze eruit en daarna was het klaar voor haar. Tom en Ashley gaan prima samen, zelfs als ze af en toe wat woorden hebben.
Ze doen het allemaal, Tom maakt zelfs zijn veters vast met schoen op aanrecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
Proper met de kont op het aanrecht
[ afbeelding ]
Ja, een geluk dat ze op tijd haar ware gezicht heeft laten zien.....Alles kan nog veranderen.....Hoop dat die schreeuwbek in het programma te zien is en dan zonder knip werk .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:57 schreef Frummelie het volgende:
Glenn heeft afgedaan wordt afgedankt na weken trouwe dienst...Tsjaa Glenn dient haar van repliek en daar is mevrouw niet van gediend want je hoort potverdomme te gehoorzamen...![]()
Glenn de lieve zachtaardige troetel...
Zodra het daar in dat groepje hommeles wordt gaan de maskers afvallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:59 schreef Snoozey het volgende:
zachtaardig? ik weet niet meer precies wat hij zei, maar het was iets als dat ze hem eens moest kennen. en dat hij dan een kwaaie is
Ja, ik ook, Dat liedje en die dreiging.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
dat horror kind op die hobbelpaard die vind ik het gaafst ook het geluid ervan![]()
![]()
Het is gelukkig nog niet te laat inderdaad, nou hopen dat hij voet bij stuk houdt...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, een geluk dat ze op tijd haar ware gezicht heeft laten zien.....Alles kan nog veranderen.....Hoop dat die schreeuwbek in het programma te zien is en dan zonder knip werk .
Maar hij heeft gelijk....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "de hele groep is gewoon leuker"![]()
Daar denkt de Qeeun vast anders over
Haar verdeel en heers mislukt een beetje op dit moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "de hele groep is gewoon leuker"![]()
Daar denkt de Qeeun vast anders over
ja ze zingt ook nog 2 liedjes gewoon vind die echt super, zou die wel willen hebben hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook, Dat liedje en die dreiging.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |