Tja, een stuk in je reet kun je daar niet krijgen in die Blauwe Knoop-instelling.quote:
You never knowquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, een stuk in je reet kun je daar niet krijgen in die Blauwe Knoop-instelling.
Moet dat nu weer zo grof je kan ook gewoon de naam noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk dat kut schaapje er eens naast zitten...
Ik zeg wat ik vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dat nu weer zo grof je kan ook gewoon de naam noemen
Misschien wil straks ook nog iemand in de hottub alice.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Er mag geen hout meer op van Alice 'want dan ga ik gewoon weg'!
Daar hebben ze personeel voor, maar die verzaken dus weer, naar ik begrijp.quote:
Je kan gewoon normaal een naam noemen toch dan weet iedereen wie je bedoeldquote:
Iedereen weet wie ik bedoel, easy clapquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan gewoon normaal een naam noemen toch dan weet iedereen wie je bedoeld
Een scheefwoner dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley verteld dat ze een sociale huurwoning heeft en 550 ( als ik het goed hoorde) in de maand betaald. maar ze verdiende 10 k per maand toch ? kan je zo een woning kopen
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een scheefwoner dusen die man van haar zal ook wel iets verdienen neem ik aan
Misschien schulden of zo niet op papier die 10k en dan krijg je ook geen hypotheekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley verteld dat ze een sociale huurwoning heeft en 550 ( als ik het goed hoorde) in de maand betaald. maar ze verdiende 10 k per maand toch ? kan je zo een woning kopen
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien schulden of zo niet op papier die 10k en dan krijg je ook geen hypotheek
Het zijn niet de enige en het is niet strafbaar. Maar wel jammer dat je zo een huis bezet houdt voor mensen met minder inkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonen
Denk niet dat Bart dan ingeschreven staat bij haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een scheefwoner dusen die man van haar zal ook wel iets verdienen neem ik aan
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoeldequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok, ik kon het uit je bericht niet opmaken, namelijk
Dacht dat ze getrouwd waren?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk niet dat Bart dan ingeschreven staat bij haar
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet de enige en het is niet strafbaar. Maar wel jammer dat je zo een huis bezet houdt voor mensen met minder inkomen.
Als je er goed woont...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonen
Hahaha, lol. Snap ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoelde
Mag wonen ....mensen met dat inkomen mogen niet in een sociale huurwoning wonen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Zal het huis zijn waar haar kinderen zijn opgegroeidquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja precies. Telemarketing verdient echt niet zoveelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaal
Hier wonen ook veel scheefwoners. Veel willen best verhuizen naar een kleinere woning, maar dan moet het wel redelijk blijven qua huurverschilquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wel als je er al woonde voor je dat inkomen hadquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag wonen ....mensen met dat inkomen mogen niet in een sociale huurwoning wonen.
Hij bedoeld toch ook Ashley?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoelde
quote:
quote:
quote:
landelijk is het nu zo dat huur naar inkomen gaat als je verhuist, recent zelf verhuist uit een veel te groot huis 570 euro naar kleiner en betaal nu ruim 100 euro meer plus hogere energie kosten. Gek verdeeld maar is zo Vandaar dat veel mensen blijven zitten waar ze zitten en ik snap tquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier wonen ook veel scheefwoners. Veel willen best verhuizen naar een kleinere woning, maar dan moet het wel redelijk blijven qua huurverschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op volgorde zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
de vraag staat er toch bovenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Volgende week 'Fan Week' dus ..alle ventilatoren verzamelen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee Alice bij de laatste 4quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy wel wel met Tom, Ashley Karin, Glen, Dilano en hij zelf in de finale staan
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Begrijp dat er een sleutel gezocht moet worden.
Dilano denkt dat als de sleutel niet gevonden wordt hun hem krijgen?
Hoop hetquote:
Zwaarmoedig individu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Ja bewoners die je graag als koppel ziet hoog zetten en die je niet als koppel wil laag zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declarerenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt te erg 🙈quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy met de pop op de arm voor het scherm;
hey, ome Ty op de televisie zeg maar hi
hahaha ja hequote:
Ik wou er aan beginnen, maar lijkt een heel gedoe. Misschien heb ik morgen wel zin om ze te sorteren.quote:
En wat hebben ze aan de sleutels?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.
Jimmy doet een act met die pop van kijk mij eens leuk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy lacht tegen de pop en zegt: 'leuk he!'
Tyron heeft nog een sleutel
hij is saai, en staat er nu ook maar een beetje verslagen bij daar. ik snap niet wat hij daar nog doetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te veel werk die duo vraag van BB. Hij zoekt het maar uit.
Geen idee nog.quote:
die is ook gewoon te langzaam denkt te veel die gozerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano krijgt niet de kans om op die knoppen te drukken.
Man man, wat een gedoe. Hier komen een hoop onzin duo's uit want als mensen zien dat je dat voor elke deelnemer apart moet rangschikken, daar gaat erg veel tijd in zitten. Ik heb 1 gedaan en de rest door geklikt, en ik denk dat ik niet de enige ben....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declareren
Tis niet zo dat ze stroom krijgen als op de knoppen drukken toch??quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Haha, Jimmy heeft door dat Dilano Tyron spaart ....
En dan roep jij tegen anderen normaal te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat met haar vette salarisquote:
over tegenovergesteld denktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zouden kunnen sturen met die geluiden, maar als de speler dat niet door heeft schiet dat drukken ook niets op.
Daar hadden Jimmy en Dilano het inderdaad over, dat er max 20 coins gewonnen konden worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Er werd hier in de Cos geschreven dat je er coins mee kunt verdienen.
Ja precies, het heeft eigenlijk totaal geen zin tenzij er iemand slim genoeg is te gokken dat J&D erachter zitten en ze zo met die geluiden vragen kan laten beantwoorden... Maar dat is wel een enorme 'tenzij'quote:
Ken nog wel een paar mensen die dat doen omdat nu kopen krijgen ze een kleiner huis voor een hoge hypotheekquote:
Nahh ik denk eerder dat ze uit haar nek lultquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ken nog wel een paar mensen die dat doen omdat nu kopen krijgen ze een kleiner huis voor een hoge hypotheek
Beter om nu elke minuut te refreshenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:04 schreef rinardo het volgende:
mn post was post 99 en ik refresh en is post 128
Das waar., Maar als hij zeg voor tien jaar terug al een goede baan had bij de bank en zij nog niet die 10k verdiende maar gewoon een betaalde baan, hadden ze met twee lonen denk ik niet in aanmerking gekomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als je er al woonde voor je dat inkomen had
volgens mij is ze nog niet zo lang (geen 10 jaar samen met Bart)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das waar., Maar als hij zeg voor tien jaar terug al een goede baan had bij de bank en zij nog niet die 10k verdiende maar gewoon een betaalde baan, hadden ze met twee lonen denk ik niet in aanmerking gekomen.
Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Voor zichzelf en Danny?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
Randy heeft 2 lekkere kopjes latte macchiato gemaakt
Gisteravond zat Tyron ook op het aanrecht met zijn blote voeten aan zijn nagels te plukkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
Proper met de kont op het aanrecht
[ afbeelding ]
En volgens mij wonen ze ook niet samen, op haar FB staan allemaal berichten met teksten waarop je kan opmaken dat de kinderen de ene keer bij hem zijn en de andere keer bij de ander, of Bart moet niet de vader zijn van de oudste, dan kunnen die berichten kloppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is ze nog niet zo lang (geen 10 jaar samen met Bart)
Ze kunnen het kopen, zag Randy gisteren van een latte genieten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:11 schreef GayGuy het volgende:
7 weken geen koffie! Hoe,,,houd,,, je,,, het vol?🤣🤣
Ik denk dat Ashley heel erg overdrijft wat betreft haar inkomen.. zoals ze daar ook met alles doet. Neem haar maar met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das waar., Maar als hij zeg voor tien jaar terug al een goede baan had bij de bank en zij nog niet die 10k verdiende maar gewoon een betaalde baan, hadden ze met twee lonen denk ik niet in aanmerking gekomen.
Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Beiden kinderen zijn niet van haar huidige vriend Bart.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
En volgens mij wonen ze ook niet samen, op haar FB staan allemaal berichten met teksten waarop je kan opmaken dat de kinderen de ene keer bij hem zijn en de andere keer bij de ander, of Bart moet niet de vader zijn van de oudste, dan kunnen die berichten kloppen.
En Danny wederom , als de kleinburgelijk dorpsfiguur met zijn handen in zijn zakken .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze alles aandikt, maakt niet uit wat, alles kan ze beter, heeft ze beter, is ze beter enz enz.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaal
Nou nou dat kan ook wel wat minder toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:50 schreef yvondenise het volgende:
Heeft er wel eens iemand met een beperking BB gewonnen? Of zou Jimmy de eerste zijn..hij lijkt echt een debiel zo met zijn popje.
Bart is niet de vader van de oudste en of hij wel de vader van de jongste is durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
En volgens mij wonen ze ook niet samen, op haar FB staan allemaal berichten met teksten waarop je kan opmaken dat de kinderen de ene keer bij hem zijn en de andere keer bij de ander, of Bart moet niet de vader zijn van de oudste, dan kunnen die berichten kloppen.
En bang om iets te ondernemen of mening te geven. Praat ook slecht en foutief Nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef KangaP het volgende:
[..]
En Danny wederom , als de kleinburgelijk dorpsfiguur met zijn handen in zijn zakken .
Maar echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
Je kan vandaag beter de radio aanzetten in plaats van de streams. Dan heb je in ieder geval betere muziek
Dilano zei zet me er maar op, denkt nu ineens dat hij sterk staat?! Hij wil Ash en Ka en Ra eruit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
Dat zeg ik..hij lijkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou dat kan ook wel wat minder toch?
Waarom nou gelijk zeggen dat iemand een beperking heeft en een debiel lijkt
naast Alice?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er nog niemand aan een voedselvergiftiging overleden daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteravond zat Tyron ook op het aanrecht met zijn blote voeten aan zijn nagels te plukken![]()
Echt een stelletje vetsjaken daar
Ik snap het ook niet zo goed. Iedereen heeft toch kunnen zien welk vies spelletje ze beide spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
was best veel hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Cupfighter het volgende:
De Instagram opdracht inmiddels ook afgerond
hij liet gisteren zelfs een ruft op de aanrechtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteravond zat Tyron ook op het aanrecht met zijn blote voeten aan zijn nagels te plukken![]()
Echt een stelletje vetsjaken daar
vind je?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:29 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ro ook een prachtigetattoo
ik mis de ducttapequote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano speelt Chris isaak nog eens op de piano
ook goedemorgenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ziekenhuisbedden? Wat zijn ze daar van plan
is dit dan niet operatie live?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ziekenhuisbedden? Wat zijn ze daar van plan
Beetje Westworld vibes met die oude piano in de tavern.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano speelt Chris isaak nog eens op de piano
Een deurwaarder die beslag komt leggenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB mag die twee wel eens even flink laten schrikken, gewoon iemand naar binnen laten lopen of zo ...
Zie je d'n Danny al lopen daar met een emmertje pannenkoekenbeslagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een deurwaarder die beslag komt leggen
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je d'n Danny al lopen daar met een emmertje pannenkoekenbeslag
[..]
Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy is het een beetje zat geloof ik...
Ik krijg een beetje Twilight-vibesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef marky het volgende:
De setting met die piano waar de lijkbleke Dilano op aan het spelen is is wel wat eng. Hij mist zijn dracula pak.
[..]
imago damage controlquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
Dilano op die piano!Hiermee scoort ie punten bij mij
Wel leuk, ze waren gisteren zo blij dat ze een secret mission hadden. De voorpret was leuker denk ik dan daar te zitten, ze vervelen zich volgens mij de pleuris.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy loopt de tuin in en kijkt wat sippig
Zie het ook meer als een straf dan beloning om met z'n tweeën een lange tijd daar te moeten zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzo
Dilano vermaakt zich welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzo
Ja precies.. is toch niet te doen..Ik zou het daar nog geen 2 uur volhouden...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe hem ditquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
Dilano op die piano!Hiermee scoort ie punten bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na😉
staat ook een hele pot van hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:51 schreef rinardo het volgende:
Vind deze ook geweldig
[ link | afbeelding ]
Die had bij mij in de tuin terecht gekomen...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef GayGuy het volgende:
Die pop moet bij mij niet afgaan, in de nacht. Want dan trek hem hem snel uit elkaar🤣🤣🤣
Waar moeten ze het anders over hebben?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Totaal niets maar dan ook niets anders dan spel bepraten die twee. Ze hebben het over make uppen en.haloween vieren daar
Ze kunnen niet anders. Jimmy die met Tom nog wel eens over wat anders praten maar met Dilano is het overwegend spelgerelateerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Totaal niets maar dan ook niets anders dan spel bepraten die twee. Ze hebben het over make uppen en.haloween vieren daar
Persoonlijke dingen zoals nu dat jimmy wel naar Antwerpen zou willen verhuizenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waar moeten ze het anders over hebben?
Raar zelfbeeld hebben ze af toequote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:26 schreef marky het volgende:
Ze wanen zich populair ze denken dat de kijker hun heeft gestuurd.
Ja, logisch toch? Ik heb ook vaak meer uitleg bondig, om te weten wat er van me verwacht wordquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Altijd dat vragen aan bb voor nog meer uitleg
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
Altijd dat vragen aan bb voor nog meer uitleg
Nee?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:44 schreef marky het volgende:
Ashley nu weer ruzie aan het maken met Tom?
Ze zijn gewoon aan het pratenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:44 schreef marky het volgende:
Ashley nu weer ruzie aan het maken met Tom?
Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Ashley deelt haar spel niet meer met iemand, ze vertrouwd hem niet meer...
Geen idee wie? Tom?
Nee met Glenn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wie? Tom?
Glenn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wie? Tom?
Nou ja zeg, dat gooide ze eruit en daarna was het klaar voor haar. Tom en Ashley gaan prima samen, zelfs als ze af en toe wat woorden hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen aan.het vertellen over gesprek met Tom dat ze moest praten. Ze had met niemand een ding alleen met Glenn zegt ze goh vergeet ze even.het gedoe over potloodje met tom
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, dan probeer ik die twee als duo te maken.
Glenn gaat om de ruzie vanmorgenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wie? Tom?
Ty ook maar daar maalt ze niet om want die wil ze er toch al uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Glenn.
Met hem heeft ze de meeste clinches gehad.
Hahah geweldig dit, pluim voor Glenn , die is de enige die tegen madam durft in te gaan.
Karen is een meeloper, die durft niet tegen haar in te gaan en alleen tegen Tom.
JUISTquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Krambo het volgende:
Glenn is een van de weinige daar die Ashley geregeld tegengas geeft. Ik denk dat mevrouw de Queen daar niet zo van gediend is.
Glennquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Ireth het volgende:
Geen idee wie? Tom?
En terecht!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:52 schreef Krambo het volgende:
Glenn is een van de weinige daar die Ashley geregeld tegengas geeft. Ik denk dat mevrouw de Queen daar niet zo van gediend is.
En met Ariana.. en met Tyron..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen aan.het vertellen over gesprek met Tom dat ze moest praten. Ze had met niemand een ding alleen met Glenn zegt ze goh vergeet ze even.het gedoe over potloodje met tom
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En terecht!
Het moet ook niet veel gekker worden.
Tom was niet onder de indruk van haar gevraag over Alice gister en vandaag haar ruzie met Glenn vond Tom ook niet fijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat gooide ze eruit en daarna was het klaar voor haar. Tom en Ashley gaan prima samen, zelfs als ze af en toe wat woorden hebben.
Ze doen het allemaal, Tom maakt zelfs zijn veters vast met schoen op aanrecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een geluk dat ze op tijd haar ware gezicht heeft laten zien.....Alles kan nog veranderen.....Hoop dat die schreeuwbek in het programma te zien is en dan zonder knip werk .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:57 schreef Frummelie het volgende:
Glenn heeft afgedaan wordt afgedankt na weken trouwe dienst...Tsjaa Glenn dient haar van repliek en daar is mevrouw niet van gediend want je hoort potverdomme te gehoorzamen...![]()
Glenn de lieve zachtaardige troetel...
Zodra het daar in dat groepje hommeles wordt gaan de maskers afvallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:59 schreef Snoozey het volgende:
zachtaardig? ik weet niet meer precies wat hij zei, maar het was iets als dat ze hem eens moest kennen. en dat hij dan een kwaaie is
Ja, ik ook, Dat liedje en die dreiging.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
dat horror kind op die hobbelpaard die vind ik het gaafst ook het geluid ervan![]()
![]()
Het is gelukkig nog niet te laat inderdaad, nou hopen dat hij voet bij stuk houdt...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, een geluk dat ze op tijd haar ware gezicht heeft laten zien.....Alles kan nog veranderen.....Hoop dat die schreeuwbek in het programma te zien is en dan zonder knip werk .
Maar hij heeft gelijk....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "de hele groep is gewoon leuker"![]()
Daar denkt de Qeeun vast anders over
Haar verdeel en heers mislukt een beetje op dit moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Tyron : "de hele groep is gewoon leuker"![]()
Daar denkt de Qeeun vast anders over
ja ze zingt ook nog 2 liedjes gewoon vind die echt super, zou die wel willen hebben hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook, Dat liedje en die dreiging.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |